Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eväsvinkkejä raskaana olevalle kouluun? :)

Vierailija
11.09.2011 |

Eli huomenna alkaa koulu ja tarttisin vinkkejä mitä ottaa evääksi :) hedelmiä ja hedelmäpilttejä.. En usko että jääkaappi mahdollisuutta on. Koulussa on kyllä siis kahvio ja ruokala, mutta maksullisia, joten kokeilisin nyt ainakin välillä ottaa eväitä, ettei tule liian kalliiksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmien lisäksi:

- Pähkinöitä tai siemeniä

- Täytetty reissumies (säilyy hyvin muutaman tunnin)

- Juotavia välipalajuomia

- Kuskus-salaatti

- Kylmälaukku lisää mahdollisuuksia

Vierailija
2/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä osaat lapsesi ruokkia kun et itseäsikään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät, piltit, leivät, patukat, ltkkiisselit, pähkinöitä...

Vierailija
4/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kävisin syömässä hesessä tai mäkissä3 ja jos on todellakin nii huono rahatilanne et ei voi sinne mennä fudaan niin ostaisin kaupan valmis hamppareitaja täyttäisin erilaisillamajoneeseilla ne, ketsupilla ja salatilla sit eväsrasiaan ja reppuun, irtokarkkeja välipalaksi ja jotain limua esim kokista 1,5Lpullo messiin niin ei tule jano kokoajan.

Vierailija
5/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas asiallisia vastauksia, kiitos vaan :D

Ihan ekaksi, olen 24v eli tuo hamppareihin ja muihin viittaaja luuli varmaa teiniksi. Ja ei ole kyse ettei ole rahaa, mutta oletteko kuulleet taloudellisuudesta? ;) Ja se että kysyin vinkkejä eväisiin ei tarkoita etten osaa ruokkia itseäni tai lastani, kunhan halusin kuulla jos jollaki tulisi sellasta mieleen jota en ole osannut ajatella.

Ja on ruokailu mahdollisuus kyllä, mutta tosiaan maksullinen, aikuiskoulutuskeskus kun on. Ja kyllä, tottakai ne eväätkin maksavat, mutta haluan edes joskus tosiaan ottaa niitä eväitä.

Kiitos asiallisesti vastaavalle :)

Vierailija
6/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sinä nyt sitten haluat kun mikään ei ole hyvä vastaus, kaipaatko sielunhoitoa vai mistä tässä on kyse ja miksi pitäisi olla teini.ikäinen että voi syödä hampurilaista?

Vierailija
7/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin maksullinen? Pelkät eväät ei kuulosta sun tapauksessa hyvältä...

Vierailija
8/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut aamupäivälle välipalapatukan mukaan. Syönyt kunnon lounaan koululla (2,65€) ja iltapäivällä toinen välipalapatukka, jos on tarvinnut. Kalliimmaksi yllättäin saattaa tulla eväiden roudaaminen, kun tuo lounas ainakin meillä on todella edullinen.

Vierailija
9/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut että roskaruoka on epäterveellistä? Eihän kukaan vastuullinen ihminen syö joka päivä hampurilaisia ja juo limsaa raskaana ollessa.

Siksi jo ilmoitin otsikossa että olen raskaana, että vastaukset olisivat sen mukaisia. Ja jos mietin taloudellisia ratkaisuja niin mäkit ja heset ei ole niitä todellakaan. Ja jos nyt sitten oletataan että syön sen maksullisen lämpöisen ruoan niin tartten silti eväitä 8h päivään. En nyt oikein ymmärrä mikä ongelma tässä on kertoa niitä eväsvinkkejä, sillain asiallisesti ja loppuunmietittynä :)

Vierailija
10/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut että roskaruoka on epäterveellistä? Eihän kukaan vastuullinen ihminen syö joka päivä hampurilaisia ja juo limsaa raskaana ollessa.

Siksi jo ilmoitin otsikossa että olen raskaana, että vastaukset olisivat sen mukaisia. Ja jos mietin taloudellisia ratkaisuja niin mäkit ja heset ei ole niitä todellakaan. Ja jos nyt sitten oletataan että syön sen maksullisen lämpöisen ruoan niin tartten silti eväitä 8h päivään. En nyt oikein ymmärrä mikä ongelma tässä on kertoa niitä eväsvinkkejä, sillain asiallisesti ja loppuunmietittynä :)

Et kai kuvitellut että joka päivä söisi hampurilaista, haluatko että me täällä keksitään sinulle ruokalista joka päivälle?

Vierailija
11/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Haluan :D

Vierailija
12/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä itse kiisselia, ota pullossa mukaan ja syö myslin kanssa. Säilyy lämpimässäkin sen puolikkaan päivän minkä tarvitsee.

Osta ruokatermari. Laita sinne aamulla kiehuvaa vettä ja pistä perään pastaa tai riisiä, kuivattuja keittovihanneksia/kypsennettyjä kasviksia/soijaaroihetta/ kuivattuja sieniä/jauhelijaa/kanaa/ananasta..... Tai lämmitä valmis ruoka ja laita se kuumana termariin. Saat päivän aikana oikeaa, lämmintä, itsetehtyä ruokaa. Pysyy alkuiltaan asti kuumana ja aamulla kypsymään laitettu on jo muutaman tunnin päästä valmista. Toimii oikeasti!

Vierailija
13/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sinulla on mahdollisuus kouluruokailuun 2,35 tai 2,65 hintaan niin käytä ihmeessä... et kyllä saa siihen hintaan mitään niin täyspainoista ja täyttävää ruokaa mukaan.

Mutta hyviä neuvoja täällä. Termari on oikeasti hyvä ratkaisu tai minikylmälaukku.

Kiisseliä en muistanutkaan, sitä ostin itse usein evääksi raskaana ollessa, ekströmillä on niitä 2 dl pakkauksia... on aika sokeripaukku mutta niiin hyvää.

Monia välipalapatukoita ja -keksejä myydään yksittäispakkauksissa.

Vierailija
14/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on aina kuitenkin hyvät salaattipöydät ja leivät ruoan lisäksi,sillä pärjää pitkälle.

Iltapäiväksi riittäisi siinä tapauksessa joku hedelmä tms.

Olen itse ainakin huomannut että ne eväät alkavat lopulta tulla kalliimmaksi kuin se maksullinen ruoka.Ja siinä puolenpäivän aikaan on muutenkin hyvä syödä reilusti niin jää iltamussutus vähemmälle.

Vierailija
15/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, mikä et oksenna ulos tai sitä mikä pysyy sisällä ainakin tunnin kerrallaan.

Sori, sen paremmin en osaa auttaa omilla kokemuksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän