Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi maajussit ei lähetä laskua?

Vierailija
13.09.2011 |

Me on vuosi remontoitu taloa maalla, ei asuta siellä itse.

Yhdeltä maajussilta tilattu pihan lumenauraus viime talveksi, minkä kävikin hoitamassa ainakin kerran kuussa, joskus parikin kertaa viime talvena. Tilatessa sanoi, että hän laskuttaa sitten keväällä koko köntän kun tietää, montako kertaa on tarvinnut käydä. No ei ole kuulunut ja nyt on jo syyskuu.

Toiselta maajussilta ostettiin kaivinkone ja kuski koko päiväksi, kun vesijohtoja sumplittiin. Tämä mies ilmoitti kyllä hinnan ja otti vastaan laskutusosoitteen, mutta siitäkin on nyt puolitoistakuukautta, eikä laskua ole näkynyt.

Mä haluaisin maksaa ne laskut, koska remontti alkaa olla lopuillaan ja rahat myös - jos en maksa nyt heti, voi olla, että raha valuu johonkin oheiskuluihin, joita viimeistelyssä aina tulee. Mut mä en asu näillä kulmilla itse, joten en luontevasti törmää näihin heppuihin missään - pitääkö mun siis mennä soittelemaan niiden navetoiden ovikelloja trahatukku kädessä, vai mistä on kyse?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku on toimitettava kahden vuoden sisällä, joten laskutus aikaa on vielä jäljellä.

Vierailija
2/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei niin hätäillä noilla asioilla. Mutta muistetaan että joku on velkaa. Laita vaan kirjekuoriin rahat sivuun, ja toimita kun olet kulmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivinkoneheppu antoi sentään tuntihinnan, mutta en mä tiedä, laskuttaako se kotiovelta lähdästä asti vai meille tulosta asti eli montako tuntia tulee. Lumiauraheppu ei edes sanonut hintaa, kun piti se miettiä "sitten keväällä" (joo, ei sanonut minkä vuoden keväällä).

ap

Vierailija
4/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait heidän kanssa edes sovittua tehtävistä töistä, kun ei taidot riitä edes puhelin soittoon.

Mistä tiedät, että kävi auraamassa, jospa vesijohto työt on vielä tekemättä.

Vierailija
5/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että kävi auraamassa, jospa vesijohto työt on vielä tekemättä.

mä olin tietysti paikalla silloin.

Ja tietenkin mun taidot riittäis puhelinsoittoon, mutta mä en ymmärrä, miksi mun pitäisi soitella niiden perään että lähettäkää pliis lasku niin mä saan antaa teille rahaa... Luulis että kun asiasta on kerran sovittu, he hoitaisivat oman osuutensa loppuun asti ja jopa haluaisivat rahansa pois.

Vierailija
6/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan kirjallinensopimus töistä, kun kaksi vuotta tulee täyteen, laskua ei voi enää periä.

Vierailija
7/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on just tuollainen. Asiakkaat soittelee laskujen perään ja mua ärsyttää aivan suunnattomasti. Olen miehellekin sanonut, että eikö se voisi kerran viikossa pitää "toimistopäivän". Mutta aina tulee jotain muuta,mikä pitää hoitaa ensin.

Vierailija
8/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ihan kaupunkimaailmassa odotettu putkimieheltä laskua nyt 9kk. Eipä ole näkynyt eikä kuulunut, kolme kertaa on huomautettu jo asiasta. Ei sinänsä siitä laskusta, vaan siitä että hän ei ole edes toimittanut lvi-suunnitelmia joita tarvittaisiin jotta saataisiin loppukatselmus laajennuksen osalta pidettyä.

No, sitten joskus kun se suunnitelma ja lasku tulee niin eipä tarvitse odotella maksuakaan kovin nopeasti ;)

Vierailija
9/9 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lasku tulee niin eipä tarvitse odotella maksuakaan kovin nopeasti ;)"

Leväperäistynyt laskunmaksu onkin suuri business...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi