Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nakkasin miehen pihalle!

Vierailija
13.09.2011 |

Miehen koirasta kysymys, olen valittanut kun koiralla ollut koko kesän kauhea karvanlähtö. Joka paikka täynnä karvoja, sohvat, sängyt, yritäpä syödä edes leipää ilman koiran karvoja! Ei onnistu!

Minä meillä se joka imuroi, siivoaa ja harjaa koiran kerta viikkoon. Olen sanonut miehelle, että harjaat joka päivä, se on sun koira!

Nyt oli sitten miehellä tullut mitta eli laiskuus päälle ja kun tulin kotiin, niin täällä on joku rotta! Oli ajanut koiralta karvat pois kokonaan! Nakkasin miehen ulos! Koira jäi tänne! Tommosta isäntää ei tarvi yksikään koira! Oon ihan raivona!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajosin.

Mutta joo..

a) ..heppoinen syy heittää mies pilalle.

b) ..talvi on tulossa kovaa kyytiä, mitä vattua se mies järkeili kun ajeli turkin pois?

Vierailija
2/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajosin.

Mutta joo..

a) ..heppoinen syy heittää mies pilalle.

b) ..talvi on tulossa kovaa kyytiä, mitä vattua se mies järkeili kun ajeli turkin pois?

ole heppoinen syy, pilannut koiran aivan täysin! Aivan kauhean näköinen! :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mies nakataan pihalle? Mun mies on paljon isompi ja vahvempi kuin minä joten eipä onnistuis. Ja vapaaehtoisesti ei lähtisi vaikka tekisin mitä.

Vierailija
4/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen käsityksen sain sinusta ap. Että et ole vallan verraton.

T: 11cm mies

Vierailija
5/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taputat sitä, voit tehdä sen rytmikkäästi ja nauttia kuuluvasta lätkytyksestä. Ääni lienee samantapainen kuin käsien yhteenhakkaaminen tai jotakuta poskelle läpsäyttäminen. :) Stereoista musaa soimaan ja koiraa taputtamaan, niin elämään tulee ikään kuin uutta svengiä. Turkki kasvaa takaisin.

Vierailija
6/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mies nakataan pihalle? Mun mies on paljon isompi ja vahvempi kuin minä joten eipä onnistuis. Ja vapaaehtoisesti ei lähtisi vaikka tekisin mitä.

sitä tarvinut kun kattoa tuimasti ja näyttää etusormella, että ULOS! Toki päpätinhän minä kaikkea siinä samalla. Luikki ulos ihan helposti.

ap

Vierailija
7/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä koiralle berberi päälle, niin eipä palele.

Ja äkkiä ne karvat kasvaa takaisin. Mikä rotu?

Vierailija
8/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taputat sitä, voit tehdä sen rytmikkäästi ja nauttia kuuluvasta lätkytyksestä. Ääni lienee samantapainen kuin käsien yhteenhakkaaminen tai jotakuta poskelle läpsäyttäminen. :) Stereoista musaa soimaan ja koiraa taputtamaan, niin elämään tulee ikään kuin uutta svengiä. Turkki kasvaa takaisin.

niin kasvaa, mutta toi iho on kyllä tosi ohut. Nyt ei siis voi lähteä vaikka sienimetsään kun joku oksa voi raapasta ohuen ihon rikki :(

ap

Vierailija
9/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen käsityksen sain sinusta ap. Että et ole vallan verraton.

T: 11cm mies

pitääkin päteä jossakin muussa kuin peukalon mitoissa...

Vierailija
10/10 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme