Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla raskas mieli tänä iltana? ev

Vierailija
10.09.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin noin kuukausi sitten ex-avomieheni kanssa. Suurimmaksi osaksi olen ollut onnellinen ja helpottunut, mutta aina välillä, varsinkin jos ollaan pidetty paljon yhteyttä, iskee ikävä ja jopa toivonkipinä. Kumpa osaisi vain lopettaa yhteydenpidon kokonaan, se olisi kummallekin helpompaa. Mutta aina tulee jotain, mikä tekee mieli kertoa toiselle ihan kuin ennenkin... Aina iskee jossakin vaiheessa liian kova ikävä.

Vierailija
22/26 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasin itkien viimeisetkin vauvanvaatteet Pelastusarmeijalle kun ei meille sitä toista lasta taida tulla vaikka kohta kolme vuotta "odoteltu"...

Esikoinen tuli kertalaakista ja kaikki on ns. kunnossa, mutta ehkä sitä sisarusta ei sitten vain ole meille tarkoitettu.

Ikää kohta 37, onhan tässä vielä muutaman vuosi ehkä aikaa "ihmeelle" mutta henkisesti alan nyt luopua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri

kolme lasta... Ja tässä matkan varrella tajusin sen olevan väärä mies minulle. Ja löysin sen oikean. Toivotonta.

Tismalleen samassa tilanteessa. Miehessä ei kyllä ole vikaa,paitsi ettei ole hän

Pitäisikö perustaa jo joku oma kerho jonnekin, missä purkaa näitä?

Vierailija
24/26 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama miestä palvoneet ja rakastaneet ja kuinka kävikään. Puhumattakaan siitä, miten lapset voivat nyt?!!

Vierailija
25/26 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tänään taas sisäistänyt yhä paremmin sen ettei musta koskaan tule tytön äitiä.

Tuskailen täällä saman asian kanssa :(

Vierailija
26/26 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille osallistuneille. Toivotan teille jaksamista ja intoa uuteen päivään!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme