Mitä mieltä olet tämän miehen ulkonäöstä? (kuva)
Kommentit (45)
ei hyva
liian tavallinen,hiukan lihava ja vaikuttaa epamielyttavalta ihmisena
Ei ulkoisesti yhtään mun tyyppinen ja liian vanhakin mulle, mutta näyttää siltä, että huumoria löytyy tuosta miehestä!
ei tossa naamassa paljon viikset auta
Mun mielestä kivan näkönen mutta hölmö ilme tekee tuosta sen mitä nuo muut sanoo: :D
Olisi oikeasti komea ilman tuota kummallista ilmettä! :O Miksi ilme?!
Mutta ottaisin jos saisin (ilman sitä ilmettä hihii)
äitini entiseltä narsisti miesystävältä.
Jos ilme olisi vähän vähemmän töröhuulinen, niin kuka tietää, voisi olla ihan mukavankin näköinen kaveri. Kroppaa näkemättä vaikea sanoa. Laita siis kokovartalokuva niin kommentoin tarkemmin! :D
vaikea sanoa yhden kuva perusteella, kun ilmekin on tuollainen mutta siis tämän yhden kuva perustella ihan YEES!
On aika naisellinen kasvoistaan, karvoitusta lukuunottamatta.
En osaa sanoa yhtään yksittäistä kohtaa, mikä naamassa olisi "vialla" - ei siis mikään olekaan. Mutta ei vaan kolahda minuun YHTÄÄN tuon näköinen mies. Makuja on onneksi monia. :)
vaihtanut sukupuoltaan naisesta mieheksi hiljattain. Kasvot ovat kovin naiselliset ja kasvojen karvoitus näyttää liian heiveröiseltä tuon ikäisen miehen kasvoihin.
Mutta muutenkin mielestäni epämiellyttävän näköinen ihminen, ihan ilman tuota ilmettäkin. Ei vaikuta kovin älykkäältä ja ulkonäkö viestii myös, ettei ole kovin persoonallinen tyyppi.
Laitoin oman kuvani tänne sillä ollen epävarma siitä miltä näytän. Kyllä, olen koomikko.