Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä kirjaa luet tällä hetkellä?

Vierailija
13.09.2011 |

Maritta Lintunen: Heijastus

Novellisti, josta tosiaan tykkään. Luin viimeksi Ovisilmän.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapiduksen ajattelin lukea myös. Tykkäätkö? ap

Mietin tässä että tällekin taitaa vielä tulla jatkoa, vaikka muistaakseni puhe on ollut trilogiasta..? En ole vielä lopussa että kaikkea voi sattua mutta jotenkin tuli sellainen fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torey Hayden: Nukkelapsi, hyvä on :)

Vierailija
4/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä pidänkö vai enkö. Olen sivulla 124, jäljellä vielä yli 200 sivua. Selvinnee kirjan loppuun mennessä pidänkö teoksesta.

Vierailija
5/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajan näköinen mies

Vierailija
6/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ikäänkuin faktana, vaikken usko niiden olevan faktaa kuin osaksi ehkä. Kova itsekehu lyö läpi.

Vierailija
7/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luen tällä hetkellä Tuhat loistavaa aurinkoa.

Mikään toinen kirja ei ole saanut niin raivostumaan, ihastumaan ja itkemään kuin tuo kirja. En ensin uskonut suositteluja, mutta nyt haluaisin jokaisen lukevan tämän ihan ajatuksen kanssa.

Vierailija
8/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue loistavaa aurinkoa alkua pitemmälle, suojelen itseäni. Olen liian herkkä tuollaiselle ahdistukselle. ap

Vierailija
9/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ikäänkuin faktana, vaikken usko niiden olevan faktaa kuin osaksi ehkä. Kova itsekehu lyö läpi.

En yhtään pidä Haydenin tuotannosta, sillä se menee tyylillä " sitten kun minä sain sen syrjäytyneen ja tuhoon tuomitun lapsen pelastettua.." Eli hyvin minäminäminä-kirjoja, vaikka lapsien pitäisi olla pääosassa.

Vierailija
10/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreän pöydät ritarit.

Tuon kirjan kun saisi englanniksi, oisin aika onnellinen. Tämä suomenkielinen kun on pätkitty versio alkuperäisestä =/

Vierailija
11/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jane Eyre ja kevyenä iltalukemisena Alice's Adventures in Wonderland

Torey Haydenia en ole koskaan lukenut, mutta itsekin olen jotenkin siinä käsityksessä, että se on sellaista pateettista valitut palat -kamaa.

Tuhat loistavaa aurinkoa on ihan loistava.

Vierailija
12/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ketjusta mieleen, kun kerran kävin kirjakaupassa etsimässä erästä tiettyä pokkaria, niin kirjakaupan myyjä totesi, ettei ko. pokkaria ole nyt saatavilla, mutta "jos luet oikeitakin kirjoja, niin voisin suositella tätä". Etsimäni pokkari oli siis joku Sophie Kinsellan chick lit-juttu :D

Tällä hetkellä luen itse jotain Nora Robertsin uudehkoa trilogiaa, en muista kuollaksenikaan sen nimeä (enkä jaksa lähteä katsomaan), mutta ihan kivaa luettavaa se on, kun max. tunnin saa lukea sillointällöin pienokaisen nukkuessa päikkäreitään.

Yleensä luen kyllä kevyttä hömppää (Ahern, Kinsella, Roberts), mutta pakko mainita, että olen lukenut "oikeitakin kirjoja" tässä välillä! Mm. sen kaupantädin suositteleman "Kolmastoista kertomus" -nimisen kirjan. Oli erittäin hyvä kirja kieltämättä!

Ja jos joku kysyisi kasvotusten, että miksi luen tuota hömppää, niin väittäisin, että kielitaidon takia (luen siis yleensä alkukielisinä versioina) mutta oikeasti se vaan on niin helppoa ja nopeaa ja hauskaa, kun aina ei jaksa paneutua "kunnon kirjoihin"... Ja täällä kehtaan sen myöntää! :D

Vierailija
13/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue loistavaa aurinkoa alkua pitemmälle, suojelen itseäni. Olen liian herkkä tuollaiselle ahdistukselle. ap

Ahdistava kirja tosiaan on, enkä usko lopun olevan kauhean onnellinen. Silti on pakko lukea loppuun.. Uskoisin viimeisen sivun jälkeen laskevani kirjan käsistäni, hengähtäväni syvään ja ajattelevani kuinka onnellinen kuitenkin loppujen lopuksi olen täällä länsimaissa. Kyyneliltä ei voi välttyä, sen tiedän jo varmasti..

Vierailija
14/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä, niin kuin muutkin Irvingin kirjat :) Ei paras hänen kirjoistaan, mutta silti hyvä.

Hosseinin Tuhat loistavaa aurinkoa oli todella koskettava kirja!

Vierailija
15/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhyannon Byrd-Suden taisto pokkari menossa :)

Vierailija
16/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kirjailijaa. Sitä ennen luin Emma Donohuen (?) Room:in; huhhuh, kaikkien äititen pitäs se lukea.

Vierailija
17/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Steinhauer: Turisti

Vierailija
18/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luen tällä hetkellä Tuhat loistavaa aurinkoa.

Mikään toinen kirja ei ole saanut niin raivostumaan, ihastumaan ja itkemään kuin tuo kirja. En ensin uskonut suositteluja, mutta nyt haluaisin jokaisen lukevan tämän ihan ajatuksen kanssa.

Tänään aloitin vasta, alku ainakin lupaa hyvää, kirjaan on helppo mennä sisään.

Vierailija
19/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjan "dissaajaksi", tai lähinnä en pitänyt erityisesti siitä. Ehkä sitä kehuttiin liikaa ja odotin jotain muuta. Luen mieluummin valoisampaa kirjallisuutta, ei sen tarvitse olla kepeää, mutta jotenkin toiveikkaampaa. Saman kirjailijan Leijapoika oli samaa ankeutta.

Vierailija
20/22 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephenie Meyerin Twilight Eclipse, toista kertaa.

Aina vaan yhtä ihania...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi