TYKKÄÄKS KUKAAN NAINEN TOISESTA NAISESTA
EN OLE LEPAKKO JA HYVÄSSÄ SUHTEESSA MIEHEN KANSSA, MUTTA JOKU KIINNOSTUS NAISEEN KUITENKIN ON. MIKÄ SIINÄ OIKEIN ON? OLISI MUKAVA KIRJOITELLA JONKUN KANSSA JOKA AJATTELEE SAMALLA TAVALLA....ONKO MUILLA SALAISUUKSIA...????
Kommentit (9)
miehen kanssa onnellisesti ja kas lasta, mutta jotenki nainen viehätyttää.. yhden kanssa olen wepin kautta ollut yhteydessä ja toisillemme esitelty;)
en tieä mikä siinä on
Mulla olisi miehen lupa kokeilla naista. Kunhan tästä raflaan taas pääsee, niin voisi katsella ; )
Minuakin kiinnostais naiset jollain lailla.Mieheni kanssa ollaan asiasta puhuttu ja hän antaisi kyllä mun "kokeilla" naista tai selvittää mitä naisista haluan..
tota mä just tarkoitan , kun en minäkään oikein tiedä että mikä siinä on kun kiinnostaa. Naisen vartalo on NIIN kaunis...kiihottaa pelkkä näkeminen....ja saati että pääsis vielä koskemaan...ai ai....
Itse tykkäisin selliaisesta hoikasta ja sirosta. Esim. kerran sellaisen espanjalaisen tytön kanssa oli aikamoista silmäpeliä, kunnes sen seuralainen, nainen, lähtivät yhdessä pois.
5
Kun ei oikein tiedä mikä naisissa viehättää ja kiinnostaa niin haluaisin kyllä kokeilla hoikkaa ja vähän pyöreätäkin naista.Mutta ei se ulkonäkö oo se mikä laittaa kiinnostumaan vaan se nainen kokonaisuudessaan.
6
Heips taas! Nyt on "käpslokki " pois päältä:-) Jos joku olisi kiinnostunut kirjoittelemaan lisää. Ota yhteyttä kaks plus sivuilta nimimerkillä "kuningatarperhonen" seksi ja ystävä sivuilla olen liikkunut. Voitaisiin avautua lisää. Hauskaa lauantai- iltaa kaikille:-)
olisi miehistä kiinnostunutkaan.olet bi?!