Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvallisuusselvityksestä kyselyä

Vierailija
09.09.2011 |

Mitkä asiat voivat vaikuttaa Puolustusvoimien turvallisuusselvitykseen? Kyseessä it-ala, pääsy pvoimien koneille.

Yli 5 vuotta vanhoja juttuja: yksi pahoinpitely, rattijuopumus ja 3 näpistyssakkoa. Voivatko nämä estää hyväksynnän?

Siis kaikki nuo ovat vanhentuneita lain edessä, mutta mikä on käytäntö?

Moralisoinnit sitten jätetään pois, kiitos.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutut tuskin vaikuttavat it-paikan saantiin. Poliisiksi tai kantahenkilökuntaan on kuitenkin turha hakea juuri noiden vanhojen töppäysten takia.

Noista mikään ei ole niin suuri rike, että vaikuttaisi muuten.

Vierailija
2/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ao. paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ao. paikassa.

5 vuotta on vanhemisaika, on laitonta käyttää sitä vanhempia tietoja. Piste.

Vierailija
4/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostella saa, jos siitä tulee hyvä mieli.

Myönnän, että olen tehnyt rikkeitä aikanani, mutta sittemmin ollut kuivilla jo vuosikaudet, niin alkoholista kuin muustakin.

En ole hakemassa suoraan puolustusvoimille, vaan työhön tulee mukaan kuvioita, joihin liittyy kyseinen laitos, siksi tarkastus. Työni olen hoitanut jo 6 vuoden ajan täysin puhtaasti, sinällään kornia, että tämä voi katkaista työsuhteeni, vaikka olen pätevä työhöni ja tosiaan hoitanut hommani hyvin. Ymmärrän, että menneisyys "vainoaa", mutta olen maksanut velkani noista jo kertaalleen yhteiskunnalle.

Vierailija
5/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laki on laki

Vierailija
6/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa näpistänyt vaan että olet 3 kertaa jäänyt kiinni. Sama juttu rattijuopumuksessa.

Vierailija
7/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa näpistänyt vaan että olet 3 kertaa jäänyt kiinni. Sama juttu rattijuopumuksessa.

Kuinka rattijuoppo on jäänyt jäämättä kiinni?

Rattijuopumuksesta on jo 14 vuotta.

Vierailija
8/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
9/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naru kaulaan vaan? Okej, kiitos

Vierailija
10/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykätään puukottaa vielä pari kertaa varmuuden vuoksi.

Vierailija
11/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naru kaulaan vaan? Okej, kiitos

höpöhöpö, et vaan pääse puolustusvoimille, onhan niitä muitakin paikkoja. Täällä muuten tutkitaan myös potentiaalisen hakijan puolison tiedot...

Vierailija
12/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuollainen ihminen pääsee töihin puolustusvoimiin. Ja eniten nuo näpistykset vaikuttavat, rattujuopumus VOI olla vahinko, pahoinpitely VOI olla itsensä puolustamista, mutta näpistäminen (kolme kertaa kiinni jäänyt --> varmasti varastanut paljon!) siihen ihminen on ihan itse syyllinen eikä voi olla mitään lieventäviä seikkoja. Ja tuollainen ihminen (sori moralisointi...) on ihminen johon ei voi luottaa. Varmasti olisi helpommin esim. lahjottavissa tekemään jotain koneille/varastamaan tietoa mitä ns. puhdas ihminen jolle varastaminen ei koskaan ole ollut arkipäivää.

Vierailija
13/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuollainen ihminen pääsee töihin puolustusvoimiin. Ja eniten nuo näpistykset vaikuttavat, rattujuopumus VOI olla vahinko, pahoinpitely VOI olla itsensä puolustamista, mutta näpistäminen (kolme kertaa kiinni jäänyt --> varmasti varastanut paljon!) siihen ihminen on ihan itse syyllinen eikä voi olla mitään lieventäviä seikkoja. Ja tuollainen ihminen (sori moralisointi...) on ihminen johon ei voi luottaa. Varmasti olisi helpommin esim. lahjottavissa tekemään jotain koneille/varastamaan tietoa mitä ns. puhdas ihminen jolle varastaminen ei koskaan ole ollut arkipäivää.

Ihminen voi "parantua" monista jutuista. Jos on ollut 6 vuotta hyvin omassa toimessaan, eikä voi jatkaa työtään yht'äkkiä vanhojen rikkeiden takia, on homma outo.

Sakkotuomiot vaikuttavat? Siis vain sakot, ei oikeuden tuomiot näpistyksestä?

Vierailija
14/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei ole mitään syytä kenelläkään näpistää yhtään mitään. Jos "elämäntilanne" ajaa moiseen, niin se vielä pahempi koska kertoo elämänhallinnan olleen/olevan kateissa. Jos saa itsensä siihen jamaan että on pakko varastaa, niin se ei yleensä onnistu ilman että on todella idiootti tai sitten päihderiippuvainen. Joka tapauksessa, en itse palkkaisi tuolla ihmistä töihin, koska on selkeästi epäluotettava.

Vierailija
15/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei ole mitään syytä kenelläkään näpistää yhtään mitään. Jos "elämäntilanne" ajaa moiseen, niin se vielä pahempi koska kertoo elämänhallinnan olleen/olevan kateissa. Jos saa itsensä siihen jamaan että on pakko varastaa, niin se ei yleensä onnistu ilman että on todella idiootti tai sitten päihderiippuvainen. Joka tapauksessa, en itse palkkaisi tuolla ihmistä töihin, koska on selkeästi epäluotettava.

Toivottavasti sinä ja perheesi kuolette pian.

ps. en ole ap, vaan vihaan kaltaisiasi paskoja.

Vierailija
16/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa niitä hyviä syitä miksi joku varastaa? Kerro, haluan ihan oikeasti tietää MIKSI joku varastaa? Mikä saa ihmisen tekemään sen, että ottaa kaupasta jotakin maksamatta? Tai miksi joku varastaa polkupyörän joka on lukittuna kerrostalon pihassa? Haluan ihan oikeasti tietää MIKSI joku varastaa! Ja tuleeko siitä edes minkäänlaista omantunnon vaivoja, vai varastaako vaan ja ei tunnu missään?

Vierailija
17/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen v**** kirjoitustyyli ja kuka järkevä ihminen toivoo toisen perheen kuolemaa!? Varmaan sellainen joka varastaa kun on muka pakko, eli on pakko saada se ihana paita, rahaa ei ole kun ei jaksa opiskella eikä mennä töihin... Onneksi voi varastaa kun on "pakko".

Vierailija
18/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole merkitystä, onko teko "vanhentunut" vai ei vaan ainoastaan sillä, että se on tehty ja siitä on saatu tuomio. Joku yksittäinen rattijuopumus ei vielä maata kaada, mutta tuo kokonaisuus näpistyksineen kertoo, että ei ole luotettava. Tai siis riittävän luotettava puolustusvoimiin it-alalle.

Vierailija
19/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Toivottavasti sinä ja perheesi kuolette pian.

ps. en ole ap, vaan vihaan kaltaisiasi paskoja.

kuulut yhteiskunnan hukkapaloihin kun totuus ottaa koville.

Varkailla ja rattijuopoilla ei ole mittän asiaa vastuullisiin hommiin.

Kaiken maailman "mä olen nyt parantunut" -jutut voi jättää omaan arvoonsa. Ja niin Puolustusvoimissa tehdäänkin.

Vierailija
20/78 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattijuopumus voi olla vahinko, eli arvio väärin alkoholin palamiseen kuluvan ajan ja lähtee liian aikaisin ajamaan autoa. Mutta näpistys on aina harkittu rikos, mikään ei sitä selitä vahigiksi, eikä varsinkaan kolmea kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme