Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lentokoneeseen matkatavaroihin vauvanruoat?

Vierailija
12.09.2011 |

Olemme lähdössä etelänmatkalle 1-vuotiaan kanssa. Allergian takia ottaisimme valmiita ja tuttuja ruokia mukaan. Onnistuuko matkatavaroissa, siis ruumassa, kuljettaa ruoka- ja tuttelipurkkeja? Ja miten pakattuna että säilyvät ehjänä, kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ruokapurkit säilyy normaalissa käsittelyssä ehjinä, purkit voi kääriä vaikka vaatteiden sisälle ja laittaa muovipussiin, jos ei halua että vahingon sattuessa koko laukullinen on soseessa.

Osan ruokapurkeista voi ottaa myös käsimatkatavaroihin, mutta ne ovat niin painavia ettei viikon-parin ruokia käytännössä voi viedä niin ja vielä muita käsimatkatavaroita lisäksi.

Vierailija
2/3 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vienyt ja tuonut silliä, koskenkorvaa ja puolukkahillopurkkeja monien muiden asioiden ohessa. Mitään ei ole hajonnut, vaikka sentään on ollut vaihtojakin lennolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut serlaa kaarittyna muutama kerros purkin ymparilla, purkki muovipussissa ja pakattu keskelle laukkua vaatteiden sekaan, ettei joudu laukun reunoilla puristuksiin. Liian tayteen matkalaukkua ei kannata pakata, saattaa purkit menna rikki.

Ja ei ole koskaan mitaan hajonnut :-)