Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIten posliiniksi?

Vierailija
14.09.2011 |

Haluaisin yllättää kumppanini täysposliinilla. Olen pihalla näistä sokeroinneista, brassivahauksista muutoin kuin nimeltä kuullut. Mitä suosittelette ensikertalaiselle? Onko joku käynyt Tallinnassa tämän tyyppisessä hoidossa (kun siihenkin olisi mahdollisuus, ois kiva tuliainen)?

Sattuuko, onko istuminen vaikeaa sen jälkeen, miten hoidetaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kyllä osaavat asian ja saat olla sileänä monta viikkoa. Ennen esim. sokerointia sinun täytyy ottaa saksilla niin paljon kuin mahdollista karvat lyhyemmäksi.

Vierailija
2/13 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte mitään saksia etukäteen, senkus menet vaan. Hyvin lähtee, sokerointi ei mikään kivuton ole, mutta kestettävissä kyllä ja nätti tulee ja sileä. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näppyjä, sisään kasvaneita karvoja tai ikävää sänkeä. Uusi karva kasvaa toki luonnostaan, mutta uutena ja pehmeänä, ei leikattuna tai katkaistuna kovana.

Ja vaikka sokerointi sattuukin (no minkä karvojen nyppiminen nyt sattuu, ei siinä siis muuta) niin ei se sattuminen mitenkään kestä toimenpidettä kauempaa tai estä istumista.

Jos tuo sattuminen jännittää, niin voi kokeilla vaikka käydä juomassa lasillinen ennen kosmetologille menoa.

En osaa sanoa miten epilaattorin kanssa tuntuisi/onnistuisi sokerointiin verrattuna?

Kaikki missä karva katkaistaan on minun kokemuksellani saanut vähintään enemmän tai vähemmän kutisevan sängen aikaiseksi. Eli lopulta paljon epämiellyttävämpää kuin sokeroinnin ajan kestävä kirpistely.

Vierailija
4/13 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte mitään saksia etukäteen, senkus menet vaan. Hyvin lähtee, sokerointi ei mikään kivuton ole, mutta kestettävissä kyllä ja nätti tulee ja sileä. Suosittelen!

Hoitolasta annetaan kyllä ohjeet millainen karvan pituus ym on käsittelyyn tullessa hyvä. Itselläni ei 5-6 viikon välein käydessäni kovin paljoa ehdi kasvaa. Ja sänkeä ei ole koskaan, mikä sheivauksessa ennen oli ainainen harmi.

Kipua hieman tuottaa, mutta siihen tottuu ja nyt en tunne juuri ollenkaan sitä. Ja mikä parasta, voi käydä myös raskauden aikanakin.

Vierailija
5/13 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarkoitus yllättää niin ihan höylääminen just ennen yllätystä on helppo, halpa ja nopea.

Sänki kasvaa päivässä parissa, joten pidempi aikaiseksi ratkaisuksi tuosta ei ole mutta "yllätyksenä" aivan riittävä. Toisaalta ajaahan miehetkin partansa päivittäin, joten miksei naiset alapäätänsä...

Jos vähän kipua kestää niin epilaattori on tehokas...

Höylässä on sekin etu, että saa karvat nopeasti takaisin jos ei sitten tykännytkään ideasta.

Vierailija
6/13 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ajaahan miehetkin partansa päivittäin, joten miksei naiset alapäätänsä...

Kun säännöllisesti höylää niin näppujen ilmestyminenkin vähenee tottumuksen myötä.

Vierailija
7/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat vaan laserilla tehtävän karvanpoiston niin tulos on lopullinen. Ystäväni on käynyt Tallinnassa ja karvat on tyystin poissa. Itse asun täällä pohjois suomessa joten tyydyn käymään Oulun alueella laser käsittelyssä. Vasta 2 kertaa laseroitu ja pitäis ainakin 3 kertaa vielä käydä.

Vierailija
8/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat vaan laserilla tehtävän karvanpoiston niin tulos on lopullinen. Ystäväni on käynyt Tallinnassa ja karvat on tyystin poissa. Itse asun täällä pohjois suomessa joten tyydyn käymään Oulun alueella laser käsittelyssä. Vasta 2 kertaa laseroitu ja pitäis ainakin 3 kertaa vielä käydä.

"kun haluan yllättää miehen" niin ehdotuksesi on pysyvä karvojen poisto. Jep jep...

Toisaalta ainakin mies yllättyy....

Vierailija
9/13 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lopullisen tuloksen niin laser on oikea vaihtoehto.

Nyt lapsettomuushoidon aikana keskeytyi laserointi, mutta jatkan tilanteen salliessa. Olen käynyt 3 kertaa ja yli puolet pehkosta jo kadonnut.

Vierailija
10/13 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon perjantaina kävin ensimmäistä kertaa brasilialaisen teettämässä, kovavahalla. Se oli helpompaa kuin olin kuvitellut... ja lopputulos hauskempaa kuin olin kuvitellut! Joten suosittelen.

Googlasin siis brasilialaisen lähikaupungista ja varsin ajan. Paikan päällä hoitaja vei minut hoitohuoneeseen ja opasti riisumaan kaikki housut, puhdistatumaan kosteuspyyhkeillä ja asettumaan makaamaan hoitopöydälle selällään pyyhe päällä.

Kertoi liuskavahauksen olevan halvempi, sattuvan vähän enemmän ensikertalaiselle ja kovettuvan vahan ottavan vähän paremmin pitkiä karvoja. Valitsin siis kovettuvan vahan.

Hoitaja asetteli minut makaamaan jalat salmiakkiasennossa; jalanpohjat yhdessä, polvet koukussa. Leikkasi karvoja vähän lyhyemmiksi. Ja aloitti sitten vahauksen ulkoreunoilta ja siitä sitten edeten ihan häpyhuulien sisäreunoihin saakka. Lopuksi vielä toinen kierros, jotta kaikki hennot ja näkymättömät karvatkin lähtisivät.

Sen jälkeen vahattiin vielä takapuolen karvat pois kylkiasennossa maaten.

Lopuksi sivelyt rauhottavalla voiteella, pukeutumaan ja maksamaan.

Alapää tuntui tosi hyvältä heti miten, jotkut vahasuikaleitten loppurepäisyt tuntuivat ikäviltä, mutta se on sellaista tosi ohimenevää pintakipua (vrt laastarin repäisy).

Iho on hieno, ei näppylöitä yms. Tuntoherkkyys ihan huipussaan ja hygienia helppoa.

Suosittelen todellakin!

(ja yllätys toimi!)

Vierailija
11/13 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon perjantaina kävin ensimmäistä kertaa brasilialaisen teettämässä, kovavahalla. Se oli helpompaa kuin olin kuvitellut... ja lopputulos hauskempaa kuin olin kuvitellut! Joten suosittelen. Googlasin siis brasilialaisen lähikaupungista ja varsin ajan. Paikan päällä hoitaja vei minut hoitohuoneeseen ja opasti riisumaan kaikki housut, puhdistatumaan kosteuspyyhkeillä ja asettumaan makaamaan hoitopöydälle selällään pyyhe päällä. Kertoi liuskavahauksen olevan halvempi, sattuvan vähän enemmän ensikertalaiselle ja kovettuvan vahan ottavan vähän paremmin pitkiä karvoja. Valitsin siis kovettuvan vahan. Hoitaja asetteli minut makaamaan jalat salmiakkiasennossa; jalanpohjat yhdessä, polvet koukussa. Leikkasi karvoja vähän lyhyemmiksi. Ja aloitti sitten vahauksen ulkoreunoilta ja siitä sitten edeten ihan häpyhuulien sisäreunoihin saakka. Lopuksi vielä toinen kierros, jotta kaikki hennot ja näkymättömät karvatkin lähtisivät. Sen jälkeen vahattiin vielä takapuolen karvat pois kylkiasennossa maaten. Lopuksi sivelyt rauhottavalla voiteella, pukeutumaan ja maksamaan. Alapää tuntui tosi hyvältä heti miten, jotkut vahasuikaleitten loppurepäisyt tuntuivat ikäviltä, mutta se on sellaista tosi ohimenevää pintakipua (vrt laastarin repäisy). Iho on hieno, ei näppylöitä yms. Tuntoherkkyys ihan huipussaan ja hygienia helppoa. Suosittelen todellakin! (ja yllätys toimi!)

Olen 3 pienen muksun äiti ja haaveillut tuollaisesta käsittelystä jo pitkään. Tämä sheivaus on niin työlästä ja usein toistuvaa. Nyt ihan oikeesti taidan varata ajan, niin tulee sitte mentyä.

Vierailija
12/13 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun tulit kertomaan kokemuksiasi. :)

Minä olen käynyt bikinirajojen sokeroinnissa, ja mielestäni se on kivuliasta... En ole kyllä kovin hyvä sietämään kipua muutenkaan. :) Minusta tuo sokerointi on inhottavaa nyhtämistä, ja olenkin miettinyt, jos vahaus olisi sittenkin parempi minulle, kun lähtee (ehkä?) isompia alueita karvaa kerrallaan. Koska jo tuo bikinirajojen sokerointi on tehnyt sen verran kipeää, en ole brassista uskaltanut kuin haaveilla...

Sheivaus ei sovi minulle ollenkaan, siitä seurauksena karmeita kutisevia punaisia näppyjä...

Vierailija
13/13 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, täytynee kokeilla. 11 ei siis ollut ap, vaikka saattoikin saada sellaisen kuvan hänen viestistään. Toki sheivailen itseäni suht säännöllisesti kiitorata malliin, nyt vain ajattelin täysposliinia, joka kestäisi vähän pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi