Täipesu eilen, voiko tänään mennä uimakouluun?
Nyt niitä sitten tuli meillekin eka kerran, täitä. Eilen shampoopestiin ja kampailtiin, kammattu on myös tänään. Voiko lapsi mennä tänään uimakouluun?
Kommentit (8)
Ne täit muuten jää pukukoppeihin ja tarttuu. Itse jättäisin lapset kerraksi kotiin.
meillä oli täitä kans, ei ne uimalla taru. Älä vaan lainaa harjaa kampaa tai hattua kenellekään.
oltiin uimassa mekin vaikka koko perheellä (5 hlö) oli täitä.
meillä oli täitä kans, ei ne uimalla taru. Älä vaan lainaa harjaa kampaa tai hattua kenellekään.
oltiin uimassa mekin vaikka koko perheellä (5 hlö) oli täitä.
Montakohan tartutitte?
"Mekin mentiin, vaikka koko perheellä silsa!"
meillä oli täitä kans, ei ne uimalla taru. Älä vaan lainaa harjaa kampaa tai hattua kenellekään. oltiin uimassa mekin vaikka koko perheellä (5 hlö) oli täitä.
Montakohan tartutitte? "Mekin mentiin, vaikka koko perheellä silsa!"
Että ärsyttää tuollainen minä-minä-aajttelu, että mekin mentiin. Niin menitte, tartuttamaan muita. Pitäkää täiset kakaranne kotona, hyi helvetti..
ja tänään vielä varmistettu. Toki jos tänään kampaan osuu vielä jotain en menisi, mutta jos pää on puhdas niin miksi ei voisi mennä.
Meillä pestiin myös eilen kaikkien lasten päät kun yhdeltä löytyi. Ja valitettavasti vielä tänään kampauksessa löytyi edelleen jokunen muna ja yksi elävä täi, eli eivät olleet kuolleet ainakaan kaikki. Mutta kampaan vielä illalla ja jos mitään ei löydy on lapset pakko viedä huomenna päiväkotiin ja uskoa että ovat puhtaita.
Ihmisten itsekkyydellä mitään rajaa:/
Ei ole mitään estettä. Eikä ne täit uimaveden kautta tartu.