onko muita hyviä blogeja kuin Kalastajan v ja Kaunis pieni e?
siis varmasti on, voitteko vinkata?
Mitä blogia tykkäät seurata?
Kommentit (79)
on jaksanut tähänkin ketjuun kirjoittaa kaksi viestiä, joissa esittelee paitsi blogiaan myös kahta uutta persoonaansa!
Aika moni muukin tässä ketjussa mainostaa omaansa. Mutta en usko, että Tyylisuuntauksia-J on nyt keskustelussa, tai siis tiedän, ei ole koneella nyt ;)
toi on niin läpinäkyvää ja säälittävää..
tässä ketjussa peräänkuulutettiin sekä visuaalisesti että kuvallisesti kauniita, tyylikkäitä ja positiivisia ajatuksia tuovia blogeja ;-)
Suolentyöntäyksen fanit pitäkööt omat bileensä!
Itse tykkään,
Hetki Elämästä
Lilou´s Crush
Saariston Lapset
Rillan Koti
Villaa ja Vaniljaa
Kotiliesi
Valkoisella verannalla
Anana
Minimimmi ja minä..
Näitä ihania blogeja on paljon lisääkin, tässä nyt ekat mieleen tulevat!
on tosi kiva! Siitä myös aina oppii paljon uusia asioita! Esim. meidän perhe on alkanut välttämään lisä aineita kun se bloggaaja kertoi ettei ne oo terveellisiä! Samoin oo ottanu lapset mukaan koti hommiin kun bloggaajankin perheessä tehdään niin! Esim. lasten kanssa on tosi kiva leipoa! Ja pienimmätkin osaa jo siivota omia jälkiään kun vaan antaa tarpeeks helppoja tehtäviä! ja meilläkin on otettu käyttöön keitto päivä! Eli kerran viikossa tehdää aina ruuks jotain keittoa! Esim. jotain terveellistä kasvis keittoa vaikka luomu porkkanoista! Ja sit tietty oon saanu siltä vinkkejä kivoista lasten vaatteista. Oon tilaanu netti kaupoista esim. Tussia, Meminia, Pom de luxia ja sit myös sellasta kun Lindex. Se on kai ruosalainen merkki. Ett suosittelen kyllä sitä blogia!
Tää nyt ei ole varsinaisesti blogi, mutta aivan ihanat sivut, just löysin ja ajattelin, että sopisi tähän ketjuun :)
http://hidastaelamaa.fi/
Pidän myös Tyylisuuntauksia-blogista, vaikka sitä täällä aina parjataan. Uskomaton energiapakkaus se kirjoittaja, itsekin saan puhtia hänen päivityksistä. Lastenvaatemerkkien esittelyt kyllä skippaan, muuta muuten kiinnostava ja mielenkiintoinen. Tavallisen lapsiperheen värikästä ja herkullista elämää. Tai no tavallisen ja tavallisen, perheenisämieshän on rokkibändissä laulajana :)
Eihän siinä blogissa muuta esitelläkään kuin kymmenien eri lastenvaatemerkkien kuvia (niiiiiiiin turhaa). Ja bloggaaja tuskin koskaan itse niitä ostaa.
+ Minkä bändin laulaja se mies on? Jonkun tunnetunko?
Pidän myös Tyylisuuntauksia-blogista, vaikka sitä täällä aina parjataan. Uskomaton energiapakkaus se kirjoittaja, itsekin saan puhtia hänen päivityksistä. Lastenvaatemerkkien esittelyt kyllä skippaan, muuta muuten kiinnostava ja mielenkiintoinen. Tavallisen lapsiperheen värikästä ja herkullista elämää. Tai no tavallisen ja tavallisen, perheenisämieshän on rokkibändissä laulajana :)
Eihän siinä blogissa muuta esitelläkään kuin kymmenien eri lastenvaatemerkkien kuvia (niiiiiiiin turhaa). Ja bloggaaja tuskin koskaan itse niitä ostaa. + Minkä bändin laulaja se mies on? Jonkun tunnetunko?
Mutta siellä blogissa on asia tullut esille ja kuvissa näyttää sellaiselta hevimieheltä, on korvakoru ainakin. Keikkoja tuntuu riittävän. Maailma pelastuu kun ei osta kaikkia esittelemiään vaatteita.
toi on niin läpinäkyvää ja säälittävää.. tässä ketjussa peräänkuulutettiin sekä visuaalisesti että kuvallisesti kauniita, tyylikkäitä ja positiivisia ajatuksia tuovia blogeja ;-) Suolentyöntäyksen fanit pitäkööt omat bileensä! Itse tykkään, Hetki Elämästä Lilou´s Crush Saariston Lapset Rillan Koti Villaa ja Vaniljaa Kotiliesi Valkoisella verannalla Anana Minimimmi ja minä.. Näitä ihania blogeja on paljon lisääkin, tässä nyt ekat mieleen tulevat!
on tosi kiva! Siitä myös aina oppii paljon uusia asioita! Esim. meidän perhe on alkanut välttämään lisä aineita kun se bloggaaja kertoi ettei ne oo terveellisiä! Samoin oo ottanu lapset mukaan koti hommiin kun bloggaajankin perheessä tehdään niin! Esim. lasten kanssa on tosi kiva leipoa! Ja pienimmätkin osaa jo siivota omia jälkiään kun vaan antaa tarpeeks helppoja tehtäviä! ja meilläkin on otettu käyttöön keitto päivä! Eli kerran viikossa tehdää aina ruuks jotain keittoa! Esim. jotain terveellistä kasvis keittoa vaikka luomu porkkanoista! Ja sit tietty oon saanu siltä vinkkejä kivoista lasten vaatteista. Oon tilaanu netti kaupoista esim. Tussia, Meminia, Pom de luxia ja sit myös sellasta kun Lindex. Se on kai ruosalainen merkki. Ett suosittelen kyllä sitä blogia!
Aloituksessa peräänkuulutettiin kivoja blogeja, ei siinä muita laatuvaatimuksia eritelty.
Itse tykkään Jussi Parviaisen blogista :)
Eihän siinä blogissa muuta esitelläkään kuin kymmenien eri lastenvaatemerkkien kuvia (niiiiiiiin turhaa). Ja bloggaaja tuskin koskaan itse niitä ostaa. + Minkä bändin laulaja se mies on? Jonkun tunnetunko?
Mutta siellä blogissa on asia tullut esille ja kuvissa näyttää sellaiselta hevimieheltä, on korvakoru ainakin. Keikkoja tuntuu riittävän. Maailma pelastuu kun ei osta kaikkia esittelemiään vaatteita.
Mutta ei se Jarnan isimies ole laulaja eikä myöskään missään kuuluisassa bändissä.
Mutta ei se Jarnan isimies ole laulaja eikä myöskään missään kuuluisassa bändissä.
On laulaja bändissään. Ja komea :)
blogi on hieman epästabiilin ihmisen pitämä. Mitä enemmän sinne vettä heittää, sen kovemmin kulkee.
Ja Jarna tai mikä lienetkin, omat kommenttisi ovat läpinäkyviä, ulkopuolisen silminkin.
kuka jarna, mikä mies?
Tyylisuuntauksia blogin pitäjä Jarna, isimies.
kuka jarna, mikä mies?
Tyylisuuntauksia blogin pitäjä Jarna, isimies.
..en löydä sitä pändiä! Antakaa joku hyvä vihje?
Rauhoitu, kun isimies on jo tosiaan reilu viikko sitten jättänyt bändin.
Oli helpompaa kieltämättä kuukkeloida silloin, kun J:n facebook kaverit näkyivät kaikille.
Taitaa joku mamma olla puutteessa kun noin kiihkeänä käy...
:)
huh huh, aika hurjaa menoa..
En nyt sanois. Täällä mamma palstalla tuntuu olevan vielä kovempi meno...
mutta tähän on pakko puuttua! Johanna ohjaa TYÖKSEEN jumppia, joten tottakai hän harrastaa paljon liikuntaa. Kiloista hän ei ole koskaan blogissaan kirjoittanut, vaan vastannut kauhistelijoille asiallisesti että on aina ollut luonnostaan hoikka. Taidat itse olla ylipainoinen sohvaperuna, eikö?