Mitä siteitä sä käytät?
Mä en voi käyttää enää mitään niitä muovisia, kuten allways. ihmettelin pitkään kun taipeissa on ihottumaa ja kerroin kaverille siitä, kuten nyt naiset puhuu asioista keskenään. Hänellä ollut ihan sama, kun vaihtanut siteen edulliseen merkkiin, ei niin muoviseen, ihottuma poissa.
Itse käytän vain x-tran(?) siteit, reilut 1e paketti ja loistavia.
Kommentit (9)
Merkkiä en jaksa nyt muistaa eikä ole yhtään, että vois luntata.
itse tekemiäni joko flanellista tai college-kankaasta ja kosteussuojakankaasta. Ja kaksi sidettä on froteesta rajuinta vuotopäivää varten.
koska muuten iskee hiivatulehdus, sen muovin takia.
(Lisäksi käytän kuukuppia.)
joku varmaan osaisi sanoa, voiko kuukuppia käyttää kierukan kanssa?
Käytän nyt siteitä (Vuokkosten yleensä), mutta hiostavat ikävästi. Tosin kierukka on ollut vasta pari kuukautta ja vuoto vähentynyt huomattavasti, jospa se tuosta vähentyisi vielä entisestään?
siksi niitä, eikä hiosta ollenkaan kuten ulkolaiset merkit.
Kuppiahan voi käyttää kierukan kanssa vai voiko?
Kierukan käyttäjille ei suositella tamponeita siitä syystä, että kierukan poistolangat voivat tarttua tamponiin, ja tamponia poistettaessa kierukka saattaa liikahtaa. Kuukautiskuppi jätetään kuitenkin yleensä emättimessä tamponia alemmaksi, joten se ei välttämättä ole missään tekemisissä kierukan lankojen kanssa. Joillakin naisilla kohdunnapukka saattaa kuitenkin olla niin alhaalla, että kuppi asettuu napukan ympärille. Kannattaakin pyytää lääkäriä lyhentämään kierukan poistolangat, niin riskit minimoidaan. Koska sekä langat että kuppi ovat melko liukasta materiaalia, niiden yhteentakertuminen ei ole todennäköistä.
Lankojen pituus on myös hyvä tarkistaa säännöllisesti (vaikka aina kupin poistamisen jälkeen, jos haluaa pelata todella varman päälle), jolloin kierukan mahdollinen liikkuminen voidaan havaita. On kuitenkin syytä muistaa, että kierukan paikallaanpysyminen ei ole 100-prosenttisen varmaa vaikkei kuppia käytettäisikään, joten mikäli kierukka ei pysy paikallaan, syy ei automaattisesti ole kupin.
http://kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=faq
mutta kotona käytän vaan jotain epämääräisiä rättejä kuten esim. sifonetin pöytäluutuja...