Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö ei-kivuliaista supistuksista huolestua...rv20

04.11.2005 |

Koko tämän päivän on supistanut, ei kivuliaasti mutta lähes jatkuvasti. Lepo ei juuri auta. Pitäisikö näistä huolestua jos jatkuvat vielä huomennakin? Raskausviikkoja siis 20.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaina soitella neuvolaan.

Vierailija
2/4 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohi, kannattaa soittaa neuvolaan ja pyytää tarkistuttamaan tilanne. Noilla viikoilla ei oikeestaan muuta pysty vielä tekemään kuin lepäämään. Itellä kivuttomat supistukset alkoi 14+ viikolla ja kipeät 17+ viikolla, mitään ei toistaiseksi ole saaneet aikaseksi, mut 17 viikolta asti oon ollut saikulla...

Marissa+Vaavi 28+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni supisteli kivuttomasti rv 26, jolloin sain parin viikon sairasloman heti neuvolassa asiasta kerrottuani. Saikulla piti levätä paljon, mutta mitään sänkyyn jäämistä ei tarvinnut tehdä. Sain ihan tavallisesti olla kotosalla, mutta mitään himolenkkejä en enää saanut harrastaa tms. Tuolla levolla ne menivätkin ohi ja sen jälkeen supisteli vain silloin tällöin siihen saakka, kunnes poika syntyi rv 36.

Eli kannattaa lepäillä ja mennä heti neuvolaan jos ne vielä jatkuvat.

Tsemppiä sinulle ja onnea odotukseen!

Nalle ja poika 8,5kk

Vierailija
4/4 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks naistentautien ja synnytyksen professori sanoi et supistelu on kohdunlihasten kramppeja ja saattaa johtua kalsiumin puutteesta... Mulla autto tehokuuri kalsiumia ja D-vitamiinia, neuvolassa eivät olleet edes kuulleet moisesta.