Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni pettämisestä

Vierailija
01.08.2011 |

Olenko ihan tyhmä, kun haluan jatkaa elämää mieheni kanssa siitä huolimatta? Hän on kovin katuvainen ja on hankkinut meille ammattiapua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se pettää, niin säkin saat pettää.

Vierailija
2/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä olisit, jos jatkaisit, mutta mies ei tahtoisi apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisen anteeksi. Oli kertaluontoinen asia ja mies oppi kyllä yhdestä kerrasta.

Vierailija
4/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petos ei unohdu ja käsi sydämellä, et voi ikinä enää täysin luottaa...

Vierailija
5/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo jännää et kun mies mokaa niin sinäkin joudut hakemaan ammattiapua.

Vierailija
6/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin myötä- kuin vaatamäessäkin"..Teillä on nyt se vastamäki ja epäreilua olisi jos ette sitä edes yrittäisi kulkea yhdessä.

Eri asia sitten jos näitä vastamäkiä saman asian tiimoilta tulee lisää ja lisää, silloin pitää olla jo järkeä lopettaa..

Annoin vuosia sitten anteeksi yhden pettämisen ja se vain paransi ja lujitti avioliittoamme. Ei se tietenkään olankohautuksella mennyt, vaan asia puhuttiin läpi, halki ja pinoon kokonaisuudessaan niin, ettei mitään jäänyt hampaankoloon.

Ja vaikka tuntuu hölmöltä, luotan mieheeni enemmän nyt kun ennen pettämistä =)

Meidän toipumiselle tärkeintä oli miehen rehellisyys kertoa kaikki mitä halusin tietää, katumus ja halukkuus jatkaa parempaa avioliittoa.

En ole katunut hetkeäkään..=))

Vierailija
7/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni petti ja yritti pitkään vierittää puolet syystä minun niskoilleni. Ainoana perustelunaan oli se, että avioliitossa on kaksi osapuolta, mitään konkreettista (siis mitä minä olisin tehnyt) hän ei osannut nimetä. Minusta tämäkin on jännää.

Vierailija
8/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään muotoa puolustele pettämistä, mutta olen itse pettänyt. Pettämisen paljastumisen jälkeen kävimme mieheni kanssa koko suhdettamme läpi ja löysimme paljonkin asioita, jotka ovat kummankin mielestä pielessä. Sen sijaan että olisimme luovuttaneet, päätimme hakea apua pariterapiasta. Pettäminen ei meidän kummankaan mielestä ollut avioliittomme suurin tai sitä uhkaavin ongelma, ainoastaan todella paha oire siitä, että oma suhde oli pielessä. Mieheni oli valmis antamaan minulle pettämisen anteeksi, minä puolestani olin valmis antamaan mieheni tekemiä virheitä anteeksi.

Vierailija
9/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä epäilen jo itseänikin. Suhteen kuntoon saamiseen menee varmasti vuosia eikä luottamus luultavasti koskaan täysin palaa. En kuitenkaan pysty rikkomaan lasteni perhettä tämän vuoksi.

-ap

Vierailija
10/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisen anteeksi. Oli kertaluontoinen asia ja mies oppi kyllä yhdestä kerrasta.

Vierailija
11/14 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin vuosia sitten anteeksi yhden pettämisen ja se vain paransi ja lujitti avioliittoamme. Ei se tietenkään olankohautuksella mennyt, vaan asia puhuttiin läpi, halki ja pinoon kokonaisuudessaan niin, ettei mitään jäänyt hampaankoloon.

Ja vaikka tuntuu hölmöltä, luotan mieheeni enemmän nyt kun ennen pettämistä =)

Meidän toipumiselle tärkeintä oli miehen rehellisyys kertoa kaikki mitä halusin tietää, katumus ja halukkuus jatkaa parempaa avioliittoa.

En ole katunut hetkeäkään..=))

Itselläni täysin sama tilanne. Vaimoni petti mua useita kertoja usean vuoden ajan. Sain sen juuri selville. Puhuimme tästä asiasta ja hän kertoi kaiken minkä halusin tietää.

Olen antanut anteeksi ja yritämme parantaa suhdettamme ja hyvältä näyttää.

Luottamus. Sitä ei voi kylliksi korostaa. Kuinka sen saavutamme? Aika näyttää...

M_40+

Vierailija
13/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TROLOLOLLOLOLOLLLOOLOLOLLOLOLOLOLO!

Vierailija
14/14 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse en mm. halunnut tietää että mieheni on nainut toista naista autossamme parkkihallissa.

Enkä halunnut tietää, että tämä toinen nainen sai aina emätinorgasemja, enkä sitä, että hän on niin iloinen ja pirtsakka aina.

Enkä halunnut tietää, että miehellä ei ekalla yrittämiskerralla "ottanut eteen", kun pettäminen tuntui olevan niin väärin.

En halunnut tietää, että he ovat viettäneet yhteisiä piknikkejä ja hotelliöitä.

Enkä ainakaan sitä, että he olivat vuokranneet yhteisen asunnon selkäni takana.

Enkä olisi halunnut tietää paljon muutakaan ...

Pettäminen on niin totaalista, ettei sen määrää voi kuvitellakaan. Pettänyt puolisko kertoo asioista yleensä vain osatotuuksia.

Elä sitten sen tiedon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi