onko muita hyviä blogeja kuin Kalastajan v ja Kaunis pieni e?
siis varmasti on, voitteko vinkata?
Mitä blogia tykkäät seurata?
Kommentit (79)
jos kerran tiedätte! Pliiiiz!
En viitsi, kun ei ole blogissaan julkistanut. Kuukkeloinnilla näppärät nettietsivät sen helposti löytävät. Mutta bändin kotisivulla kyllä oli tuore uutinen, että isimiehen ja bändin tiet eronneet :( Sooloura???
eikö kukaan muu ymmärrä, että kai ne nyt muutakin tekevät, eihän kukaan ole yhtä kuin se blogi. Mun mielestä ne on mukavia rentoutumispaikkoja eikä niitä tarvitse pohtia sen enempää. Kalastajan vaimo on ihana.
yksinkertaisista asioista, näin se menee. Se että osaa päivästa, viikosta ja kuukaudesta toiseen tehdä blogistaan monipuolisen, visuaalisesti kauniin ja lukijoita kiinnostavan, vaatii todella taitoa. Nuo alevaate-esittelyt ovat surkuhupaisia, en missään nimessä vertaisi niitä kaikkein parhaimpiin blogisteihin.
Rillan koti, Ruusutapetilla, Uudenkuun Emilia ja Hetki elämästä-blogistit osaavat asiansa. Fiksuja, aikuisia naisia joiden elämä ei pyöri froteehousujen ympärillä..sorry sarkasmi.
eikö kukaan muu ymmärrä, että kai ne nyt muutakin tekevät, eihän kukaan ole yhtä kuin se blogi. Mun mielestä ne on mukavia rentoutumispaikkoja eikä niitä tarvitse pohtia sen enempää. Kalastajan vaimo on ihana.
Onneksi mun blogia ei ole täällä vielä teilattu, eikä linkitetty..
Luulin, että Hgissä, muttei kai sittenkään?
http://miituu.blogspot.com
Aiheet laidasta laitaan, niin koskaan ei tiedä etukäteen mitä tuleman pitää :)
*PIENI LINTU, ARKIRAKKAUS, ALL YOU NEED IS WHITE
Noiden elämää minä olen seurannut joka päivä vuodesta 2004!
Kolme pitkää sairaspäivää siihen meni, mutta nyt olen lukenut koko blogin läpi. Uskomaton perhe!!!
koukussa tuohon blogiin. Aamulehden sijaan luen nykyään aina päiviykset tuolta. =))))
Noiden elämää minä olen seurannut joka päivä vuodesta 2004!
Mun blogi linkitetty muttei teilattu :) ei sanottu mitään. En kyllä tiedä miten täällä yleensä toimitaan blogien suhteen.
Mukavaa vain, että blogini on löydetty.
munkin blogi on näköjään linkitetty. hassua :)
Mun blogi linkitetty muttei teilattu :) ei sanottu mitään. En kyllä tiedä miten täällä yleensä toimitaan blogien suhteen.
Mukavaa vain, että blogini on löydetty.
Sulla on todella kamala blogi. Oliko hyvä?
kuka jarna, mikä mies?
Tyylisuuntauksia blogin pitäjä Jarna, isimies.
..en löydä sitä pändiä! Antakaa joku hyvä vihje?
kuka jarna, mikä mies?
Tyylisuuntauksia blogin pitäjä Jarna, isimies.
..en löydä sitä pändiä! Antakaa joku hyvä vihje?
Rauhoitu, kun isimies on jo tosiaan reilu viikko sitten jättänyt bändin.
Oli helpompaa kieltämättä kuukkeloida silloin, kun J:n facebook kaverit näkyivät kaikille.
Mahtavia kommentteja. Laitas kaikista muistakin noin hyvää palautetta.