Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskominen Jorvissa! PERKELE!

Vierailija
14.09.2011 |

Iltalehti tänään 14.9.2011

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011091414383981_uu.shtml

Tämä taas puolestaan Jorvissa:

Vatsani ei toiminut noin pariin viikkoon ja minulle annettiin kaikenlaista ulostuslääkkeitä, joita muistaakseni hoitaja, mm K, etsiskeli osastolta, koska yhtä kunnon ulostuslääkettä osastolla ei ollut tarjota. Ummetus tulee lääkkeistä ja liikkumattomuudesta… kun ei päästetä ulos edes kävelylenkille. Sitten eräänä aamuna, vatsani olisi toiminut tuosta saamastani ulostuslääkkeiden sekamelskasta ja olin menossa vessaan. Mutta juuri sillä hetkellä minulle haluttiin antaa pakkopiikkiä. Eikun monta räkänokkaa kävivät käsiksi vaan, pakkopiikittivät ja heittivät eristykseen, missä oli pelkkä patja ja minulla sairaalan vaaleanpunainen pyjama: jakku ja housut.

Siellä sitten olin ja "huusin", että haluan päästä vessaan. Kukaan ei tullut päästämään minua vessaan. Niinpä otin housut pois ja paskoin niihin ja laitoin paketin kopin nurkkaan. Seurasivat tilannetta varmaan tirkistysreiästään - ehkä jopa filmasivat… kuka tietää, on niin sairasta puuhaa…

Kun pääsin ulos kopista, niin ajattelin, että saavatpas hoitaa paskat. Jättipakkaus sieltä tuli. Varmaan kahden viikon paskat. Mitä ne tuollaisille housuille tekee? Pesulaanko vain ja seuraavalle käyttöön? Eivät sanoneet sanaakaan - siivoojan homma hoitaa… ja siivoojathan ne osastolla potilaat todella tuntee, eivät hoitajat ja lääkärit… ja siivoojathan ne ainoita ovat, jotka käyttävät valkoisia vaatteita… homma toimii näes niin, että ulospäin ei näy kuka on potilas ja kuka henkilökuntaa… enpäs ihmettelisi, vaikka jossakin tietynlaisessa tositilanteessa hoiturit jopa vaihtaisivat osansa potilaiksi…

Että sellaista… eikä ole ihme, että osastoilta raportoidaan väkivaltaa, kun sinne roudataan poliisitoimin ihmisiä, jotka luultavasti eivät sinne edes kuulu… poliisi on valepoliisi ja ambulanssit ovat sekaisin... asuntoon tunkeudutaan omin avaimin eikä talon huoltoyhtiön toimesta... vain hullu soittaisi johonkin 112:seen nykypäivänä, jossa räkänokat vastaavat puhelimeen... lääkärit ovat valelääkäreitä ja hoitajat ovat nimettömiä... yms

Ja kun minut otettiin sisälle, niin näkyvillä oli minut jo jotenkin tuntevat sairaanhoitajat P. ja K.. Sitten K. huusi, että minä olen se lääkäri... mutta kun hän näki kuka oli potilas, niin eipäs hän enää ollutkaan se lääkäri, vaan joku muu... kuka lie... ja tyhmäksi lääkäriksi haukuttu, kuoroystäväni K. sen kun talssi ohi... Hän se kerran kutsui minut Kuhmoon musiikkifestareille... siellä sitten tapahtui yhtä sun toista ala-arvoista, m m terveyskeskuslääkäri K. ja porukat naureskelivat joissakin rivitalonpätkissä asuville työttömille tms luuseriporukoille. Olin aivan ihmeissäni... Ja kerran K. kutsui kotiinsa ison porukan ihmisiä... Ne juhlat alkoivat sillä, että jokainen kertoi kuinka tasokas hän oli koulutukseltaan... Minä olin aivan kauhuissani ja ajattelin, että mitä ihmeen hölmöläisten puhetta... ja eräässä koulussa jotkut opettajat keskustelivat, että kuinka voi olla niin tyhmä lääkäri terveyskeskuksessa... ja tarkoittivat K:ta... hän käytti jatkuvasti kommunikaattoria jo ennen vuotta 2004, jolloin olin ainoastaan hänen kuorotuttavansa enkä minkään hoidon potilas... Mihin lääkäri tarttee kommunikaattoria koko ajan... Huoh, huoh...

K. ja P. pitäisi löytyä mielenterveystoimistosta vuoden 2004 jälkeen sekä Jorvin mielenterveyshenkilökunnan joukosta. Siivoojat - vanhempi nainen nimeltä X ja nuorehko mies mahdollisesti nimeltä Y - pitäisi löytyä taas siivoojien joukosta henkilöstölistalta. Nämä kaksi olivat järkevimmät henkilöt, joihin olen koko vaellukseni aikana vuosina 2004-2009 näissä hoitopaikoissa törmännyt.

Nimeltä K:ja on useita henkilöitä, P:tä lukematon määrä!

SUORAAN SANOEN PASKAA! PERKELE!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme