Kiva viedä lapsi päiväkotiin kun hoitajat
eivät viitsi edes tervehtiä lasta. Juuri ja juuri tervehtivät minua, jos oikein kovin karjaisen. Eivät edes yritä esittää innostunutta työstään. Vai ollaanko me jotenkin niin vastenmielisiä ihmisiä ettei meitä haluta mitenkään noteerata. Inhottavalta tuntuu joka tapauksessa viedä lapsi kun vain mulkoillaan, tuskin edes päin katsotaan.
Ja jos jotain sanottavaa on pukeutumisesta tai muusta niin sanovat lapselle, eivät koskaan minulle! Lapselta sitten kuulen että jaahas, näin olisi pitänyt tehdä. Eikö nyt voisi vanhemmalle sanoa, ei se lapsen vika ole.
Minkälaisia kokemuksia muilla?
Kommentit (11)
että siellä on edes joku mukava ohjaaja lapselle. On taas syksyllä porukka vaihtunut ja niin kuvailemaasi väkeä, onneksi muutama mukava hoitaja kuitenkin.
todella oudosti kun menen lapsia ja vanhempia vastaan siihen lokerolle.
En ymmärrä sitä päiväkodin toimintaa.
ja toivottamaan hyvää huomenta. Ja vaatevalitukset vanhemmille.
Ikävää, että noin huonoon paikkaan joutunut hoitoon.
Meillä on (ihan kunnallisessa) pk:ssa ihanat, innostuneet hoitajat. Ovat aktiivisia ja suhtautuvat lapsiin lämpimästi ja huolehtivasti. Täytyy olla entistä kiitollisempi, kun tällaista kuulee.
En haluaisi mielellään alkaa muualle kuskaamaan kun tämä on lähipäiväkoti ja kaikki kaverit on siellä, samoja lapsia tulee kouluunkin.
Lapsi kyllä tykkää itse olla siellä, varmaan kun kavereita on paljon.
Mutta silti tympii kun eivät edes tervehdi kun mennään. Pari hoitajaa istuu naama nyrpeänä, olivat sitten ulkona tai sisällä. Pari hoitajaa yrittää jotenkin väkinäisesti hymyillä joskus mutta niin tympääntyneen oloisia ovat että.. ap
työntekijöiden toistensa tai johdon kanssa. Kuulin tästä meidän päiväkodissa ja taas syksyllä olikin suurin osa vaihtunut tekijöistä, johtaja pysynyt ja näyttäs taas sama meno jatkuvan.
Yleensä ei vanhemmat tai lapset siihen syypäitä.
Ryhmän lto ei ole miellyttävimmistä päästä ihmisiä, jospa toisia ottaa pannuun. Omituisia kommetteja antaa lapsestakin, täysin epäolennaisia töksäytyksiä. En ihmettelisi vaikka töksäyttelisi "alaisilleenkin". ap
Onneksi en oo ite törmännyt vastaavaa. En oman lapsen päiväkodissa enkä omassa työpaikassa. Päinvastoin ollaan aina puhuttu kuinka tärkeetä on ottaa se lapsi vastaan aamulla, huomioida ja tarvittaessa auttaa pääsemään mukaan leikkeihin.
Tosin oon kyllä törmännyt vanhempaan joka ei koskaan tervehtinyt minua, toivotin kyllä huomenet joka aamu siitäkin huolimatta!
Tosin kyllähän tälle alalle, niin kuin muillekkin, mahtuu jos jonkin näköstä ihmistä...lisäksi palkataan niitä kuoluttamattomia kun kaikkihan nyt osaa lapsia hoitaa..
koska yksityisessä kaikessa paistoi läpi että omistaja vain halusi maksimoida voittona. Henkilökunta vaihtui koko ajan (vaihtavat mieluummin kunnalle töihin jos vain pääsevät: parempi palkka, paremmat edut), sijaisia ei palkattu, ruokakin oli halvinta mahdollista.
Kunnan pk:ssa henkilökunta pysyy samana ja kaikki panostavat ihan eri tavalla viihtyvyyten (koska aikovat pysyä kauemmin kuin vain sen yhden kauden).
Kattelin vuoden tätä ja vaihdoin lasten päiväkotia. Tämä turussa.