G: Onko sulla vaivaisenluu? :)
Kommentit (8)
Pikkuvarpaani on kyllä omituisesti vääntynyt tannsiharrastuksen myötä...
Se juttu mikä tulee tohon isovarpaan viereen? Sellaista ei mulla ole, mutta mulla on sellaiset möykyt jalkojen toisella puolella eli pikkuvarpaiden vieressä. Ei nyt kovin pahat mut on kuitenkin. Miksi niitä kutsutaan?
jos se on sellainen kipeä pieni luupatti. Ei vaivaa muuten kun sellaisia korkkareita käyttäessä jonka reuna osuu just sen patin kohdalle.
Se juttu mikä tulee tohon isovarpaan viereen? Sellaista ei mulla ole, mutta mulla on sellaiset möykyt jalkojen toisella puolella eli pikkuvarpaiden vieressä. Ei nyt kovin pahat mut on kuitenkin. Miksi niitä kutsutaan?
just tällaiset. Onko ne vaivaisenluut?
Käytän Geoxin kenkiä, ne sopii mulle ja on laadukkaita, eivät heti aukea saumat vaivaisenluun kohdalta niin kuin halpiskengissä.
Korkkareita käytän harvoin, parit hyvät on kaapissa.
Mulla on vaivasenluu vasemmassa jalassa ja vaivaa ja paljon!
Tykkäisin korkkareista mutten voi käyttää kuin ihan pareja jotka olen löytänyt ihmeen isolla työllä.
talvisin käytän mokkasaappaita,ne joustaa ja pehmenee jalan mukaan,samoin käytän UGGseja.
Kesäisin mm. tästä syystä JOUDUN käyttään crockseja vaikken niistä muuten pidä,mutta ne ei paina. Lisäksi mulla on yhdet kangaskengät.
Korkkareissa sopii sellaiset joissa joustavat "remmit" jalkapöydän päällä... Huonosti selitetty kun en osaa paremmin sanoa ;)
käytän niitä vain muutaman kerran vuodessa juhlissa. Muuten käytän lenkkareita tai muita matalakantaisia mukavia kävelykenkiä.