Lue keskustelun säännöt.
Onko ihana pyllytatuointi?
13.09.2011 |
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On ruma, huonosti tehty ja tyhmä. Ja kaiken huippu on, että siinä mainostetaan Sedu Koskisen ravintoloita.
ja huonosti tehty. Ihan kuin joku ois tussilla piirtänyt luonnoksen. En ikinä laittais tuollaista.
Miksi SX pitää tatuoida perseeseen KISSAN KOKOISIN kirjaimin?
häivy täältä palstalta!!!