Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko lähteä tämännäköisissä vaatteissa ihmisten ilmoille? *kuva*

Vierailija
01.08.2011 |

Olen vähän kahden vaiheilla tuosta mekosta... Ja joo olen vähän leveälanteinen. Terkkuja myös tutuille jos taustasta tunnistatte.

http://aijaa.com/v.php?i=002758404140.jpg

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kävelee vastaa koko ajan, mutta ei se tästä asusta yhtään sen pukevampaa!

en usko että poikkeat mitenkään massasta tuolla asukokonaisuudella.

Leggareista en tykkää kenelläkään, se on vain henk.koht mielipide mutta kaikenkaikkiaan ilman muuta voit lähteä ulos ja terassille.

Vierailija
2/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellaset puolipitkät leggarit ei sovi kellekkään. Noin on ihan hyvä!

t: N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että poikkeat mitenkään massasta tuolla asukokonaisuudella.

Leggareista en tykkää kenelläkään, se on vain henk.koht mielipide mutta kaikenkaikkiaan ilman muuta voit lähteä ulos ja terassille.

Hyvin voi lähteä noissa =)

Vierailija
4/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekokonaisuus on mielestäni järkky.. mutta sinulla on hyvä kroppa, näe siis vähän enemmän vaivaa! Älä mene massan mukana.

Vierailija
5/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi kiva asu! Mekkoon sopii toi liivi ja vyö. Tosi ihana vyö muuten!! :) ainoastaan leggarit vois olla vähän lyhyemmät , ei muutaku menoks vaan ehdottomasti tuolla asulla. tykkään väreistä.

Kummastuttaa et kritiikki on ollu noinkin jyrkkää. Ehkä ovat kateellisia kun on noin ihanan hoikka vyötärö ja vyö hyvin korostaaa. Ainiin vyötä voisit muuten hieman nostaa ylemmäs!

Vierailija
6/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä niitä pitää tyylitietoiset julkkiksetkin. Siis ihan tuolla jenkeissäkin.

Vierailija
7/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noin kapean vyötärön haluaisin itsellenikin!

Vierailija
8/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että joku (julkkis) niitä pitää tee niistä yhtään sen pukevampia.

Ja kyllä niitä pitää tyylitietoiset julkkiksetkin. Siis ihan tuolla jenkeissäkin.

Vierailija
9/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosta vyö tissien alapuolelle, nyt ihan hiukan korostaa lantiota. liivin ok, jos itse siitä pidät :) mutta jos sen voisi ottaa pois, niin kiedo iso kaulaliina kaulalle kauniiksi "renkaaksi"! ei villasta, voi tulla liian kuuma ;) Mukavaa iltaa!

Vierailija
10/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kyllä moukka pukeutumisasioissa, mutta mun mielestä tuo leggings-muoti on ihan kauhempia, mitä tiedän. Eli heittäisin nuo leggarit kuikkaan. Muuten ok :)

Vierailija
11/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan komeasti menee pubiruusu-osastolle.

Vierailija
12/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset näkee vaan vikoja kun sulla on täydellinen naisen tiimalasi vartalo.

Vierailija
13/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos sut näen noissa tamineissa tunnistan, tapaamisiin!

Vierailija
14/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatevalinta ei. Mikä meistä tekee kateellisia, jos sanomme että laita nyt hyvä ihminen jotain pukevampaa päälle..?

Kateelliset näkee vaan vikoja kun sulla on täydellinen naisen tiimalasi vartalo.

Vierailija
15/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla provo. En ole koskaan nähny tollasta näytelmäkerhon vaatevarastosta revityn näköstä vaatepartta missään kenenkään päällä. Kamalinta on kaikki, mutta ehkä mekko ja kengät menettelisivät ihan kahden. Vyö, liivi ja legginsit pois.

Mutta edelleenkään en usko, että olet tosissasi? :0

Vierailija
16/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: mies, joka oli silloin nuori

Vierailija
17/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse sitä yöpukuna joten tuntuu hassulta ajatella että joku menee se päällään terassille.. Vartalosi on hyvä mutta asusta en pidä yhtään.. :/

Vierailija
18/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen joka oli silloin nuori

tuo tyyli on aika ysäriä T: mies, joka oli silloin nuori

Vierailija
19/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse sitä yöpukuna joten tuntuu hassulta ajatella että joku menee se päällään terassille.. Vartalosi on hyvä mutta asusta en pidä yhtään.. :/

mutta muuten menis mut ne KALSARIT ja liiviretku ihan oikeesti pois pelistä. Sulla on hyvä kroppa kuitenkin.

Vierailija
20/50 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda kengät. Ne ei oikein sovi pitempien leggareitten kanssa. Jotkut mustat perusavokkaat jalkaan. Kivannäköinen asukokonaisuus :-)