olen ihastunut toiseen ja vihaan tätä tunnetta!
Olen nyt ollut jonkin aikaa ihastunut työkaveriini, ajattelen häntä jatkuvasti, olen hänestä mustasukkainen ja haaveilen hänestä. Mitään näistä tunteista en kuitenkaan näytä. Tämä työkaveri ei nyt luonnollisestikaan ole minusta kiinnostunut, koska tietää minun olevan onnellisesti naimisissa ja että minulla on lapsi.
Vihaan tätä tunnetta, vihaanvihaanvihaan!!! En halua olla ihastunut, en halua olla mustasukkainen! Haluan tuntea häntä kohtaan muuta kuin kaveri tunteita!
Vituttaa katsoa vierestä kun hän liehittelee muita työkavereita, ennen se ei ole haitannut mutta nyt ihastumisen myötä kyllä. Tunnen kovaa mustasukkaisuutta vaikka kuinka yritän olla tuntematta.
Minulla ja miehelläni on loitsava suhde, kaikki asiat kunnossa eikä siis pitäisi olla tunteita muita kohtaan, mutta silti on. Tahdon tämän tunteen pois!!!
Kommentit (6)
onhan edes joku syy viihtyä duunissa :)
mutta se menee vielä ohi jos annat sen vaan olla. Tai kuvittele sit millainen se on sängyssä: sillä on likaiset kalsarit eikä muutenkaan ole tainnut käydä pesulla vähään aikaan, se kuvittelee että naisen saa märäksi sylkäisemällä ja että nainen nauttii kaikista niistä kolmesta työnnöstä minkä se jaksaa kahdeksansenttisellään...
eli eipä toimi tuo äskeinenkään sinänsä loistava ajatusmalli :)
Enkä ole ap mutta samantapaisessa tilanteessa, vanha suola (siis mallia yksi yö) janottaa- törmättiin harrastuksessa ja mielenkiinto on molemminpuolinen. Ikäero 12v, olen siis hullu. Itse aikuinen, melkein 50 ja mies kohta 60..OMG
pysy kaukana nyt, pääset vähemmällä...
ihastumisessa sinällään mitään väärää oo, tunne siinä ku mikä tahansa muukin.. Mutta se miten siihen reagoit, on nyt ratkaisevaa. Jos koet että asian eteenpäin vieminen ei ole järkevää niin karta silloin tilanteita joissa voit joutua houkutukselle alttiiksi.
oikeasti, se voi vähän helpottaa. Jos pääset avautumaanlisää jollekin kaverillesi, se voi helpottaa lisää :)