Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoiko kukan teistä eilen lentokenttä ohjelmaa?

Vierailija
13.09.2011 |

Miten noloa olla suomalainen. Ensin kaksi junttia naista kehui kuinka lähdössä karibialle yms mutta kuinkas kävikään. Yksi tärkeä kaavake oli jäänyt pois, eivät olleet täyttäneet.

Toiset juntit istui baarissa viinojen kanssa kun kuulutettii että viimeinen kuulutus... kohta kuulutettiin "virtanen, heino...".

Ihmiset on niin tyhmiä, etenkin suomalaiset.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielstä ne muijat hoisi homman himaan! Mitä yhdestä byrokraattisesta paperista. Ostetaan matka Mauritiukselle! Jees, hieno meininki. Ei jäädä itkee ja surkuttelee suomalaiseen tyyliin, ei kun menoks kohti uusia seikkailuja:)

noin!

Vierailija
2/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka varataan vuotta ennen, liput/laput/luvat/visat tarkastetaan sata kertaa ennen matkaa. Pakkaus tai ainakin suunnittelu aloitetaan puoli vuotta ennen. Kentällä ollaan neljä tuntia ennen lähtöä... Jne:) Onneksi olemme erilaisia IHMISIÄ!

Junttius on ELÄMÄSTÄ kaukana. Tiukkapipot tehkööt omat ohjelmansa...

sanottu. Se on juurikin noin monessa perheessä.

"Ettäs kehtaavatkin nauttia elämästä!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihailin Irjan ja Pian rauhallisuutta, itse oisin vetänyt itkuraivarit jos reissu ois menny pieleen :) Ja mietin tässä köyhänä sitä, että miten niillä oli varaa ottaa liput sinne Mauritiukselle?

Vierailija
4/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin kertoa, että en katsonut, enkä katso :D Acitonia riittää tuossa muodossa ihan oikeassakin elämässä!

Vierailija
5/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noloa olla suomalainen. Ensin kaksi junttia naista kehui kuinka lähdössä karibialle yms mutta kuinkas kävikään. Yksi tärkeä kaavake oli jäänyt pois, eivät olleet täyttäneet.

Toiset juntit istui baarissa viinojen kanssa kun kuulutettii että viimeinen kuulutus... kohta kuulutettiin "virtanen, heino...".

Ihmiset on niin tyhmiä, etenkin suomalaiset.

'Ei sinulla mitään kiirettä ole, kone lähtee sitten kun kaikki matkustajat on kyydissä'.

No en jäänyt testaamaan kuinka kauan kone odottaa.

Vierailija
6/15 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja kyllä minusta!

Katselin nyt kun se ilmestyi neloselta.

Mä rakastuin siihen Joonakseen kuka vei sen naikkosensa sinne kosiomatkalle.

Komee mies!

Tiina

Vierailija
7/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyttävä ohjelma! Oon seurannut vastaavaa ruotsalaista sekä englantilaista ohjelmaa ja kaikki on olleet hyviä, etenkin ruotsalainen. Harmitonta viihdettähän tuo on :-) Oli sitä paitsi hienoa, että ko naiset pääsivät sittenkin rantalomalle, eivät ainakaan valittaneet vaan ryhtyivät toimeen hankkiakseen uuden matkakohteen.

Vierailija
8/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kaikkien idioottipyrokraattien äiti.

Vierailija
9/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä tapahtunut mitään. Ruotsalaisessakin versiossa oli sentään jotain tapahtumia mutta tuossa vaan jauhettiin paikoillaan. Tosi tylsä.

Vierailija
10/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne oli tahalleen käsketty siellä istua, miten muuten se telkkarikamera just sattumalta olisi seurannut niiden seuruetta.

Vierailija
11/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kaikkien idioottipyrokraattien äiti.

Vierailija
12/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun ulkomailla ja lennän/matkustan paljon, kaikkea näkee..ensinnäkin idiootteja, jotka ei jaksa portille tulla, riittää ihan jokaisen maan kansalaisissa. Toki reittilennoilla on sekin mahdollisuus, että matkustaja ei vain ehdi myöhässä tulleen koneen takia ja siksi huudetaan. On huudettu minuakin :)

Kerran lennettiin Karibialle ja lento oli muutenkin normaalia pidempi myöhästymisen takia. Saapuminen sinne kello 03 Keski-Euroopan aikaa eli aika väsyhän sitä normaalisti on. No, muutama matkustaja ei ollut tajunnut hakea viisumia eli siellä sitten bussissa piti odotella vielä tunnin verran ennen kuin sotku saatiin selvitettyä ja porukka kohti hotellia (jonne sinnekin oli vielä parin tunnin ajomatka).

Olen minä nähnyt Kuubassa, kun saksalaisnainen yritti väkisin tilata hotellin lobbyssa rommia saksaksi. Ei ne saksaa ymmärrä. Kyllä silloin hävetti siinä vieressä ja päästin tarjoilijareppanan pinteestä. Tai kun rantaravintolaan mennään lounaalle bikinit päällä tai miehet ilman yläosaa. Ja paikassa henkilökunta pukeutunut valkoiseen paitaan ja mustiin housuihin. Sitten vielä kehdataan kiukutella, kun lasiset olutlasit olivat loppu. Ja taas hävetti.

Joten esimerkkejä piisaa. Kyllä minusta suomalaiset ovat ihan kelpoja matkustajia, siinä kuin muutkin

Vierailija
13/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan nyt oli ihan pikkujuttuja. Toivottavsti tulisi vielä "tyhmempiä", kuten muiden maiden ohjelmissa. Tämähän on viihdettä!!!

Kuka jaksaisi katsella parijonoa, jossa kaikki seisoo, odottaa, kuuntelee kuulutuksia. Käy lupaa pyytämällä vessassa jne...

Tämä on sitä TODELLISTA elämää, vaikkakin oli aikas pliisu ja vaisu jakso toi eka. Niinköhän jaksaa seurata.

Vierailija
14/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielstä ne muijat hoisi homman himaan! Mitä yhdestä byrokraattisesta paperista. Ostetaan matka Mauritiukselle! Jees, hieno meininki. Ei jäädä itkee ja surkuttelee suomalaiseen tyyliin, ei kun menoks kohti uusia seikkailuja:)

Vierailija
15/15 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka varataan vuotta ennen, liput/laput/luvat/visat tarkastetaan sata kertaa ennen matkaa. Pakkaus tai ainakin suunnittelu aloitetaan puoli vuotta ennen. Kentällä ollaan neljä tuntia ennen lähtöä... Jne:) Onneksi olemme erilaisia IHMISIÄ!

Junttius on ELÄMÄSTÄ kaukana. Tiukkapipot tehkööt omat ohjelmansa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan