Huutonet: millaisen palautteen antaisit tämmöisestä?
Eli sadeasun huusin, kun paketti tuli perille niin huomasin heti, ettei pukua oltu pesty viimeisen käytön jälkeen. Taskuissa oli hiekkaa ja siellä täällä oli havaittavissa kuivuneita kuravesiroiskeita. Ei puku missään ihan törkeässä kunnossa ollut, hiekkaa ei varissut lattialle, mutta kumminkin. Ja kun sen sitten itse koneessa pesin, niin puvun ulkonäkö muuttui ihan huimasti - paketista ottaessani olisin luokitellut sen tyydyttäväksi, mutta pesun jälkeen näytti todella hyväkuntoiselta, värit paljon kirkkaammat. Itse haluaisin antaa tuosta neutraalin palautteen. Siitäkin huolimatta, että puvun kunnossa ei nyt pesun jälkeen ole moittimista. Mielipiteitä, minkä palautteen antaisitte?
Kommentit (29)
ja laita maininta "kiitos kaupoista, tuote vastasi kuvausta vasta sitten, kun olin itse pessyt sen. Olisin toivonut mainintaa, että tuote toimitetaan pesemättä".
en ylipäänsä ymmärrä niitä jotka haluaa antaa jotain muuta, ellei nyt TODELLA mene jotain pieleen.
Vähän hyväntahtoisuutta. Laita sinne kommentteihin tosiaan se maininta jos asia sua tökkii.
Toivottavasti tämä henkilö ei huuda minulta ikinä mitään, itse kyllä pesen vaatteet ja yritän kuvailla huolella ja mulla onkin vaan pos. palautteita, mutta yleisesti inhoan tällaisia jotka alkaa joka asiasta vinkumaan ja hakemaan virhettä.
Jos sua harmittaa joku älä anna ollenkaan.
Mä en muutenkaan ymmärrä miksi joku edes harkitsee vaatteen laittamista lapsen päälle ilman pesua, joten arvostele vaate pesun jäljiltä.
Neutraalit ovat aina sellaisia aloittelijoitten antamia viestejä tai p...skan tärkeitten ihmisten.
Mäkin kerran sain neutraalin, kun en maksanut heti tuotetta. Viesti tuli torstaina ja maksoin sunnuntaina + pankkipäivä siirrossa. Sain viestin maksusta maanantaina, ilmoitin maksaneeni jo ja tiistaina tuli neutraali. Laitoin viestikenttään jos haluat maksun samana päivänä, laita se jokaisen kohteeseen.
Älä ajattele huutista maailman tärkeinpänä asiana. Muutenkin sadeasut ovat uutena halpoja, eli tuskin montaa euroa olet huudostasi maksanut.
Ole tyytyväinen ja ole hiljaa moisista nipityksistä !
Muut huutiksen käyttäjät katsovat myös sitä kuka on neutraalin antanut. Jos haluat olla se tyyppi joka antaa neutraalin ja syyksi on laitettu: "Puku oli tosi hyväkuntoinen ja kaupat sujuivat hyvin, mutta olsii noinut pestä ennen lähettämistä. Siksi neutraali" Niin siitä vaan. Minä en lähtisi kanssasi kauppoihin, jos olsi tuotatasoa.
Laittaisin its epositiivisen ja sitten tälle myyjälle privaatin sähköpostiviestin, jossa kertoisin, että olisi ollut kiva että olisi pessyt tuotteen ensin.
Parempi vaan että muutkin näkee, kuka niitä likaisia vaatteita lähettelee.
mutta paljonko maksoit sadevaatteista? Paljonko niiden postittaminen maksoi?
Harkitsen huutonetissä myynnin aloitusta mutta ihmetyttää, miten se voi kannattaa. Jos joku vaate maksaa vitosen, eikö se summa mene jo melkein postikuluihin?
Ja postikulut reilu 6 euroa.
t. ap
Ja laittaisin viestiin että pesun jälkeen puku vastasi odotuksia... Oli kurassa kun tuli paketista...
ja laita maininta "kiitos kaupoista, tuote vastasi kuvausta vasta sitten, kun olin itse pessyt sen. Olisin toivonut mainintaa, että tuote toimitetaan pesemättä".
Minäkin pesen käytettynä ostetut vaatteet, mutta olisin iloinen, jos saisin kuravaatteet pestyinä. Koska en puhtaan näköisiä alkaisi pestä - niitähän ei käytetä ihoa vasten ja niitä käytetään vain ulkona.