Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Tempakka! Me tiedetään sun puhelinnumero

Vierailija
04.11.2005 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempakka yrittää auttaa ja mitäs sä teet? Aloit häiriköimään...jaahas, taas tuli valvoja13:lle asiaa! Että hyvästi sulle ap, käyttökieltoa tulee että rapisee!

Vierailija
2/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laittanut numeroa tälle palstalle eikä mulla sitä paitsi ole varaa alkaa soitella turhan takia kun rahat tiukalla

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n aloitus on asiallinen

Vierailija
4/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertomaan, milloin tuotte lahjoituksenne tänne, olkaa niin hyvät =)

(Tiedän ihan tasan tarkkaan, mitä tietoja musta netistä löytyy ja jos löytyisi jotain sellaista, mitä en haluaisi julki, en olisi nimellistä sähköpostiosoitetta täällä kertonut.)

Vierailija
5/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhoon sitä että tää ketju ja ne kaikki muut tempakka-aiheiset aloitukset on samalta ihmiseltä. Laitoin valvojalle viestiä, oottele rauhassa käyttökieltoa. Todella typerää käytöstä sinulta, " aikuinen" ihminen.

Vierailija
6/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi tälläisestä ei voi mitään käyttökieltoa, että hajoa uhitteluusi!

Täällä ei ole kukaan kertonut Tempakasta mitään tietoja. Tempakka on itse kertonut nimensä ja sanonut, että häntä ei haittaa, että ihmiset nyt tietävät kuka hän on. Enemmän tuntuu sinua haittaavan Tempakan asiat.

Vierailija
7/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka yrittää tuntea ylemmyyttä sillä että nyt " kiusaavat" T:tä näillä me tiietään sun puhelinnumero jutuilla. Niin typerää ja lapsellista.

Ja juu, kylläpä niitä kieltoja vähemmästäkin täällä tulee, hyvänä esimerkkinä toimikoon se että pari päivää kirjotuskieltoa kun joku painoi enteriä liian monesti ts. floodasi. Mun mielestä toi teidän toiminta lähentelee jo ahdistelua...vaikka T itse paljasti tietonsa, ei silti tarvis alkaa revitteleen niitä.

Ja valvojille kirjoitin palautetta.

Vierailija:

Sitä paitsi tälläisestä ei voi mitään käyttökieltoa, että hajoa uhitteluusi!

Täällä ei ole kukaan kertonut Tempakasta mitään tietoja. Tempakka on itse kertonut nimensä ja sanonut, että häntä ei haittaa, että ihmiset nyt tietävät kuka hän on. Enemmän tuntuu sinua haittaavan Tempakan asiat.

Vierailija
8/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele netinkäytön säännöt ennen kuin tulet valittamaan! Kamala niuhottaja ja tiukkapipo! Tempakka itse luultavasti naureskelee näille ketjuille niin olet kuin myrskyn niellyt.

Vierailija
9/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tempakka itse luultavasti naureskelee näille ketjuille niin olet kuin myrskyn niellyt.

Sulle tekis ihan hyvää opiskella sosiaalista käyttäytymistä netin ulkopuolella!

Voihan se Tempakka naureskella. Mutta olipa kyse kenestä hyvään niin tuo teidän touhu on jo mautonta.

Vierailija
10/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempakan nimen on maininnut vain T itse. Muut eivät ole nimeä kirjoittaneet.

Vierailija
11/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo " kiusaaminen" on mautonta! Laskekaa huvikseen montako aloitusta löydätte jossa mainitaan T!? T paljasti nimensä siksi että saisi apua sille perheelle ja täällä nyt joku oikein mässäilee sillä...

Vierailija
12/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai on ihan normaalia, että täällä pitkään palstailleen paljastukset aiheuttavat kuohuntaa. Kukaan ei ole kuitenkaan kiusannut tempakkaa esim. nimittelemällä tätä tai muuta vastaavaa.

Vierailija
13/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen täällä tätä kohua. En ole avannut ainoatakaan sinua koskevaa viestiä ja haluaisinkin kuulla sinulta itseltäsi kuka olet. Ei nimeä vaan mistä olet saanut täällä mainetta?

Ja mukavaa viikonloppua :)!

Vierailija
14/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin joku tarttuu tähän, niin korjaan etten ole avannut yhtään sinua koskevaa viestiä ennen tätä. Tämä lapsellinen aloitus sai minut kuitenkin kiiinnostumaan viestin sisällöstä ja etenkin siitä kuka ihme on tuo aikuinen(?) joka aloituksen teki.

Vierailija
15/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis minusta on väärin se, että palsta tukitaan Tempakka-avauksilla.

Luuletteko, että ihmiset jaksavat käydä täällä palstalla, jos täällä saa kunnollisia aloituksia etsiä suurennuslasin kanssa näiden aloitusten joukosta!?

Vierailija
16/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen vois jo häirinnäks lukee...

Vierailija
17/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niitä 14 ei ole kaikkia kirjoittanut sama henkilö

Tällä palstalla pyörii yleensä 1 tai 2 ihmistä jotka ovat ottaneet tehtäväkseen hankaloittaa muiden olemista.

Vierailija
18/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 3 Tempakka-aloitusta tehnyt

Vierailija
19/21 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eipä ole kirjoittanut!

T. 3 Tempakka-aloitusta tehnyt