Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Travalle / Remu on ihan huono haalari?

Vierailija
14.09.2011 |

Ensimmäisen lapsen ensimmäinen talvihaalari tarttis hankkia, ja alkoi vähän kaupassa ahdistaa niiden hinnat. Remu on hiukan edullisempi, mutta onko ne ihan huonoja?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

Vierailija
22/33 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli SuperRemusta. Se oli ainakin 3-vuotiaalle aivan mahtavan hyvä haalari viime talvena. Lämmin ja kestävä! Vertailukohtana PoPin haalari edelliseltä talvelta. PoP on ehdottomasti laatuhaalari, mutta hinta-/laatusuhteeltaan SuperRemu peittosi sen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän konttailee ja istuu lammikoissa. Olis hyvä olla vedenpitävä ja täysin teipatut saumat.

Vierailija
24/33 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Remu/Travallea, minusta niissä on ehdottomasti paras kulutuksen ja veden pitävyys. Meillä on kaksi poikaa peräjälkeen käyttänyt samoja, ja ei ole mennyt rikki, eikä ole mitään ihan vähäistä kulutusta!

Vettä pitää myös tosi hyvin!

Ei minusta häpeä yhtään Reima Tecille, mutta on edullisempi.

Vierailija
25/33 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on erittäin hyviä kokemuksia.

Vierailija
26/33 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meillä on kaikki ollut tuota SuperRemua.

Vierailija
27/33 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi Remu kesti hienosti 1 v:n lätäköissä istumista ja jopa makaamista! Vasta kun haalari oli ollut käytössä kokonaisen kevään ja syksyn, seuraavana keväänä päästi hieman kosteutta läpi, kun lapsi istui lätäkössä pidempään. Mutta ei silloinkaan lapsi vielä märkä ollut. Hyvin tyytyväinen olen siis ollut ja olen ostanut noita lisääkin.

Vierailija
28/33 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku Jonathan kanssa oli, minusta se oli yhtä hyvä.

Vierailija
29/33 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari talvea jo 3 ja 5 vuotiaalla. Remu Travallet ja hyvin on kestäneet eikä ole ollut vedenpitävyyden kanssa ongelmia. Suosittelen.

Vierailija
30/33 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mut on rumia eikä ole jälleenmyyntiarvoa. itse ostan molo kodsin tai cupcaken, niistä saa myydessä ensi talvena rahat takaisin, joskus voi jäädä pari kymppiä tappioksi mut ei sekään paha hinta ole haalarin käytölle. Ts. mulla ei ois varaa ostaa halpaa. Remukin maksaa melkein 90 e eikö vaan mut ei siiitä paljoa myydessä makseta.

Vierailija
31/33 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksa remu mitään 90 euroa. Meillä vaatteet haetaan kirpputoreilta ja korkein hinta mitä olen 68-116 senttisistä kosteussuojatuista (Remu, reimatec, lassietec, Jonathan, kaikkia on ollut) vaatteista maksanut on 14 e (uudenveroisesta 92 cm Remusta). Viime kevättalvena lapsi istui loskaisessa lätäkössä useamman minuutin ja kahdella lapselle käytetty Remu kesti tämän edelleen. Polvet ja peppu tietysti karheutuvat, mutta vedenpitävyys säilyy. Turhaan ei näitä haalareita kannata pestä joka liasta vaan suihkuttaa puhtaaksi.

Vierailija
32/33 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Travallelta löytyy monenlaisia, kevyitä citykäyttöön sekä teipatut vaativampaan ulkoiluun. Kuudella lapsellani olen käyttänyt jo pian parikymmentä vuotta.

Vierailija
33/33 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Travallen puku kesti meillä koko talven aivan loistavana 3.5-vuotiaalla. www.mimilii.fi myy edullisesti:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme