Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen tekee sen jälkeen kun on täyttänyt 40 v ja on

Vierailija
13.09.2011 |

jättänyt kukkeimman nuoruutensa taakse eikä enää viehätä nuorempia miehiä ja vanhemmatkin katsovat mieluiten ohitse?

En voi sille mitään mutta mulla on vähän surkea fiilis. Löysin suihkussa sääristäni alkavia suonikohjuja ja se ei piristänyt mielialaani yhtään.

Tuntuu siltä, ettei elämällä ole mulle enää mitään tarjottavaa.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneehan ne miehetkin samaa tahtia, ellei nopeamminkin. Jos ikäisesi miehet miellyttää sinua edelleen, miellytät sinäkin edelleen ikäisiäsi. Nuoremmat jätä nuoremmille! Kuka heidän huomiotaan tarviikaan.

Vierailija
2/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän elämäsi on ohi. Minulla (41v.) on erittäin onnellinen elämänvaihe. Olen yhden miehen nainen ja elän onnellista liittoa. Minulle on ihan yhdentekevää viehätänkö muita miehiä. Ulkonäkö on minulle yksi juttu muiden joukossa, ei tosi tärkeä, mutta jokseenkin tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on siihenastisessa elämässään saavuttanut: miehestään, perheestään, työstään, ystävistään... Ja siitä, että elämä tarjoaa vielä paljon mielenkiintoista nähtävää ja kuultavaa, ja että maailmassa riittää vielä näkemättömiä paikkoja. Ja siitä, että on vielä terve ja reipas ja lapsellisen innostunut uusista asioista. Ja siitä, että suhde mieheen sen kun paranee vuosin myötä, juteltavaa riittää usein aamuun asti. Ja siitä, että elämä ON!

Taitaa olla vain yksi naistyyppi tuo, joka määrittää ihmisyytensä vastakkaisen sukupuolen huomion mukaan...

Vierailija
4/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen kaikkea mukavaa. Matkustelen, harrastan, nautin syysilloista ja kuulaista aamuista ja kirpeistä kiehelmöivistä aamu-uinneista mökillä, näen paikkoja, koen asioita, ja elämyksiä ja teen työtä, jota olen aina halunnut tehdä ja joss aolen jo edennyt pitkälle, mutten niin pitkälle, että kaikki olisi saavutettu.

Niin, on mulla mieskin, ja se on tietysti ihan kiva, mutta kylä mun elämäläni olis tarjottavaa häntä ilmankin.

Vierailija
5/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on siihenastisessa elämässään saavuttanut: miehestään, perheestään, työstään, ystävistään... Ja siitä, että elämä tarjoaa vielä paljon mielenkiintoista nähtävää ja kuultavaa, ja että maailmassa riittää vielä näkemättömiä paikkoja. Ja siitä, että on vielä terve ja reipas ja lapsellisen innostunut uusista asioista. Ja siitä, että suhde mieheen sen kun paranee vuosin myötä, juteltavaa riittää usein aamuun asti. Ja siitä, että elämä ON!

Taitaa olla vain yksi naistyyppi tuo, joka määrittää ihmisyytensä vastakkaisen sukupuolen huomion mukaan...

On mulla mies ja lapsia mutta jotenkin kaipaan sitä että joku muukin mies pitäisi minua haluttavana. Se on ollut elämäni suola, nyt tuntuu jotenkin niin kamalan mauttomalle.

ap

Vierailija
6/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri tavoilla. Osaan olla itseni kanssa ja arvostaa itseäni, tiedän ettei minun tarvitse joka hömppään lähteä ja silti en jää paitsi mistään. Olen oppinut karsimaan ikäviä asioita ja ihmisiä elämästäni, oppinut hyppäämään ja luotan että elämä ottaa vastaan...paljon kivoja juttuja.

Mitä sinä niistä miesten katseista, niistäkö olet elänyt ja saanut itsevarmuutta? Niiden kauttako olet peilannut arvoasi?

Vierailija
7/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ittensä kiikkuun. Yli 40v nainen on ongelmajätettä jolla kukaan ei tee kuulemma enää yhtään mitään.

Vierailija
8/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nauttinut huomiosta.

En keksi mitään millä korvata vähentyvän huomioimisen. Surettaa. Ajatuskin siitä, että jos elän yhtä kauan kuin isoäitini (yli90v) ahdistaa, sillä en tiedä mitä teen tämän kaiken lopun rämppääntymisajan ennen kuolemaa?!

eri tavoilla. Osaan olla itseni kanssa ja arvostaa itseäni, tiedän ettei minun tarvitse joka hömppään lähteä ja silti en jää paitsi mistään. Olen oppinut karsimaan ikäviä asioita ja ihmisiä elämästäni, oppinut hyppäämään ja luotan että elämä ottaa vastaan...paljon kivoja juttuja.

Mitä sinä niistä miesten katseista, niistäkö olet elänyt ja saanut itsevarmuutta? Niiden kauttako olet peilannut arvoasi?

Vierailija
9/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ittensä kiikkuun. Yli 40v nainen on ongelmajätettä jolla kukaan ei tee kuulemma enää yhtään mitään.

Kiikkuun en itseäni vedä mutta tuntuu kyllä ihan ongelmajätteeltä olo.ap

Vierailija
10/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v ja itsestäni aina huolehtinut nainen.

Tukka ja kädet aina kauniina, sillä on huikea merkitys.

Mielestäni olen paljon kauniimpi kuin 20v sitten.

Lapset on isoja mutta lastenlapsia ei vielä ole.

Olen erittäin onnellinen :)

Vierailija
11/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksette tee itse mitä haluatte millä haluatte? Luulisi tähän ikään mennessä sen jo oppineen...

Vierailija
12/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 42 ja sain juuri toisen lapseni 40 täyttämisen jälkeen.

Minua ei kiinnosta olla viehättävä ja haluttava kuin yhden miehen silmissä.

Vierailija
13/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat nelikymppiset ovat löytäneet itsensä, ja elämäänsä jotain muuta sisältöä kuin miesten miellyttämisen. Tämänikäisen ämmän mielessä ja elämässä kun on paljon tärkeämpiäkin asioista kuin se, vieläkö viehättää miehiä vai ei.

Paljonkos aloittajalla onkaan ikää?

Sitä paitsi suonikohjuilla, liikavarpailla, peräpukamilla ynnä muilla epäesteettisyyksillä ja epämukavuuksilla ei ole paljonkaan tekemistä iän kanssa, sillä niitä voi ilmaantua jo parikymppisille. Jos se nyt aloittajaa vähänkään lohduttaa, niin onneksi miehet kiinnittävät niihin huomiota paljon vähemmän kuin nuoremmat naiset luulevat.

Vierailija
14/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7.

Vierailija
15/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mut mä olen 40+ ja musta tuntuu et mun elämä on nyt ohi kun en enää näytä nätiltä. Saattaahan olla, että oikeasti näytän ihan nätiltä vieläkin ikäisekseni mutta itsestäni ei enää tunnu siltä ja se oikeasti onkin kaikkein ikävintä. Suren sitä, että elämässä on enää jäljellä vanheneminen, ryppyyntyminen, vaivojen lisääntyminen ja lopulta kuolema. Että kaikki kivat asiat on nyt ohi.

ap

Useimmat nelikymppiset ovat löytäneet itsensä, ja elämäänsä jotain muuta sisältöä kuin miesten miellyttämisen. Tämänikäisen ämmän mielessä ja elämässä kun on paljon tärkeämpiäkin asioista kuin se, vieläkö viehättää miehiä vai ei.

Paljonkos aloittajalla onkaan ikää?

Sitä paitsi suonikohjuilla, liikavarpailla, peräpukamilla ynnä muilla epäesteettisyyksillä ja epämukavuuksilla ei ole paljonkaan tekemistä iän kanssa, sillä niitä voi ilmaantua jo parikymppisille. Jos se nyt aloittajaa vähänkään lohduttaa, niin onneksi miehet kiinnittävät niihin huomiota paljon vähemmän kuin nuoremmat naiset luulevat.

Vierailija
16/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä on tommoisia päiviä, että voisi vajoa maan alle.

itselläni on hyvä vaihe menossa. olen aina pitänyt huolta itsestäni, olen pieni ja tyttömäinen. naurattaa, kun nuoret miehet katselevat perääni :).

minulla on hyvä ja onnellinen parisuhde ja ihanat lapset. olen tyytyväinen, se näkyy :)

Vierailija
17/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla mies ja lapsia mutta jotenkin kaipaan sitä että joku muukin mies pitäisi minua haluttavana. Se on ollut elämäni suola, nyt tuntuu jotenkin niin kamalan mauttomalle.

ap

Tuota, mitä sitä nyt milloinkin "mauttomaksi" nimitetään... Jotenkin mautonta sekin, jos elämän koko sisältö riippuu miesten kiinnostuksesta.

Useimmille naisille ( ja yllättävän suurelle osalle miehistäkin) on vain se yksi mies (tai nainen), jonka miellyttämistä pidetään tärkeänä.

Vaan älä huoli, kyllä vanhainkodeissakin vielä riittää niitä vaareja, jotka riemastuvat jokaisesta hameen helman heilahduksesta.

Jos tämä ei ole provo, niin aloittaja on kyllä pikkuisen erikoinen nainen varsinkin suomalaiseksi.

Vierailija
18/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruveta elämään, kun et tunnu sitä tähän ikään vielä ehtineen tehdä.

Vierailija
19/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko syventää omaa persoonaa jotenkin muuten, kuin ulkonäöllä ja opiskelemalla turhia asiaoita.

Jooga ja Jeesus ovat avainsana.

Ap. Jätä saatana ja ota Herra Jeesus vastaan. Jätä materiaalinen elämä ja ala valmistelemaan taivaspaikkaasi. Elämä ei ole ikuista. Sielusi on ikuinen ja katso. Näet Herran enkelit luonasi siivin.

Olet kokenut valaistuksen.

Vierailija
20/77 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Tuota, mitä sitä nyt milloinkin "mauttomaksi" nimitetään... Jotenkin mautonta sekin, jos elämän koko sisältö riippuu miesten kiinnostuksesta.

Useimmille naisille ( ja yllättävän suurelle osalle miehistäkin) on vain se yksi mies (tai nainen), jonka miellyttämistä pidetään tärkeänä.

Vaan älä huoli, kyllä vanhainkodeissakin vielä riittää niitä vaareja, jotka riemastuvat jokaisesta hameen helman heilahduksesta.

Jos tämä ei ole provo, niin aloittaja on kyllä pikkuisen erikoinen nainen varsinkin suomalaiseksi.

En tällaista ikinä kehtaisi kenellekään ääneen sanoa mutta mulle miesten huomio on kaikessa salassa ollut elämän suola ja ilo.

Olen vankasti ja onnellisestikin aviossa mutta mulla on tämmönen pikku heikkous. ap