Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietittekö koskaan AV-palstaa...

Vierailija
10.09.2011 |

esimerkiksi autolla ajaessa tai muuten vaan kesken päivän, kun ette ole koneella?

Itse täytyy häpeäkseni tunnustaa, että joskus tulee mieleen ajatuksia kuten: "Tästähän saisi hyvän aiheen AV:lle." tai "Näinhän siihen ketjuun olisi pitänyt kommentoida.".

Luoja miten säälittävää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenteisiini. Vasta AV:n jälkeen olen alkanut huolestuneena tiirailla, millaista väkeä asuinalueemme vuokrataloissa asuu ja onko lapsen turvallista kulkea niiden pihojen läpi. Ja olen itse asunut aikaisemmin 10 vuotta kaupungin vuokrakämpässä ilman huolen tai häiriön häivää.

Lisäksi tyrmäsin yhden (kauniin) nimen, kun AV:lla se on tyrmätty "lähiönimeksi" jne. Järkyttävää.

Vierailija
2/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee monissa asioissa mieleen, mitä täällä on keskusteltu. Ja ottaa juttuja vielä ihan tosissaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onkohan tuokin äiti AV:llä ja kirjoittaisikohan se sinne, jos tekisin jotain päätöntä... Pitää joskus kokeilla :D Ja niinkin, että onkohan tuo se, joka kirjoitteli sinne siitä ja siitä asiasta...

Aivan sairasta, kun jokin nimettömien palsta alkaa hallita käyttäytymistäkin!

Vierailija
4/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän pari kaveriani jotka harrastavat täällä notkumista -kuten siis minäkin- ja jostain syystä tästä palstasta jää vain mielikuva todella säälittävistä ja vittumaisista eukoista. Nyt siis peilaan palstamielikuvaani näihin palstaileviin kavereihini (ikinä tästä palstasta ei puhuta mutta linkittävät hemaisevia ketjuja mm fb-sivuilleen) ja koen että ystävyyssuhteeni ovat muuttuneet; en luota enää vilpittömään ystävyyteen ja epäilen heidän mielenpohjiaan yhtä vittumaisiksi kuin tämä palsta.

Toisaalta, olen tehnyt kirppiskauppoja tämän palstan osta-ja-myy-osiossa ja kaikki tapaamani myyjät ja ostajat ovat olleet tosi kivan oloisia neitoja/rouvia yhden tapaamisen perusteella!

Vierailija
5/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki eivät erota av:tä todellisuudesta, eli uskovat lopulta ympärillä olevan maailman todella olevan niin kuin av antaa ymmärtää. Ja myös se, että niin moni ymmärtää lukemansa _täysin_ väärin, tarttuu pieniin yksityiskohtiin ymmärtämättä todellista sisältöä ja tekee joskus pelottaviakin johtopäätöksiä.

Vierailija
6/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti. Käyn täällä ihan huvin vuoksi toisinaan enkä ole ikinä irl tavannut näin dorkia, riidanhaluisia ja kärjistettyjä mielipiteitä kuin täällä.

Vierailija
7/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole ikinä irl tavannut näin dorkia, riidanhaluisia ja kärjistettyjä mielipiteitä kuin täällä.

Täällä tuntuu olevan aivan erilaista porukkaa kuin mitä muualla tapaa.

Vierailija
8/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut kuinka vihamielisiä mielipiteitä on lestadiolaisuutta kohtaan!

tosielämässä en moiseen ole törmännyt.

juu notkun liikaa täällä.

Vierailija
9/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin paljon ahdasmielisiä ja kateellisia ihmisiä olemassa kuin täällä on. Mutta sitten ajattelen että onneksi voin valita seurakseni elämässä hyviä ja avarakatseisia ihmisiä. Yleensä unohdan pian koko palstan.

Vierailija
10/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistavat naurut täältä ainakin saa - joka kerta!

Nyt meen nukkumaan kun vedet silmissä nauroin tolle Olli Hermannille (kuka se on, onneksi tulin av:lle)