Jessus, en ollut viime viikolla rasisti vaan nyt olen
Naapurit (ulkomaalaisia, ei mustia) tappelivat viikonloppuna toisen ulkomaalaisryhmän (umpimustia) kanssa- perheen 50-v. isoäiti sai mustat silmät nuorelta pojalta ja vietti yön putkassa.Makuuhuoneen ikkuna kivitettiin rikki, 10-kk. ikäinen vauva nukkui tässä huoneessa.
Kiva asua naapurissa- ja mitä v*a nämä tekee Suomessa? Me annetaan ruoka, asunto ja koulutus, maksetaan vielä käteenkin rahaa- ja nää eikun takkuaa. Painuisivat sinne mistä ovat tulleetkin!!
Kommentit (32)
kaikkia suomalaisia, kun tuossa parin kilsan päässä isäntä ampui akkaansa haulikolla naamaan.
te siis elätette heidät ja olette antaneet asunnonkin? Miksi ihmeessä??
olet niille rahaa antanut? Sullekin me muut kustannetaan. Mitä laitoitte niille ruuaksi?
Missäspäin tää tapahtu kun ei ole edes pienimmissä paikallisuutisissa? Porvoossako?
Mutta verovaroillahan nämä voimavarat ja rikasteet loisivat.
minäkin ihmettelen miksi verovaroilla noin tehdään vaikka kansa sitä vastustaa.
Mutta verovaroillahan nämä voimavarat ja rikasteet loisivat.
Siksi kysyinkin tätä ap:lta, mitä varten heitä elättävät yms. mitä hän tuossa mainitsi?
uutiseen lehdessä? Hompanssit kun tykkää linkittää aina kun mahdollista. Kerro paikkakunta.
(ulkomaalaisia, mustia) kustantavat oman asumisensa ihan itse ilman verovaroja, ulottuuko rasismisi heihinkin? Entäs suomalaiset sossunelätit?
uutiseen lehdessä? Hompanssit kun tykkää linkittää aina kun mahdollista. Kerro paikkakunta.
Mutta tolloko olet?
Jos tuo tapahtui naapurissa niin pitäisikö tänne linkittää sen naapurin osoite?
(ulkomaalaisia, mustia) kustantavat oman asumisensa ihan itse ilman verovaroja, ulottuuko rasismisi heihinkin? Entäs suomalaiset sossunelätit?
onko sulla linkkiä millä todistat nämä väitteesi? Muuten en usko.
suomalaisiakin, kun suomalaisetkin pahoinpitelevät ja loisivat sossun tuilla?
lisätä maahanmuuttajia kohtaan epäluuloa. Ilmoitin satusedästä/tädistä ylläpidolle. Toivottavasti saa bannia ja keskittyy jonkinaikaa palstan vauva-aiheisten juttujen lukuun jos me edes sitä kiinnostaa. Vale, emävale, hompanssi.
onko sulla linkkiä millä todistat nämä väitteesi? Muuten en usko.
Yritätkö tosissasi väittää, ettet ole ikinä nähnyt ulkomaalaista töissä Suomessa? Tällainen on jo tylsää, keksikää hieman parempia juttuja.
perheen äidin ja he ovat iloisia kun Suomessa poliisi hakee hakkaavan ukon putkaan. Afrikassa poliisi saa ukolta setelin ja haukkuu vaimon. Mies jatkaa pieksentää/juopottelua eikä kukaan puolusta vaimoa. Jos vaimo lyö takasin niin....!
Ajatelkaa et niitten musiikkivideoissa on tätä tarinaa kuvattu ja laulettu. Mulle näytettiin!
Olet aina ollut rasisti. Se selviää kyllä hyvin kirkkaasti aloituksestasi.
Ihan sama mikä olet, teitähän Suomessa riittää. Et kuitenkaan viitsisi olla tekopyhä. "En ollut viimeviikolla rasisti..." Kyllähän olit. Mene peilin eteen ja lausahda tämä uudelleen, jos pokka pitää niin olet kyllä jo pitkällä itsesi huijauksessa.
Niin, ja sosiaalinen taustasikin paljastuu aloituksestasi varsin hyvin ja se korreloi hyvin usein tällaiseen tyhmyyteen, mitä kirjoituksestasi kuvastuu.
Ovat niin monta kertaa paljastuneet keksityiksi