Ripsipidennyksestä asiaa ja kokemuksia
Kauan pidennysten laitto kestää liikkeessä? Mitä olet tykännyt itse ripsipidennyksistä?
Kommentit (6)
teen itse pidennyksiä, ja voin sanoa että tunnissa ei saa huolellista jälkeä. minulla menee vajaa kaksi tuntia laitossa, vaikka liimani kuivuu 3 sekunnissa. Tunnissa saa aikaan ripset, että kun niitä alkaa irtoamaan, jää heti koloja, eli jokaiseen ripseen ei ole laitettu.
itselläni pidän myös, ja kaikki liikkeeni asiakkaatkin kehuvat että miten helppoa on olla ripsien kanssa, ja ne antavat uutta ihanaa ilmettä.
suosittelen ainakin kokeilemaan, omat ripset eivät kärsi ja ammattitaitoisella laittajalla tulee hyvää jälkeä.
Minulla on ollut nyt 3 vuotta ja tykkään todella paljon.
Ei tarvitse meikata eikä näin ollen ole koskaan ripsarit poskella.
Ei ole tönköt talvella.
Pituutta pidennyksissäni on 12 mm
Rajaukset ylä- ja alaluomille, kajal, luomiväri...? Voiko siis meikata silmiä muuten?
Mites silmämeikin poisto?
Olihan ne kivan näköiset ja nopeutti aamuja vähän mutta luovuin niistä kun huolto tuli turhan kalliiksi. Lisäksi aloin saada silmätulehduksia mikä tuntuu olevan tavallista. Rajausten laitto oli vaikeaa eikä niitä tosiaan saanut helposti pois.
pelkäsin omien ripsien vaurioituvan joten poistatin. Omat on tallessa mutta ne on nyt tooosi lyhyet (ennen 12 mm, nyt 7-8 mm) mutta toivottavasti kasvaa takaisin.
Muun silmämeikin poisto noiden kanssa oli hankalaa, samoin en tykkää kun ei voi kunnolla pestä silmiä.
olen tykännyt, mulla omat ripset tosi lyhyet, joten nämä ovat hyvät mulle. :) Kätevät kun aamulla herää ei tartte meikata.
En tiedä miten sitten talvellla, menevätkö pakkasessa tönköiksi.