Janottaa, kusettaa aina ja näkö heikentynyt, onko mulla 2-tyypin diabetes?
Kommentit (15)
syönnin jälkeen 7,5. Tosin liuskat olleet avattuina jo pari vuotta ja parasta ennen päiväys vanhentunut vuosi sitten.
niin 12 tunnin paasto ja aamulla mittaat sen paaston jälkeen arvon.
Kuinka paljon juot vuorokaudessa? Paljonko näkösi huonontunut eli onhan se siis ammatti-ihmisen testaama raju muutos? Näkö kun tuppaa heikentyä ihan vain vanhenemisen myötä.
Kuinka usein käyt vessassa?
paljonko juot yön aikana ja montako kertaat käyt yön aikana vessassa?
kyllä noi sokeriarvot on vähän koholla jos kyseessä on terve ihminen..
Yöllä ei tarvitse käydä vessassa, mutta päivällä pitää juoda koko ajan ja juosta koko ajan vessassa.
Esim. jotkut masennuslääkkeet, verenpainelääkkeet voi auheittaa "kuivaa suuta" (=syljen eritys vähenee).
yli 11,1, että olisi diabetes.
Diabeetikko juo ja ravaa vessassa myös yöllä. Jos et herää öisin janoon etkä vessahätään useaa kerta ja joka yö, ei sinulla ole diabetesta eikä nuo sokeriarvotkaan sen puolesta puhu.
Ihmisen keho tulee saada vettä 2-3 litraa päivässä ja se on ihan normaali juomismäärä ja kyllä sen juotuaan joutuu vessassakin käymään.
vaikka olen tällä viikolla syönyt paljon vähemmän mitä yleensä.
mun paastoarvo oli labrassa 10,2 sen jälkeen olin yön sokeripolilla rasituskokeessa ja nekin oli paastoarvoltaan 8,7 ja litkun juonnin jälkeen 12,6 aloitin tablettilääkityksen ja ravitsemus terapeutille aika. koska olen reippaasti ylipainoinen saan kelan osaksi maksaman liikuntaohjaajan 5:ksi kerraksi kaveriksi salille..
Jo 5 prosentin painonpudotus parantaa sokerinsietoa.
että ensin syödään itsensä lihavaksi ja sitten meidän rahoilla pitäs sut saada laihaks.
Ihan itse tässä maksetaan salijäsenyydet että pysytään kunnossa.
Prkl...
mun paastoarvo oli labrassa 10,2 sen jälkeen olin yön sokeripolilla rasituskokeessa ja nekin oli paastoarvoltaan 8,7 ja litkun juonnin jälkeen 12,6 aloitin tablettilääkityksen ja ravitsemus terapeutille aika. koska olen reippaasti ylipainoinen saan kelan osaksi maksaman liikuntaohjaajan 5:ksi kerraksi kaveriksi salille..
että ensin syödään itsensä lihavaksi ja sitten meidän rahoilla pitäs sut saada laihaks.
Ihan itse tässä maksetaan salijäsenyydet että pysytään kunnossa.Prkl...
Kansantaloudellisesti jatkossa säästämme rahaa, jos ylipainoisista edes osa onnistuu saamaan painonsa kuriin. Hyvä juttu! Minun rahojani saa tuohon tarkoitukseen käyttää!
ja lääkkeet. Ennen lääkkeitä, olin puolet pienempi mitä nyt. Toki ihan itse sitä ruokaa suuhun tulee mätettyä, mutta kumminkin. ap
Nyt kipin kapin lääkäriin, joka antaa sulle lähetteen labraan. Jos diabetestä ei hoida kunnolla, jälkisairaudet voi olla pahojakin.