Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin nayttaa mahd hyvalle tavatessani eraan miehen, ei kuitenkaan treffit tms kyseessa koska kummallakin omat puolisot mutta sanokaa mita ma puen paalleni??

Vierailija
04.11.2005 |

Herrrrrrrmostuttaa!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei treffit olekaan kyseessä, on jotenkin...yksioikoinen. Sori vaan.

Elämä on muutakin kuin se, mitä pinnalla näkyy, on virtauksia ja jännitteitä ja niin pitääkin olla.

Vierailija
2/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap haluaa näyttää MAHDOLLISIMMAN hyvältä juuri tälle miehelle, vaikkakaan kyseessä EIVÄT ole treffit tai muut sellaiset, sillä kummallakin ON PUOLISO!

Tämä ei mielestäni ole aivan normaalia käytöstä, mikäli ap ei sitten ole pyytämässä palkankorotusta tai menossa työhaastatteluun, sinne hyväksyn naisellisuuden hyväksikäytön ;)

Ja jos joku nyt veti herneen nenuunsa, niin hyvää iltaa vaan sullekin! ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä etteikö omanikin olisi ja rakkauden puutteesta ei ole kyse mutta en tiedä,tuo mies vain on kaikki nämä vuodet mitä olen hänet tuntenut ollut mielestäni juuri sellainen mistä miehessä pidän,tulee mieleen Sinkkuelämää sarjan Aidan,se Carrien huonekaluseppämies.

En tiedä onko hän huomannut miten vaikuttaa meikäläiseen aina kun nähdään mikä kylläkin harvoin tapahtuva asia mutta joka kerta mietin mitä laittaisin päälleni ja miltä näytän ihan kuin teinityttö. Mun mies tietää että pidän tuota miestä vetoavana mutta tietää myös sen etten pettäisi ja että rakastan häntä. Mutta jos pettäisin niin haluaisin sen tapahtuvan juuri tämän miehen kanssa kiitos;)

ap

Vierailija
4/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuo mies vain on kaikki nämä vuodet mitä olen hänet tuntenut ollut mielestäni juuri sellainen mistä miehessä pidän,

Vierailija
5/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut vaikuttaa hänen silmissään vanhalta ja löpsähtäneeltä vaan halusin että olisin sellainen kuin millaisena hän todennäköisesti muistaa minut eli nuori ja hehkeä. Mitään sen kummempaa ei meidän välillä kuitenkaan koskaan ole ollut kuin ehkä luontaista kemiaa. Olemme olleet vain jutteluväleissä, ei ole ollut mitään tunnustuksia tai muuta mutta olen aina ollut ymmärtävinäni että hän pitää minusta ja olen itse tuntenut tiettyä vetoa häneen. Kummallakin on puolisot ja olimme kaikki tapaamisessa mukana. En edes haluaisi mitään tapahtuvaksi välillämme, mutta halusin näyttää hyvältä, jotta hän voisi tiovottavasti pitää haavekuvan minusta.

Vierailija
6/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy ainakin Hugo Bossin Womania, sit sellasta vaniljan tuoksuista egyptiläistä aromiöljyä, Hilfigerin tommy Girliä, Cacharellin D´eau Edeniä ja Estee Lauderin Pleasuresia.

Hiuksiin laitan tänään saunassa väriäni syventävän shampoon;)

ap

Vierailija
7/7 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijjummarra...? :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi