Suunnittelen matkaa meidän perheelle
ja tuli kysymys, jonka teille nyt esitän. Paljonko suunnilleen menisi 3hlö perheeltä Aasiassa, kun matka on 3-4 viikkoa? Tietty hotellit maksetaan etukäteen mutta noin suunnilleen voisi mennä. Onko tonni per viikko yliammuttu vai realistinen?
Vaikka maa on edullinen, meneehän sitä rahaa kummasti. Tuohon 1000e/viikko säätöt riittäisi ja voisin varata meille matkan. Katsoin äsken että alkuvuodelle olisi vielä paikkojakin.
Taidan yllättää miehen kun hän tulee töistä.
Kommentit (7)
tonnin riittävän elämiseen (ateriat, vähän kiertelyä takseilla tms). Kaupungit esim singapore, Honkong ovat kalliimpia. Ajattelitko jotain rantalomaa?
tonnin riittävän elämiseen (ateriat, vähän kiertelyä takseilla tms). Kaupungit esim singapore, Honkong ovat kalliimpia. Ajattelitko jotain rantalomaa?
Katselin sellaista omatoimimatkaa, jossa ensin vaikka Bangkok ja sieltä jonnekkin saarelle yms.
Mutta katselen vielä ja lasken kuluja, kun mies tulee kotiin esitän hänelle ne :)7
mutta olimme 2 viikkoa Koh Samuilla ja olimme varanneet 1600 € käyttörahaa ja kun tulimme kotiin oli jäljellä 700 € joten meillä meni siis 900 tuon kahden viikon aikana. Missään ei kitsasteltu, ostin silmälasit ja shoppailtiin niin paljon kuin haluttiin, käytiin kaikilla retkillä + omatoimi retkillä missä haluttiin, snorklaamassa, sukeltamssaj syötiin todella hyvin. Matkalla olimme minä ja mieheni kaksistaan.
mutta olimme 2 viikkoa Koh Samuilla ja olimme varanneet 1600 € käyttörahaa ja kun tulimme kotiin oli jäljellä 700 € joten meillä meni siis 900 tuon kahden viikon aikana. Missään ei kitsasteltu, ostin silmälasit ja shoppailtiin niin paljon kuin haluttiin, käytiin kaikilla retkillä + omatoimi retkillä missä haluttiin, snorklaamassa, sukeltamssaj syötiin todella hyvin. Matkalla olimme minä ja mieheni kaksistaan.
Kun matkalle mennään, pitää minun mielestä olla rahaa tarpeeksi ettei joudu laskemaan pennejä.
Riippuu paljon esim. siitä mitä syötte, mitä juotte, miten kuljette, mikä on teille "normaali määrä" tuliaisia, millaisessa hotellissa olette tottuneet asumaan...
Peking on eri juttu kuin Hongkong