Naisen ejakulointi
Tulipa taas koettua ejakulointi, kun mies sormetti illalla. Laitoin jossain vaiheessa käteni lähelle alapäätäni ja tunsin, kuinka valtavalla paineella tuli nestettä. Sitä en tiedä, mistä kohdasta se neste tuli. Eihän sillä tiedolla niin suurta merkitystä ole, mutta jos joku tietää, niin ihan mielenkiinnosta tietäisin minäkin.
Kommentit (8)
Eikö tästä aiheesta sitten ole tietoa missään, joku tabu varmaankin. Googlettamallakin löytyi ainoastaan epämääräistä tietoa.
ap
Eikö tästä aiheesta sitten ole tietoa missään, joku tabu varmaankin. Googlettamallakin löytyi ainoastaan epämääräistä tietoa.
ap
Eikös täällä jossakin vaiheessa ollut tästä asiasta kommentteja???
Wikipedia kertoo nesteen purkautuvan skenen rauhasista. Rauhasista tulevat tiehyet voivat avautua virtsaputkeen tai muuallekin - todennäköisesti ei kuitenkaan otsaan...
Asiasta on kirjoiteltu paljon, ja ilmeisesti monien, joiden kokemusmaailmasta naisen ejakulaatio puuttuu, on vaikea uskoa ilmiön olemassaoloon. Tästä muuten sukeutuu kiintoisa filosofinen dilemma: on helppo sanoa, että uskoo vain, mitä näkee. Sen sijaan on helppo unohtaa, että sitä on vaikea nähdä, mitä ei usko. Niinpä naisen ejakulaation epäilijä etsii ilmiön ja siitä tehdyn havainnon selitykseksi virtsan karkaamisen.
Olisi kiva kohdata tuo suihkaus :D Lupaan uskoa havaitsemani. Tosin olen myös urofiili, joten pieni pissasuihkukaan ei minua häiritse...
Wikipedia kertoo nesteen purkautuvan skenen rauhasista. Rauhasista tulevat tiehyet voivat avautua virtsaputkeen tai muuallekin - todennäköisesti ei kuitenkaan otsaan...
Asiasta on kirjoiteltu paljon, ja ilmeisesti monien, joiden kokemusmaailmasta naisen ejakulaatio puuttuu, on vaikea uskoa ilmiön olemassaoloon. Tästä muuten sukeutuu kiintoisa filosofinen dilemma: on helppo sanoa, että uskoo vain, mitä näkee. Sen sijaan on helppo unohtaa, että sitä on vaikea nähdä, mitä ei usko. Niinpä naisen ejakulaation epäilijä etsii ilmiön ja siitä tehdyn havainnon selitykseksi virtsan karkaamisen.
Olisi kiva kohdata tuo suihkaus :D Lupaan uskoa havaitsemani. Tosin olen myös urofiili, joten pieni pissasuihkukaan ei minua häiritse...
Heippa, olen saanut suuseksissä ejakulaationesteet naamalleni, sekä joskus kusisuihkun mutta minuakaan se ei häiritse päin vastoin.M45.
Kyllä mä ejakuloin, mutten ruiskuamalla. Kun saan orgasmin vuodan vaaleaa nestettä, jota saattaa valuta ihan lattiallekin asti, jos kävelen vessaan. Normaalisti seksin jälkeen, en omia nesteitäni huomaa miehen nesteiden seassa, mutta kyllä kai kaikki naiset ejakuloivat, mutteivat välttämättä yhtä voimakkaasti kin toiset. Olen myös kuullut, että orgasmin vahvuus vaikuttaa. Jotkut voivat vaikka vaan kerran elämässä ejakuloisa näkyvästi.
Ja kiihotuslima on asia erikseen. Se on läpinäkyvää tietääkseni. Kun saan orgasmin, vuodan enemmänkin maitomaista nestettä.
3-5x peräkkäin. Petivaatteet on ihan märät tuon jälkeen, siksi onkin viisainta ejakuloida kylppärissä tai saunassa.
Lattialle tulee helposti iso lammikko ja ei sitä voi pissaksi luulla.
Ejakulaatio tule isona hulahduksena, en oikein osaa sitä paremmin kuvailla.
Tuoksuu jollekin hedelmälle.
Vastatkaa jos tiedätte jotain asiasta, minusta maku on erillainen ejakuloidessa kun että olisi virtsan karkailua.