58 kohdetta huutikseen tänään, tais tulla uus ennätys
Montako kohdetta te muut yleensä jaksatte laittaa kerralla? Itselleni yleensä 20 kohdetta on aika maksimi.
Kommentit (25)
En jaksa millään enempää. Kerran laitoin 10 niin että loppui samana päivänä. Voi kamala kun niistä 6 huudettiin ja minulla oli kamala kiire omille asioilleni niin sain kiiressä nakella tavarat poistiin. Olin ihan varma että palautteeksi tulee nega että "en minä tätä tilannut". Kaikki kuitenkin meni oikeaan osoitteeseen.
Postikulut menivät ihan sekaisin, en muistanut laittaa ylös minkä postittaminen maksoi minkäkin verran. Kaikki maksoivat vain sen arvion.
En kamalasti tykkää noista postittamisista. Tuo postimaksujen arvoiminenkin tuottaa minulle päänvaivaa.
Minusta on mielettömän tympeä jos minulla on pk arvio 1.50€, ja joku haluaa tietää sen tarkan. Käyn tuotteen kanssa postista sen kysymässä ja totean, joo, se onkin 0.75€ . Sitten se jää kuitenkin huutamatta. Nämä ärsyttää todella! Kiusallako ne sen kysyy?
Joo, alussa toi voi olla aika hankalaa. Sit kun on myynyt satoja kohteita ja omaa vaa'an, niin tietää kyllä, että paljonko postikulut ovat. Ainut mitä joutuu arvioimaan on se, että meneekö alle 3 cm kirjeessä vai meneekö maksikirjeeksi. Meillekin on hommattu jo postista sellainen "luukku" jossa vois halutessaan sovittaa niitä kirjeitä, mut kyllä silmä aika hyvin sanoo jo, et onko alle vai yli 3 cm kirjekoossa.
Meillä myytyjä kohteita on tänäkin vuonna tosi paljon, joten todellakin pitää olla täydellinen kirjanpito, että milloin on maksettu, milloin on rahat tilillä ja milloin on postitettu tai milloin tulee hakemaan. Ei nuo asiat päässä pysy vaan pitää olla tietty ylhäällä.
Pidän hollantilaista huutokauppaa, joten ne tuotteet kyllä jossain vaiheessa menevät kaupaksi.
se pysyy hyvin hyppysissä, ostaja näkee yhdeltä sivulta kaiken myynnissä olevan jne. Nuo monen sadan tuotteen yhtäaikaiset myynnit jäävät minulta tutkailematta, yhdeltä sivulta viitsii vielä vilkuilla, huutaisiko vielä jotain muuta. Jos tuotteita on joku 200, ei edes 0 euron lähtöhinta saa minua huutajaksi, koska en välttämättä huomaa sitä halpaa tuotetta.
Hollantilaisessa huutokaupassa tuotteen hintaa lasketaan.
Joo, en usko, että meilläkään ihmiset jaksaa kaikkia meidän kohteita katsoa läpi, mutta meillä on nettisivut, josta näkee mitä tuotteita on myynnissä, joten sieltä pystyy nopealla silmäyksellä näkemään, että onko jotain muutakin kiinnostavaa myynnissä kuin ko. kohde, minkä takia sivuille eksyi. Lisäksi laitan sulkeutumaan kaikki samantapaiset tuotteet peräkkäin, mikä tarkoittaa sitä, että jos etsii vaikka 80 cm lastenvaatetta, niin ne on listassa peräkkäin ja ei siis tartte kahlata kaikkia kohteita läpi.
Hollantilaisessa huutokaupassa tuotteen hintaa lasketaan.
Vai siis tiputatko hintaa jos ei mennyt edellisellä kierroksella?
jotka laittaa otsikoksi "paita" ja kohteen kuvauksessa lukee "siisti paita 140" Ei vaatemerkkiä, ei kokoa, kunnosta ei sanakaan. Hyvä jos pk:t on ilmoitettu.
Olisi eri juttu jos posti olisi ihan vieressä.
Nyt on puolen vuoden sisään ollut vain muutama tuote myynnissä, vaikka myytävää olisi vaikka kuinka.
Miten se onkaan niin vaikeaa saada laitettua niitä myyntiin?? ;-)
MELBA! Missä hollantilaista huutokauppaa voi käydä? En ole ikinä kuullutkaan ;-)
"kolme päivässä". Pysyy koti järjestyksessä.
jotka laittaa otsikoksi "paita" ja kohteen kuvauksessa lukee "siisti paita 140" Ei vaatemerkkiä, ei kokoa, kunnosta ei sanakaan. Hyvä jos pk:t on ilmoitettu.
Kyllä kaikissa kohteissa lukee mikä merkki, mikä koko, mikä kunto ja kaikissa myös lopulliset postikulut. Tähtimyyjälle tuo pohja tulee helposti eli jos laittaa vaikka 20 paitaa, niin samalta pohjalta on aika äkkiä laitettavissa ne.
Siis tiputan itse hintaa, jos edellisellä kerralla ei mennyt kaupaksi.
"kolme päivässä". Pysyy koti järjestyksessä.
Olen joskus myynyt 100 - 200 kohdetta/vko (halu päästä äkkiä eroon tavarasta ennen muuttoa) ja tuntui, että joka paikka oli täynnä huutistavaraa.
Jaksan laittaa huutikseen maksimissaan kaksi kohdetta samana päivänä. Saan tähän kulumaan aikaa varmaan 5 tuntia, olen ihan puhki suorituksen jälkeen, nälkäinen ja hikinen. Päätä särkee seuraavat kaksi päivää, enkä vois kuvitellakaan, että jaksaisin uusia saman urakan seur.päivänä..
Siksi hukummekin lasten vaatteisiin :(
Siis tiputan itse hintaa, jos edellisellä kerralla ei mennyt kaupaksi.
En nyt sanoisi että on "hollantilaista huutokauppaa" vaan ihan englantilaista. On normaalia pudottaa lähtöhintaa jos ei mene kaupaksi. Aika kauan näyttää jotkun tuotteet olleen huudettavana... hinta pitäisi olla jo nollassa jos hintaa aina pudottaisit.
Pari tuotetta olen teiltä huutanut. Heti tuli epäilys että oletkohan niissä myyjä. Sittemmin olen saanut vahvistusta epäilyilleni.
Hyi olkoon, toivottavasti et koskaan huuda minulta mitään. "Epäilys", voi jeskamandeeras!
t. 14
Pari tuotetta olen teiltä huutanut. Heti tuli epäilys että oletkohan niissä myyjä. Sittemmin olen saanut vahvistusta epäilyilleni.
Taidat olla varsin epäluuloinen. Epäiletkö aina ja kaikkea? Sairaus kai tuokin ;-)))
Itse laitan esim. lasteenvaatteisiin tms. maksimin eli kaksi viikkoa. Mietin että mahdollisimman moni ehtii nähdä kohteen. Kaikki kun eivät roiku alvariinsa huutiksessa :-)
Toisaalta tältä palstalta olen saanut lukea, että jotkut eivät huuda kohteita, joissa niin pitkä myyntiaika. Eivät jaksa odottaa tai jostain muusta syystä. Voisiko joku selventää tätä asiaa?
Siis myynnissä on meillä useimiten yli 200 kohdetta, mutta yhden päivän ennätys taitaa olla tuo, että kerralla naputtelin noin monta uutta kohdetta sinne. Vanhojen kohteiden avauksia voi tulla paljonkin. Pidän hollantilaista huutokauppaa, joten ne tuotteet kyllä jossain vaiheessa menevät kaupaksi.