Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teidän miehet uhanneet erotilanteessa itsemurhalla?

Vierailija
18.09.2011 |

mies sanoi, että olis parempi jos hän ampuis itsensä ja mä jäisin lasten kanssa. perui puheensa kyllä, mutta mieleen on jäänyt ikävä fiilis. Tällä hetkellä mies vaatii lapsille viikko-viikkosysteemiä. olenko mulkku, jos otan noi itsemurhapuheet jonkun lastenvalvojan tai jotain kanssa puheeksi? ottaisitteko te?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et ottaisi? mulla on niin sekava fiilis kaikesta.

Vierailija
2/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä isä, niin miksi sinun pitäisi käyttää tuollaista "asetta", ja yrittää viedä mieheltä viimeisetkin hyvät asiat elämästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko-viikko -systeemi lapselle. Se oli ihan pepasta kun ei ollut kotona oikein missään. Muka kaksi kotia. Totuus oli se, että mä ja veli asuttiin sekä äidin, että isän luona vielä teininäkin samassa huoneessa, ja vaikka yritettiin kuinka selvittää, että asuttaisko vaikka eri viikkoina isällä ja äidillä, niin vanhemmat halus aina lapsettoman "uuden perheen" oman viikon. Eli lapset jompaan kumpaan kotiin.

Ja niistä itsemurhapuheista kertoisin ehdottomasti. Niitä oli nimittäin ikävä kuunnella lapsena äidin suusta keittiön pöydän ääressä sitten äidin viikolla.

Vierailija
4/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vain ja ainoastaan lapsia. jos kaksi viikkoa sitten ollaan heittämässä hyvästit maailmalle, onko realistista ajatella, että ihminen on niin kunnossa, että pystyisi viikko-viikkosysteemiin?

ap

Vierailija
5/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vain ja ainoastaan lapsia. jos kaksi viikkoa sitten ollaan heittämässä hyvästit maailmalle, onko realistista ajatella, että ihminen on niin kunnossa, että pystyisi viikko-viikkosysteemiin? ap

mies oikeasti sitä?? Minä luulen että ei, se oli vaan epätoivoinen uhkaus ettei menettäisi tärkeitä asioita elämässään.

Vierailija
6/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset ole sinun omaisuuttasi eikä sulla ole oikeutta omia niitä itsellesi. Lapsilla on yhtäsuuri oikeus isäänsä kuin äitiinsäkin

Vierailija
7/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä uhkasi ensin äidille ja sitten meille lapsille menevänsä jokeen, kun oltiin lähdetty hänen luotaan. Se oli niin ahdistavaa, että öisin itkimme siskon kanssa isän luona usein itsemme uneen kun emme tienneet onko isää enää aamulla ja jäisimme asuntoon yksin.

Vierailija
8/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuollaiset ole tasapainoisen vanhemman juttuja... ja mitäs sitten kun ukko ei jaksakaan viikkoa yksin lasten kanssa ja ne löytää sen kiikkumassa kattolampusta??

Vierailija
9/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella, että ei tarkoita. Haluaisin varmistua, että hän on kunnossa. AP

Vierailija
10/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä uhkasi ensin äidille ja sitten meille lapsille menevänsä jokeen, kun oltiin lähdetty hänen luotaan. Se oli niin ahdistavaa, että öisin itkimme siskon kanssa isän luona usein itsemme uneen kun emme tienneet onko isää enää aamulla ja jäisimme asuntoon yksin.

on ihan eri asia. Sinun isä on ollut oikeasti vakavasti masentunut, ap:n mies kuulostaa siltä että se oli vaan yksi epätoivoinen keino, uhata itsemurhalla ettei menettäisi perhettään ja lapsiaan.

Vierailija
11/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisin sanonut että hyvä idea, päästään sustakin paskasta eikä lastenkaan tarvi hävetä tollasta huru-ukkoa

Vierailija
12/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään, mutta tahtoisin varmistua, että mies on tarpeeksi täysissä sielun voimissa voidakseen olla noin täysipainoisesti lasten arjessa.

Vierailija
13/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan eri asia. Sinun isä on ollut oikeasti vakavasti masentunut, ap:n mies kuulostaa siltä että se oli vaan yksi epätoivoinen keino, uhata itsemurhalla ettei menettäisi perhettään ja

lapsiaan.

Kuule ei ollut yhtään masentunut, vaan olisi halunnut vaan äidin takaisin. Ihan vaan halusi uhkailla, että me olisimme saaneet äidin taipumaan. Meidän vierailut loppui ja isä löysi myöhemmin uuden naisen piiakseen. Itsemurhalla uhkailu on äärimmäisen itsekäs ase, eikä välttämättä kerro masennuksesta, vaan omistushalusta. Minä en ikinä luota enää ihmiseen joka uhkaisi itsemurhalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi