Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita hyviä blogeja kuin Kalastajan v ja Kaunis pieni e?

Vierailija
10.09.2011 |

siis varmasti on, voitteko vinkata?

Mitä blogia tykkäät seurata?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottinen kilojensa kanssa ja urheilu menee jo sairauden puolelle.

mutta tähän on pakko puuttua! Johanna ohjaa TYÖKSEEN jumppia, joten tottakai hän harrastaa paljon liikuntaa. Kiloista hän ei ole koskaan blogissaan kirjoittanut, vaan vastannut kauhistelijoille asiallisesti että on aina ollut luonnostaan hoikka. Taidat itse olla ylipainoinen sohvaperuna, eikö?

Vierailija
22/79 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jaksanut tähänkin ketjuun kirjoittaa kaksi viestiä, joissa esittelee paitsi blogiaan myös kahta uutta persoonaansa!

Aika moni muukin tässä ketjussa mainostaa omaansa. Mutta en usko, että Tyylisuuntauksia-J on nyt keskustelussa, tai siis tiedän, ei ole koneella nyt ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/79 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on niin läpinäkyvää ja säälittävää..

tässä ketjussa peräänkuulutettiin sekä visuaalisesti että kuvallisesti kauniita, tyylikkäitä ja positiivisia ajatuksia tuovia blogeja ;-)

Suolentyöntäyksen fanit pitäkööt omat bileensä!

Itse tykkään,

Hetki Elämästä

Lilou´s Crush

Saariston Lapset

Rillan Koti

Villaa ja Vaniljaa

Kotiliesi

Valkoisella verannalla

Anana

Minimimmi ja minä..

Näitä ihania blogeja on paljon lisääkin, tässä nyt ekat mieleen tulevat!

on tosi kiva! Siitä myös aina oppii paljon uusia asioita! Esim. meidän perhe on alkanut välttämään lisä aineita kun se bloggaaja kertoi ettei ne oo terveellisiä! Samoin oo ottanu lapset mukaan koti hommiin kun bloggaajankin perheessä tehdään niin! Esim. lasten kanssa on tosi kiva leipoa! Ja pienimmätkin osaa jo siivota omia jälkiään kun vaan antaa tarpeeks helppoja tehtäviä! ja meilläkin on otettu käyttöön keitto päivä! Eli kerran viikossa tehdää aina ruuks jotain keittoa! Esim. jotain terveellistä kasvis keittoa vaikka luomu porkkanoista! Ja sit tietty oon saanu siltä vinkkejä kivoista lasten vaatteista. Oon tilaanu netti kaupoista esim. Tussia, Meminia, Pom de luxia ja sit myös sellasta kun Lindex. Se on kai ruosalainen merkki. Ett suosittelen kyllä sitä blogia!

Vierailija
25/79 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei ole varsinaisesti blogi, mutta aivan ihanat sivut, just löysin ja ajattelin, että sopisi tähän ketjuun :)

http://hidastaelamaa.fi/

Vierailija
26/79 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satumaa-satumaa

Vierailija
27/79 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satumaa-satumaa

Vierailija
28/79 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös Tyylisuuntauksia-blogista, vaikka sitä täällä aina parjataan. Uskomaton energiapakkaus se kirjoittaja, itsekin saan puhtia hänen päivityksistä. Lastenvaatemerkkien esittelyt kyllä skippaan, muuta muuten kiinnostava ja mielenkiintoinen. Tavallisen lapsiperheen värikästä ja herkullista elämää. Tai no tavallisen ja tavallisen, perheenisämieshän on rokkibändissä laulajana :)

Eihän siinä blogissa muuta esitelläkään kuin kymmenien eri lastenvaatemerkkien kuvia (niiiiiiiin turhaa). Ja bloggaaja tuskin koskaan itse niitä ostaa.

+ Minkä bändin laulaja se mies on? Jonkun tunnetunko?

Vierailija
29/79 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös Tyylisuuntauksia-blogista, vaikka sitä täällä aina parjataan. Uskomaton energiapakkaus se kirjoittaja, itsekin saan puhtia hänen päivityksistä. Lastenvaatemerkkien esittelyt kyllä skippaan, muuta muuten kiinnostava ja mielenkiintoinen. Tavallisen lapsiperheen värikästä ja herkullista elämää. Tai no tavallisen ja tavallisen, perheenisämieshän on rokkibändissä laulajana :)

Eihän siinä blogissa muuta esitelläkään kuin kymmenien eri lastenvaatemerkkien kuvia (niiiiiiiin turhaa). Ja bloggaaja tuskin koskaan itse niitä ostaa. + Minkä bändin laulaja se mies on? Jonkun tunnetunko?

Mutta siellä blogissa on asia tullut esille ja kuvissa näyttää sellaiselta hevimieheltä, on korvakoru ainakin. Keikkoja tuntuu riittävän. Maailma pelastuu kun ei osta kaikkia esittelemiään vaatteita.

Vierailija
30/79 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on niin läpinäkyvää ja säälittävää.. tässä ketjussa peräänkuulutettiin sekä visuaalisesti että kuvallisesti kauniita, tyylikkäitä ja positiivisia ajatuksia tuovia blogeja ;-) Suolentyöntäyksen fanit pitäkööt omat bileensä! Itse tykkään, Hetki Elämästä Lilou´s Crush Saariston Lapset Rillan Koti Villaa ja Vaniljaa Kotiliesi Valkoisella verannalla Anana Minimimmi ja minä.. Näitä ihania blogeja on paljon lisääkin, tässä nyt ekat mieleen tulevat!

on tosi kiva! Siitä myös aina oppii paljon uusia asioita! Esim. meidän perhe on alkanut välttämään lisä aineita kun se bloggaaja kertoi ettei ne oo terveellisiä! Samoin oo ottanu lapset mukaan koti hommiin kun bloggaajankin perheessä tehdään niin! Esim. lasten kanssa on tosi kiva leipoa! Ja pienimmätkin osaa jo siivota omia jälkiään kun vaan antaa tarpeeks helppoja tehtäviä! ja meilläkin on otettu käyttöön keitto päivä! Eli kerran viikossa tehdää aina ruuks jotain keittoa! Esim. jotain terveellistä kasvis keittoa vaikka luomu porkkanoista! Ja sit tietty oon saanu siltä vinkkejä kivoista lasten vaatteista. Oon tilaanu netti kaupoista esim. Tussia, Meminia, Pom de luxia ja sit myös sellasta kun Lindex. Se on kai ruosalainen merkki. Ett suosittelen kyllä sitä blogia!

Aloituksessa peräänkuulutettiin kivoja blogeja, ei siinä muita laatuvaatimuksia eritelty.

Itse tykkään Jussi Parviaisen blogista :)

Vierailija
31/79 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä blogissa muuta esitelläkään kuin kymmenien eri lastenvaatemerkkien kuvia (niiiiiiiin turhaa). Ja bloggaaja tuskin koskaan itse niitä ostaa. + Minkä bändin laulaja se mies on? Jonkun tunnetunko?

Mutta siellä blogissa on asia tullut esille ja kuvissa näyttää sellaiselta hevimieheltä, on korvakoru ainakin. Keikkoja tuntuu riittävän. Maailma pelastuu kun ei osta kaikkia esittelemiään vaatteita.

Mutta ei se Jarnan isimies ole laulaja eikä myöskään missään kuuluisassa bändissä.

Vierailija
32/79 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se Jarnan isimies ole laulaja eikä myöskään missään kuuluisassa bändissä.

On laulaja bändissään. Ja komea :)

Vierailija
33/79 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogi on hieman epästabiilin ihmisen pitämä. Mitä enemmän sinne vettä heittää, sen kovemmin kulkee.

Ja Jarna tai mikä lienetkin, omat kommenttisi ovat läpinäkyviä, ulkopuolisen silminkin.

Vierailija
34/79 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka jarna, mikä mies?

Vierailija
35/79 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka jarna, mikä mies?

Tyylisuuntauksia blogin pitäjä Jarna, isimies.

Vierailija
36/79 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka jarna, mikä mies?

Tyylisuuntauksia blogin pitäjä Jarna, isimies.

..en löydä sitä pändiä! Antakaa joku hyvä vihje?

Rauhoitu, kun isimies on jo tosiaan reilu viikko sitten jättänyt bändin.

Oli helpompaa kieltämättä kuukkeloida silloin, kun J:n facebook kaverit näkyivät kaikille.

Taitaa joku mamma olla puutteessa kun noin kiihkeänä käy...

Vierailija
37/79 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/79 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh, aika hurjaa menoa..

Vierailija
39/79 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
40/79 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh, aika hurjaa menoa..

En nyt sanois. Täällä mamma palstalla tuntuu olevan vielä kovempi meno...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän