12-vuotias tyttöni löysi peitevoiteeni :( Miten selitän
asian? Koen aikamoista syyllisyyttä, että minulla on sellainen, mutta ihoni on niin kirjava ilman sitä. Laitan sitä vain harvoin, esim. kun tiedän, että voidaan ottaa kuvia vaikka syntymäpäivillä. Miten pystyn selittämään, kun se on uskonnossamme kielletty, että äidillä on sellainen?
t. yön valvonut
Kommentit (9)
asian? Koen aikamoista syyllisyyttä, että minulla on sellainen, mutta ihoni on niin kirjava ilman sitä. Laitan sitä vain harvoin, esim. kun tiedän, että voidaan ottaa kuvia vaikka syntymäpäivillä. Miten pystyn selittämään, kun se on uskonnossamme kielletty, että äidillä on sellainen? t. yön valvonut
Selität sen juuri noin. Eli että tiedät että se on uskonnossa kielletty, mutta käytät sitä silti, sillä et ymmärrä miksi se on kielletty, etkä koe sitä suurena syntinä (muutenhan et sitä käyttäsi!). Tyttösi tekee omat valintansa.
En ole ikinä ymmärtänyt mitä väliä jumalalle on sillä laittaako joku kasvoihinsa väriä näyttääkseen vähän nätimmältä kuin ilman sitä, mutta ei ole minun asia ymmärtääkään.
”Vanhan testamentin Jumalaa voidaan pitää kaunokirjallisuuden epämiellyttävimpänä persoonana: hän on mustasukkainen ja ylpeä siitä, pikkumainen, epäoikeudenmukainen, anteeksiantamaton kontrollifriikki, koston- ja verenhimoinen etninen puhdistaja, sovinisti, homofobi, rasisti, lastensurmaaja, kansanmurhaaja, pojan- ja tyttärenmurhaaja, rutonlevittäjä, megalomaaninen sadomasokisti ja oikukkaan pahansuopa tyranni.”
räplättyään isin iPhonesta Alastonsuomi-sivuja koko yön. Sillai henkisesti väsynyt ja siihen ei auta peitovoide. Jumala näkee sielun värin peitevoiteen alta.
Keho pitää peittää vaatteilla, mutta kasvoissa ei saisi olla peitettä?
Meikkivoide suojaa herkkää ja väsynyttä ihoasi.
Miksi pitää tehdä elämästä noin helvetin vaikeaa??
Meikkivoide suojaa herkkää ja väsynyttä ihoasi.
Tietääkseni lestat saa käyttää peitevoidetta jos on huono iho, tai se on omantunnonasia.