Lue keskustelun säännöt.
Mikä siinä on ettei mun sana paina anopille mitään?
09.09.2011 |
Lapsiin liittyen siis. Jos esim lapset syöneet ruuan huonosti kotona ja sovittu ettei sitten mummilla syödä jäätelöä (mitä siellä on aina) Minä jos sanon etteivät nyt saa ottaa jäätelöä kun ruoka jäi syömättä, anoppi toteaa että höpsis mummolassa on eri säännöt. Jos mies sanoo saman on asia ok ja jäätelöä ei saa.
Samoin jos minä sanon ettei lapsi saa mättää kahvipöydästä enää herkkuja kun on syönyt jo paljon, mummi mättää lautaselle lisää. Pitäähän lapsen saada jos se haluaa. Jos mies huomauttaa asiasta, anoppi toteaa että nyt riittää, kuulittehan mitä isä sanoi
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meilläkin yrittää, mutta olenpa sellainen, jonka yli ei mennä. Jos lapsi on ottanut vaikka pullan ja keksin, se riittä. Vaikka mummo urputtaisi mitä, toistan vaan että riittää ja tarvittaessa nostan vaikka lapsen pois kahvipöydästä, jos mummeli ei usko vähemmällä...