Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 32v. neljän lapsen äiti. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
09.09.2011 |

(Ei kiinnosta kommentit "Miksi haluaisin?")

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli molempien lapsien kanssa 3 vuotta kotona ja teen nyt uraa lastenehdoilla, pidän sinua vanhanaikaisena ja miestäsi rassukkana?

Naapurissa asuu suunnilleen samanlainen perhe ja perheen isä ei pidä työmäärästä lainkaan. Ruokaa, vaippaa, harrastusta, vientiä ja tuontia autolla ja vitunmoinen työputki, koska kaikki pitää elättää. Vaimo räyhää kotona, että lisää lisää, juokse, tee, siivoa, kasvata, ruokaa, lapset nukkumaan, vanhimmat harrastuksiin ja pois. Tahdomme elokuviin, mökille, lisää rahaa ja sotkut pois.

Koska kadehdit toisia ja arvostelet toisten elämää. Etkö itse räyhää koskaan kotona? Vai oletko niin mukavuudenhaluinen ja laiska itse, ettet enempää lapsia halua -ehkä parempi niin.

t. eräs joka ei saa enempää todennäköisesti vaikka haluaisikin

Vierailija
22/23 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse räyhää koskaan kotona?

V: Hyvin harvoin minun tarvitsee.

Vai oletko niin mukavuudenhaluinen ja laiska itse, ettet enempää lapsia halua -ehkä parempi niin.

V: Meillä on jo kaksi. Molemmat koulussa.

Arvostelen naapureitteni elämää koska hänen miehensä ja minun mieheni ovat parhaat ystävät. Vaimo halusi neljä, muu ei käynyt. Mies raukka suostui ja nyt vihaa elämäänsä ja vaimoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelen naapureitteni elämää koska hänen miehensä ja minun mieheni ovat parhaat ystävät. Vaimo halusi neljä, muu ei käynyt. Mies raukka suostui ja nyt vihaa elämäänsä ja vaimoaan.

[/quote]

Ei kukaan ole pakottanut häntä lapsia hommaamaan ja lapset kasvavat. Mikset sääli vaimoa, jonka mies on noin typerä, että hommaa enemmän lapsia, kuin mistä kykenee huolehtimaan? Enpä ole kuullut, että aikuisen tarvitsee pakotettuna lapsia hankkia.