Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käly kyrsii

Vierailija
12.09.2011 |

Mun miehen sisko pentuineen ahdistaa ja jurppii mua. Sisko on kirjaimellisesti typerä, ja otan sen typerät läpät ilkeilynä (en tiedä, onko ne sitä vai vaan todiste sen ääliömäisyydestä). Sen kakara on samanlainen tökerö moukka. Mulle on pakkopullaa olla niiden kanssa tekemisissä ja ajatuskin ahdistaa. Sen takia saatan olla kohtuuttoman kärttyisä miehelleni, vaikka oikeasti mua jurppii se ämmä ja pentu.

Mies ilmeisesti pitää niitä hyvinä tyyppeinä. Se haluaa siskonsa meidän lapsen kummiks. Mä en. Kuinka sanoisin sen miehelleni? Vai pitäiskö vain suoraan sanoa, että en tykkää niistä, että inhoan niitä?

Onko muilla henkilökemiaan tms. liittyviä ongelmia miehen sukulaisten kanssa? Oletteko tässä tapauksessa kertoneet asiasta miehellenne vai yrittäneet sinnitellä ja pitää mölyt mahassanne? Jos olette rehellisesti kertoneet asiasta, mitä siitä on seurannut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siskoa ei voi sulkea pois, jos ja kun mies ei niin halua tehdä. Olisi moraalitonta rikkoa sisaruussuhde.

Vierailija
2/7 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhentunutta sanastoa.

Käly on puolison sisar, veljen vaimo tai puolison veljen vaimo.

Ja mitä alkup. ongelmaan tulee, itse kyllä välttelisin ei-toivottuja tyyppejä ja vihjaisin, että nyt ei oikein synkkaa. Kummiksi en moista riesaa ottaisi, vaikka vaikea sitä kyllä olisi sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama voi tarkoittaa niin miehen siskoa ja tämän saman miehen vaimoa?

Missä kerrotaan että nato on muutettu?

Ja oot sä nro 4 vekkuli kun kehut että Nato on sotilasliitto.. Juu. ja pienellä kirjotettuna tarkoittaa niin ikään taas eri asiaa: veljen siskoa!

On moukkamaista koittaa pakoilla sukua. Ikinä se ihminen ei sun elämästä lähde jos lapsen saat naisen sukuun.

Kasvaminen kenties voisi auttaa ap.ta?

Vierailija
4/7 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien typerysten kanssa ei vain ole pakko olla tekemisissä, kun meillä on vain tämä yksi elämä. Jos et ap halua kummiksi, niin sano se miehellesi.

Vierailija
5/7 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun lapseni on kuitenkin ensisijaisesti mun lapseni, eikä tätinsä veljenlapsi. Parempi olis, jos lapsi ei koskaan altistuisi tätinsä moukkamaisuudelle.

Vierailija
6/7 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista päätellen.

Vierailija
7/7 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama tilanne. Sain sitten hienovaraisella vihjailulla ja jopa vähän manipuloimalla mieheni "itse" valitsemaan kummiksi erään toisen tahon siskonsa sijasta. (Meillä siis molemmat sai valita lapselle 1-2 kummia)

Minulle on aika pakkopullaa olla tekemisissä miehen siskon perheen kanssa, sillä aikuiset tupakoivat ja kiroilevat jatkuvasti ja lapset vetävät kokoajan hampurilaisia ja karkkia ihan ilman mitään ruoka-aikoja tai karkkipäiviä, ja koen tosi kiusalliseksi sen omien lasteni kannalta.

Lisäksi miehen sisko on kanssa tajuttoman tökerö ja ärsyttävä, eikä minulla tahdo löytyä hänen kanssaan sopivaa puheenaihetta. Miehen lapsuudenperhe ylipäätänsä sisältää aika paljon päihde- ja mielenterveysongelmaisia ja kouluttamattomia ihmisiä, mutta siskoa lukuunottamatta tulen ihan hyvin juttuun muun perheen kanssa :)

Pyysin miestä aikanaan pohtimaan kummivalintaa mm näin: "jos lapselle pidetään esim nimipäväkahvit tms, ja kutsutaan vainisovanhemmat ja kummit, kenet haluat kutsua? " ja esim: "jos lapsemme noin 4-6vuotiaana menee kummien luo yöhoitoon, kenelle haluat hänen menevän?" ja esim: "kummin tehtävä on olla esikuva ja arvojärjestyksen ja elämänkatsomuksen tulisi olla sotimatta vanhempien näkemyksiä vastaan" ym...

Tsemppiä hankalaan tilanteeseen!