Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex muutti naapuriin!

Vierailija
14.09.2011 |

Miehen ex muutti tähän melko lähelle asumaan ja mielestäni se on aivan kamala asia!erosta aikaa jo 8v. ja meillä yhteinen perhe,miehen ex sinkku.Kuitenkin useasti tulee nähtyä tätä miehen exää,pelkkä ajatus inhottaa.Itselleni tulee mieleen että onko tarkoituksella muuttanut ,onko jotain mielessä vielä mieheni suhteen..vai ovatko vain hulluja ajatuksia??Tekisi mieli myydä asunto ja muuttaa pois,aivan kamala olo:( Miehelläni tuskin on mitään tunteita enää exää kohtaan,mutta eihän sitä koskaan tiedä..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivata päätään nyt viikkotolkulla, kannattaa myös alkaa olettamaan, että miehesi saattaa jopa innostua ajatuksesta, että ex siinä lähellä...

Miten sä edes jaksat ajatella moisia? Niin turhaa...

Vierailija
2/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivata päätään nyt viikkotolkulla, kannattaa myös alkaa olettamaan, että miehesi saattaa jopa innostua ajatuksesta, että ex siinä lähellä... Miten sä edes jaksat ajatella moisia? Niin turhaa...

Mä ainakin ajattelisin. Varmasti sinullakin on pyörinyt päässä ajatuksia, jotka ovat ns. turhia pelkoja. Syyllistäminen on ruma tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin jonkin aikaa toisessa kaupungissa ja palasin työtehtävien takia kotikaupunkiini takaisin vuodeksi. Otin ensimäisen asunnon vastaan, mitä sain. Kas, exäni asui samassa talossa uuden avokkinsa kanssa:)

Voi jeesus, minkä hulapaloon tämä nainen nosti. Lopulta kävi kännissä päälle kun luuli, että olen vaikka exääni vielä.

Onneksi työprojekti ei kestänyt kuin sen vuoden ja pääsin muuttamaan taas pois kotikaupungistani. Hullu akka.

Vierailija
4/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä exällä on takuulla kireämpi rakokin kun sulla, kerran olet lapsiakin puskenut.

Ei ihme, jos vanha suola alkaa janottaa.

Tsemppiä vaan ap :)

Vierailija
5/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älkää väittäkö ettei teistä muista tuntuisi yhtään miltä jos ex muuttaisi lähistölle?varmaan turhaan vaivata ajatuksia tällä asialla,mutta kyllä tulee kaikenlaisia ajatuksia mieleen,väkisinkin

ap

Vierailija
6/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki elämä ja pistä se energiasi muuhun. Jos nyksäsi on mennäkseen panemaan, niin meneehän se etkä voi estää, oli ex samassa kaupungissa tai ei.

Vierailija
7/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista varmuuden vuoksi osoitetiedot ettei jo asu teillä! Heh, heh... Saatte pian kolmen kivaa siellä makuhuoneenkin puolella ja voit avata blogin ensimmäisenä suomalaisena naisena, jonka miehellä on kaksi vaimoa...

Kerro mulle kun avaat blogin. Tulen mielenkiinnolla lukemaan ja ehkä kommentoimaankin...

Heh, heh... Hyvä AP!

Vierailija
8/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älkää väittäkö ettei teistä muista tuntuisi yhtään miltä jos ex muuttaisi lähistölle?varmaan turhaan vaivata ajatuksia tällä asialla,mutta kyllä tulee kaikenlaisia ajatuksia mieleen,väkisinkin ap

naapuritalossa, enkä todella sillä asialla vaivaa päätäni, mulla ja miehellä on loistava suhde, joten jos tuo ex sen pääsisi pilaamaan tms, ei taida olla ihan sen naisen syy...

Vierailija
9/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan ihan hyvissä väleissä. Mukava nainen ja hänellä on ihana perhe uuden miehen kanssa.

Asumme samassa kaupunginosassa ja tapaamme joskus leikkipuistossa.

mutta älkää väittäkö ettei teistä muista tuntuisi yhtään miltä jos ex muuttaisi lähistölle?varmaan turhaan vaivata ajatuksia tällä asialla,mutta kyllä tulee kaikenlaisia ajatuksia mieleen,väkisinkin

ap

Vierailija
10/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäni on ilmaantunut työpaikalleni.

Lähes päivittäin tehdään töitä yhdessä, ja kahvitauollakin tykätään käydä kimpassa.

Silti minulla ei ole minkäänlaista fyysistä kiinnostusta ko. miestä kohtaan.

Ei vaan enää nappaa, vaikka silloin aikanaan olisin halunnut suhdetta jatkaa.

Se on vanha juttu, ja semmoiseksi saa jäädä.

Yleensä eksät on eksiä hyvästä syystä. Harva niitä suhteita haluaa lähteä lämmittelemään.

Vierailija
11/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten me muutettiin taloon jossa asui mieheni eksä. Varmaan mies oli ihan tahallaan tämänkin suunnitellut.. no joo tuskin kuitenkaan.

Muutettiin siis toiselta paikkakunnalta aika nopsaan ja otettiin vastaan ensimmäinen asunto jota tarjottiin. Muuttokuormaa viedessä tuli rapusta nainen joka moikkasi miestäni. Oltiin molemmat hieman hämillään..ja mies tuumas sitten että se oli hänen eksä. Ei siitä sen enempää. Jossain vaiheessa tämä nainen alkoi minuakin tervehtimään ihan asiallisesti.

Keväällä saimme sitten isomman ja paremman asunnon. Asutaan tosiaan vieläkin aika lähellä tätä naista, mutta ei juurikaan enää nähdä.

Ja koska teillä kyse on nuinkin pitkästä erosta en jaksaisi asiaa murehtia. Tuskin nainen enää miestäsi haikailee.

Vierailija
12/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä tuo varmaan aikansa (= alkukuukaudet) häiritsee ja härnää sinua, mutta ajan mittaan unohdat varmaan koko eksän olemassaolon siinä "melkein naapurissa".

Moikkaa eksää näin aluksi muina naisina, jos tai kun hän kävelee kadulla vastaan. Kun totutat itsesi siihen, että hän on miltei jokapäiväinen näky teidän kulmilla; esim. kaupassa jne., niin kummasti alat tottumaan hänen läsnäoloonsa yleisellä tasolla ja tosiaan unohdat hänet - oletettavasti melko pian. Voin melkein vannoa, että vuoden päästä hän on sinulle vain yhdet kasvot muiden joukossa.

Tuo yksi kommentti oli osuva, jossa sanottiin, että eksät ovat eksiä hyvästä syystä. Se on niin totta. Älä vaan menetä yöuniasi tuollaisen jutun takia, ap! :)

Vierailija
13/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäis vaikka naapurissa asuisi montaa exää. Miten te tunnette miehen entisiä naisia?

Vierailija
14/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voi käydä nusasemassa koiranulkoilutusreissulla:-)

nus nus

Vierailija
15/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa rivitalossa, kerrostalossa, asunto-osakeyhtiössä, saman kadun varrella, samassa kaupunginosassa vai ollaanko ollenkaan kaupungissa? Osaisi jotenkin suhtautua paremmin, jos tietäisi, miten lähelle se miehen exä muutti. Ei sentään näköetäisyydelle kai?

Vierailija
16/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosivat melko riitaisesti,mies jätti ja ex jäi pitkäksi aikaa haikailemaan perään.

Vierailija
17/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on mun pahin painajainen! Miehen exä on narsisti ja niin pahasti rääkkäsi miestäni vielä eron jälkeenkin, että toivon, ettei koskaan sitä enää tarvi mun tai mieheni tavata :(

Vierailija
18/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen olisi enää tunteita. Ja nyt ajattelen omaa eksääni. Aikoinaan olisin ollut valmis jatkamaan suhdetta sen petturin kanssa, mutta nyt kun erosta on jo 11 vuotta en voisi mitenkään kuvitella olevani enää sen ihmisen kanssa. Olen häntä tasaisin väliajoin nähnyt ja ihmiset oikeasti muuttuu. Minä olen muuttunut ja hän on muuttunut, en tunnista häntä enää samaksi ihmiseksi jonka kanssa aikoinaan seurustelin pitkäänkin.

Onko sinulla ap eksää? Mitä itse ajattelet hänestä?

Vierailija
19/20 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina että exät on uhka nykyiselle suhteelle? Itse olen hyvissä väleissä lähes jokaisen exäni kanssa,myös nykyinen mieheni tulee toimeen erittäin hyvin exieni kanssa ja sama toisinpäin, mieheni exien suhteen.

Vierailija
20/20 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina että exät on uhka nykyiselle suhteelle?

Itse olen hyvissä väleissä lähes jokaisen exäni kanssa,myös nykyinen mieheni tulee toimeen erittäin hyvin exieni kanssa ja sama toisinpäin, mieheni exien suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme