Kannabis-kuvio-hattu lapsella! Huhheijaa.
Tämäkin on sitten nähty, ehkä 5-7 vuotias lapsi oli vanhempansa kanssa kaupungilla ja lapsella oli päässä hattu, jossa oli iso kannabis-lehtien kuvio. Erikoiselta kyllä näytti.
Kommentit (39)
Täältä voi ainakin ostaa omansa
http://www.aliexpress.com/cheap/cheap-weed-snapback-caps.html
Ei se (kuvio) ole ollut yleisesti tiedossa ainakaan 80-luvulla vielä. Nimittäin yhdessä Nanson kesäpaidassakin oli se sama lehtikuvio, eikä taatusti tarkoituksella.
Ehkä lapsella oli "statement" jonka halusi tuoda julki näin.
Hahhah. Muistuu mieleeni ammoisina aikoina festareilta ostettu paita. Ostin mielestäni hienon paidan jossa oli kuvattuna monivärisiä ilotulitusraketteja räjähtelemässä. Menin sitten seuraavalla viikolla polleana uusi paita päälläni paikalliseen ravintolaan iltaa viettämään ja luokseni tuli pari tuttua, joista toinen tokaisi "Komee paita sulla...itse en vain kehtais tollasta pitää". Olin ihan "Että mitä?" "Miksi et kehtaisi?" "Mielestäni tää on ihan hieno." Johon tuttava tokaisi "Joo...mutta leimaantuisi huumeiden käyttäjäksi tai ainakin huumemyönteiseksi tuollaisessa kannabiskukkapaidassa". Ilotulitteiksi luulemani kuviot olivatkin eri väreillä painettuja kannabiskukkia.
Hävetti niin, että kotiin päästyäni tungin paidan pölyräteiksi menevien käytettyjen vaatteiden perimmäiseen nurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukkahattu :D
Kannabishattu :D Se kuuluisa kukkahatun vastakohta.
Hieno yhdys-sana-otsikko. Huhheijaa!
Parempi kuitenkin hamppu pipo kuin crack piippu tai huumeneula. Tuo pipo saatta kuitenkin olla portti kovempiin hattuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkahattu :D
Kannabishattu :D Se kuuluisa kukkahatun vastakohta.
On sitä kukaksikin kutsuttu.
No kuules...oma lapseni tuli koulun luokkaretkeltä ja hänellä oli mainoksena saatu karkki, jonka paketissa tuo sama kuva!!
Otin yhteyttä opettajaan, joka ei kuitenkaan ymmärtänyt tuohtumustani. (Tämä EI tapahtunut Suomessa).
Hahahh :DD Se taisin olla minä. Kukaan tätä palstaa tosin enää lue. Käytän pipoa yhä ja muistan sen kuin eilisen kun menin kannabis-kuvioinen pipo päässä kaupungilla vanhempieni kanssa ja huomasin kyllä kun kaikilla pisti silmään x)
Kaverin lapsella on kanssa tuollainen. Osti sen Tallinnasta. Meni noloksi kun mies sanoi, että ai teillä mainostetaan hamppua.
(Ja kyllä hampun lehti ja japaninvaahteran lehti on erilaisia)
Entäs unikkokuvio? Puuttuuko poliisi siihen ja jos ei niin miksi?
Minulle on ihan sama mitä aikuiset tekee, mutta tuo on todella mautonta. Ei se lapsi vielä tajua mitä se kuvio tarkoittaa. Ja ei, en ole vihainen kukkahattutäti jonka mielestä se kannapis on huumehista vaarallisin.
Mun ex-pomo oli joskus jossain lomareissulla ja toi mulle hienon sytkärin tuliaiseksi. Se oli sellainen koristeellinen, täytettävä, zippo-tyylinen. Kyljessä oli kannabislehti. Kysyin pomolta ihan huumorilla, että pössyttelitkö reissullasi? Pomo nolostui aika paljon. Ei ollut katsonut tarkemmin, mitä noukki mukaansa. Kiireessä oli haalinut kaikille jotain tuliaisia. Se on mulla edelleen tallessa, en ole jaksanut täytellä sitä. Lähinnä hauska juttu. Oli hyvä pomo muutenkin.
Jospa se hattu on tehty hamppukuidusta.
Hamppu on vanha suomalainen viljelykasvi kuten pellavakin. Hampustakin saa eristettä, kehrätä lankaa ja kutoa kangasta.
Adihash on se kannabis -tuotesarja.