Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paras pikkuhousunsuoja?

Vierailija
10.09.2011 |

Mikä pikkuhousunsuoja merkeistä ois paras päivittäiseen käyttöön joka ei tuntus heti märältä ja inhottavalta, mulla on tosi runsas valkovuoto ja innostun helposti eli märkyys on vähän ongelma mulle. Oon kokeillu monia merkkejä kun pakko on pitää aina jotain suojaa muuten kaikki housut on märkänä. Haluisin kuulla muitten kokemuksia joilla on samaa vaivaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattele nettikaupoista.

Vierailija
2/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomupikkuhousunsuojat, vaaleanpunaisessa paketissa! Ovat ehdottomasti parhaat :) Luonnonpuuvillaa, ei hiosta eikä aiheuta hiivaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ennen pikkuhousunsuojakierteessä ja kuvittelin että en voi olla ilman. Sitten kuulin, että niiden käyttö vain lisää valkovuotoa. Lomalla (kun olin kotona ja oli helppo vaihtaa pikkuhousut tarvittaessa) lopetin sitten niiden käytön ja käytin vaan puuvillaisia pikkareita. Valkovuotoa tulee nykyään enää minimaalisesti, enkä todella tarvii enää suojia.

Kuukautisten aikana käytän kuukuppia, niin silloinkaan ei tartte ärsyttää alapäätä millään tamponeilla tai hautovilla ja kemikaaleilla kyllästetyillä suojilla.

Jos päätät kokeilla tätä vinkkiä, niin tuollaiset kankaiset kestosuojat voisi olla siinä aluksi ehkä hyviä, ne tuskin lisäävät vuodon määrää.

Vierailija
4/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te tarttette jotain pikkuhoususuojia ??

olen jo 40 v ja en ole eläessäni ostanut yhtään pakettia.

eli olkaa ilman, ja vaiva paranee

käykää gynellä, jos ei parane, teillä on tulehdus tms

ei ole normaalia JOKA päivä käyttää suojia,

ovulaatioaikaan voi vuotoa olla enempi, mutta ei koko kierron aikana!

Vierailija
5/5 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä, enkä ole koskaan ymmärtänyt MIHIN te tarttette jotain pikkuhoususuojia ?? olen jo 40 v ja en ole eläessäni ostanut yhtään pakettia. eli olkaa ilman, ja vaiva paranee käykää gynellä, jos ei parane, teillä on tulehdus tms ei ole normaalia JOKA päivä käyttää suojia, ovulaatioaikaan voi vuotoa olla enempi, mutta ei koko kierron aikana!

kuivapimppejä kuin sinä.