Mikähän sitten on "normaali" isovanhempi?
Tuntuu, että tällä palstalla vaaditaan "normaaliutta" kaikilta muilta paitsi itseltä.
Minun miniäni lihottaa ahteriaan päivät pitkät netissä, ehkä tälläkin palstalla. Välillä viitsii soittaa, että jos lapset ottaisin hoitoon kun mukamas on jotain menoa. Otanhan minä, kun poikani lapsista niin tykkään mutta tuota vätysnaista haluaisin potkia perseelle.
Ottakaa nyt huomioon, että ei isovanhempien tehtävä ole hoitaa teidän lapsianne. Moni sen tekee mielellään, mutta ei hyväksikäyttötarkoituksessa sentään!
Kommentit (6)
Mutta normaali anopppi ei hauku miniäänsä noin. Oma tunnekylmä anoppini ei ole nähnyt lastani 8 vuoteen. Niin käy kun ei osaa olla asiallisesti.
Poikani on reissutöissä ja miniä makaa kotona tyhjän panttina. Hyvä kun huushollin saa siivottua, siihenkin varmaan kelpaisin hyvin.
Mutta nyt olen pannut asialle stopin. Sanoin pojalle, että joko saa naiseen ryhtiä tai hommatkoon sitten lastenhoitajan ja siivoojan. Mielellään otan lapsia mutta vain omilla ehdoilla, en niin, että sopimukseen kuuluisi asunnon siivousta.
jolta apua voi pyytää. Ja aikamoista nöyrtymistä sekin vaatii. Jos kerta toisensa jälkeen saa vastaukseksi "ei" ennenkuin ehtii edes kysymysksen loppuun asti esittää, niin kyllä se välejä syö. Näin vain on.
vois suksia hevon kuuseen.
Se mitä minä teen kotona ei kuulu anopille pätkän vertaa.
Jos anoppi haluaa saa hoitaa lapsia ja viettää aikaa heidän kanssaan mutta minä saan sillä välin tehdä mitä itse haluan ja siihen anopille ei ole mitään sanottavaa!!!
Jos ei halua olla lapsien kanssa niin lapsilla ei ole silloin toista mummoa!
ei ainakaan ole sellainen "normaali". Minun "normaali" on aika väljä, mutta tuollainen toisen ihmisen solvaaminen ja alentaminen ei siihen sisälly...
Luulis tohon ikään mennessä tietävän, ettei sille ole mitään tiettyjä normeja. Näin meillä ja noin teillä, se siitä. Mitäpä sitä jahkaamaan.