Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin kannattaa sijoittaa 10 000€?

Vierailija
10.09.2011 |

Saan kohta n. 15 000€ rahaa ja heti laitan säästöön 10 000€. Mihin se kannattaa sijoittaa, kun haluan riskin olevan pieni, tai oikeastaan sitä ei sais olla juuri ollenkaan. Haaveissa olis omistusasunto sitten kun olen saanut säästettyä käsirahan (siihen voi mennä aikaa kun olen pienipalkkaisessa työssä). Vai olisko tuolle summalle paras paikka ihan pankkitili, jolle saan 1,5% koron?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myös maksullisiin miehiin.

Vierailija
2/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Kataisen mielestä Kreikan lainat on hyvä bisnes. Ja kyllähän me pääministeriin voimme luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on siellä tuollainen summa.

Vierailija
4/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä saan ihan ilmaseks eikä tuo ruohokaan taia olla mun juttu. Oisko muita ideoita? -ap

Vierailija
5/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-pankki vois olla se paras vaihtoehto, pitääkin ottaa paremmin selvää -ap

Vierailija
6/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin riski on varmaan juuri tuollaisessa määräaikaistalletuksessa, vaikka ihmiset juuri ajattelevat, että siinä ei ole riskiä. Jos saat hyvällä tuurilla tuon 2,5% korkoa, niin se tarkoittaa sitä, että siitä kun vähentää vielä verot, niin saat käteen 1,7% korkoa ja kun inflaatio on luokkaa 3%, niin sun 10000 euroa on noussut vuodessa noin 10175 euroon, mutta samaan aikaan se mikä maksaa nyt 10000 maksaa vuoden päästä 4% inflaatiovauhdilla 10400, joten et luultavasti saa rahallasi edes sitä mitä nyt tällä hetkellä saat.

Inflaatio on nyt niin kovaa, että on kyllä oltava tosi taitava ettei hävitä omaisuuttaan. Ehkä sinun avuksi tulee asuntojen hintojen putoaminen, jolloin ei ole haittaa tuosta, että rahan arvosi tippuu.

Vierailija
7/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokia

olvi

enso

Noi vois olla ihan hyviä kohteita

Vierailija
8/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on välillä tarjouksessa 2,5 % korolla.Laitoin kahdeksi vuodeksi 17 000 kun en sitä sinä aikana tarvitse.

Vierailija
9/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin antaa oman tilinumeron, sinne on hyvä sijoittaa rahaa