Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ajanut karikolle :(

Vierailija
12.09.2011 |

Alkaa vaikuttaa siltä että ei tästä tule enää mitään. Vaikka kumpikin tahtoisi yrittää ja tunteita on mutta koko ajan tää vaan kaatuu, kai liian korkeisiin odotuksiin, ja sitten riidellään. Mua tässä jutussa eniten ahdistaa arjen astuminen kuvioon. Mies on lakannut ostamasta mulle kukkia, viemästä ulos tarpeeksi usein, hemmottelemasta. Tahdon takaisin sen miehen johon alussa rakastuin, joka teki kaikkensa saadakseen mun huomion itseensä. Tunnen itseni niin petetyksi, kun nyt äijä vaan näpyttelee tietokonettaan lempinojatuolissaan. Olen hänelle vain huonekalu - munhan piti saada olla prinsessa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo kukkajuttu ei muuten olisi niin tärkeä, mutta noussut mulle jonkinnäköiseksi fiksaatioksi, kun ensimmäisenä vuotena mies oli sellainen superhuomaavainen. Ja sittemmin se loppui kuin seinään. Eli ilmeisesti siinä kohtaa häneltä loppui rakkaus.

Siinä kohtaa alkoi rakkaus ja loppui valloittamis- ja liehittelyvaihe. Siihen asti piti liehitellä, että pysyt mukana menossa ja kun oli kala uinut verkkoon, ei tarvitse enää mennä tennnäisesti kukkakaupan kautta. :) Arki on sitä, että mennään maitokaupan kautta kotiin ja kukkakauppa on synttäreitä, häitä ja rippijuhlia varten...

Rakkaus on tahdon asia, ei tunteen asia. Rakastuminen on tunnetta. Pappikin kysyy, tahdotko rakastaa... ei se kysy, tuntuuko susta nyt, että rakastat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi