Mitä mieltä olet tämän miehen ulkonäöstä? (kuva)
Kommentit (45)
Kaikki pielessä noissa kasvoissa. Myyrän näköinen.
Näyttää fotoshopatulta. Jotenkin oudon näköinen, johtunee ilmeestä ja kuvankäsittelystä.
usempaan kertaan ja eri kohtia,niin paljon muistuttaa mun miestä. Hiukset tosin AIVAN erilaiset ja huulet.
Silmät lähes identtiset,hämmästyttävää ja samoin kulmat ja nenä. Ja mun miehellä on tuuheammat viikset/parta.
Kummallisinta on toi paita koska se on mun miehen kaapista ;D ja ostettu v.200e Prismasta ja ihan kyllä miesten osastolta (mulla on syyni miksi muistan tän,heh heh)
ei siis mun miesmakuun sopiva. Mutta ihan tavallisen näköinen mies. Plussaa ei-vaaleus ja silmien väri.
Veikkaan naista ja miestä, jotka yhdistäneet omat kuvansa.
lukeneena:
-neitimäinen törröhuuli
MUTTA miehestä täytyy sanoa sen verran, että jos mittaa on yli 185 cm, voisi olla komeakin. Miehessä raamikkuus ratkaisee.
nätit silmät naisella.
kun katoin 4 tähden illallisen,ni vois olla se keggo homoliinikin,nenä ja silmät samat.
eli joko on homppeli tai akka.
ISO MUNA!
onko siitä iloa naisille?
Ei herätä mitään erityistä, paitsi hienon väriset silmät (saman väriset kuin mulla:)). Jos ois kiva, niin voisin tapailla.
miksi laitoit sinne oman kuvasi? saisinko myös alapää kuvan niin voisin verrata kasvoihin?
Ap, kerro miksi laitoit kuvasi tänne? Oletko oikeasti koomikko?
Ei herätä mitään erityistä, paitsi hienon väriset silmät (saman väriset kuin mulla:)). Jos ois kiva, niin voisin tapailla.
Ihan mitäänsanomattoman väriset ja tuiki tavalliset.=)
näyttää raiskaajalle