Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palasin töihin työnantajan painostuksesta lapsen ollessa 1v ja kaduttaa niin..

Vierailija
13.09.2011 |

Pomoni on erittäin mukava, asiaa käsiteltiin jopa täällä sivulla joskus viime vuonna ja kaipasi minua kuulemma NIIN takaisin eikä tullut toimeen sijaiseni kanssa joten olimme usein yhteydessä äitiys-ja hoitovapaani aikana.

Nyt huomaan olevani töissä lähes joka viikonloppu, mikään alunperin sopimamme ei pidä paikkaansa ja työkaverit ärsyttävät NIIN...

Taloudellisesti työhönpaluussani ei ollut mitään järkeä, päinvastoin. Kotona pinna kireänä kaikilla töitteni takia, vaikka olen vaan osa-aikaisena.. harmittaa niin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alle 3-vuotias vielä, niin sinun tapauksessasi marssisin tältä istumalta pomosi juttusille, ja sanoisin, että tästä päivästä 2kk eteenpäin jään hoitovapaalle. Sinulla on OIKEUS pitää hoitovapaa kahdessa, jopa useammassa jaksossa, mikäli työnantaja sen sallii. Siis kahdessa vähintään! Siihen työnantajalla ei ole mitään sanomista, on laissa määrätty.

Ja hoitovapaan alkamisesta täytyy ilmoittaa 2kk etukäteen.

Tsemppiä!

Minä tein samoin, koska koko perheen pinna oli aivan järkyttävän kireällä, kun palasin töihin. nyt olen kotona, kunnes lapsi on kolme. Ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä!

Vierailija
2/6 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työ on osa-aikainen, on sulla lapselleskin aikaa kuitenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin miehelle että ehkä kitkuttelen jouluun asti ja siitä eteenpäin jään uudestaan kotiin, palkkakin on niin surkea että olen oiekastaan miinuksilla tämän tilanteen takia, tienaisin "paremmin kotona" ja saisin olla lapsen kanssa ja viikonlopun perheeni kanssa eikä tarvitsisi enää tapella lomista ja viikonlopuista..

ap

Vierailija
4/6 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/6 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin miehelle että ehkä kitkuttelen jouluun asti ja siitä eteenpäin jään uudestaan kotiin, palkkakin on niin surkea että olen oiekastaan miinuksilla tämän tilanteen takia, tienaisin "paremmin kotona" ja saisin olla lapsen kanssa ja viikonlopun perheeni kanssa eikä tarvitsisi enää tapella lomista ja viikonlopuista.. ap

Vähänkö oot typerä! Just ja just ymmärrän niskalimassa raatamisen silloin, kun siitä saa helvetisti rahaa, mutta sä et saa edes sitä. Kai nyt pomo sut tahtoi töihin, kun painat hommia mutta sulle ei tarvitse maksaa siitä!! Ryhtiä ämmä.

Vierailija
6/6 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihmettelen kovasti.

Että jonkun työnantajan lässytykset on tärkeämpiä kuin oma lapsi?

En ikinä palaisi töihin noin nopeasti, vaikka olisin Suomen presidentti!

Sinuna,ap,painaisin äkkiä jarrua-ja palaisin kotiin-lapsesi ansaitsee sen!

Parin vuoden päästä olet taas takaisin työelämässä,ja tulet huomaamaan että lapsen kanssa oleminen on paljon palkitsevampaa..

Kun näkee,kun lapsi oppii joka päivä uusia sanoja, kehittyy,muuttuu,jne...