Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko mieheni olla narsisti?

Vierailija
09.09.2011 |

hän on päällisin puolin ystävällinen, komea ja hurmaava seuramies. Hänestä pidetään ja häneen luotetaan. Kaikki varsinki vanhemmat naiset ihailee häntä.

Hänen oma ulkonäkönsä ja vaatteet ovat hänelle hyvin tärkeitä asioita.

Mutta kotioloissa hän on hyvin vaativa, totinen jurottaja. Nalkuttaa ja jos hänellä on vaikka sukat hukassa, niin se on aina minun syytä.

Hän ei tee koskaan mitään kotitöitä, väittää kyllä ihmisille tekevänsä mielellään ruokaa,mutta tosi asiassa sekään ei pidä paikkaansa.

Hän saattaa joskus kokata omille kavereilleen ( noin kerran kahdessa kuukaudessa) mutta ei koskaan muuten.

Jos hän kutsuu meille vieraita, niin minä laitan ruoan. Koskaan hän ei siitäkään kiitä, ennen hän kyllä kiitti ja halikin, mutta sekin on nyt loppunut.

Jos olen vaikka raatanut koko illan keittiössä hän saattaa korkeintaan huomauttaa väärän värisistä serveteistä.

Olen joskus niin poikki, mutta yritän olla kuitenkin rauhallinen enkä provisoidu.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko mun 13 vuotias poikaystäväni narsisti, siis olemme olleet varmaan yli kuusi kuukautta, hän on todella lapsellinen. Itse olen 14, hän väittää olevansa vanhempi vaikka on 13, ja siis ei väitä leikki mielellä vaan ensiksi sanoo, että ei ole vanhempi, että hän on 13, ja yht äkkiä hän olisikin muka 14, siis vaikka hän on oikeasti 13, ja tiedän milloin on hänen synttärinsä. 

Koulussa hän on lapsellisempi kun muut pojat hän hyppii lumi hankeenkin ja konttaakin, siis jos hän haluaa leikkiä, niin leikkiköön, mutta kun näin hänet viimeksi, hän käveli pois päin, ja yht äkkiä juoksi mun luo, ja sanoi ''älä yritä mitään'' hän otti muo tosi lujaa kiini, melkein takkini meni rikki, ja hän heitti mut lumi hankeen, sanoin, että se sattu, ja sitten se vaan väitti, että ei se voi sattua, että heittää lumi hankeen, mutta on hän muo heittänyt lumi palloillakin, vaikka oon sanonut, että lopettaa, siis kolme kertaa osu jäistä kovaa lumi palloa mun naamaan, ja siis rupesin melkein itkee, ja sanoin murtuneella äänellä, että voisko lopettaa, ja oikein huusinkin sille, ja oon pitänyt pitkiä keskusteluja/saarnoja, että sen ei tarvii muo niin kun no jäyttää väkivaltaa, no ei se usko!

Sitten kun mä olen hyvin luonnon läheinen, ja rakastan eläimiä, ja siitäkin on pariin otteeseen tullut puhuttua, hän ei yhtään välitä. Esim jos hän näkee lintuja, usein yhdessä paikassa mihin me menemme siellä on paljon puluja, hän ottaa kiviä ja rupea heittelemään niitä siis joka kerta yksi kerta yhteen puluun osuikin, olen sanonut, että tuo on lapsellista voisi lopettaa, mutta hän ei välitä, hän sanoin, että ''eiks se ole mun oma asiani mitä mää heittelen'' siis mulla meni hermo luuleeko se oikeasti, että se on sen oma asia jos se satuttaa elävää olentoa, muutenkin se roskaa luontoa, ja sanoin hänelle että onko sun pakko aina heittää noita roskia tonne järveen kun tossa sun vieressä on roskakori, no hän sanoi, että häntä ei kiinosta jos hän roskaa luontoa, hän sanoi että mitä sit vaikka luonto saastuisi, 

Muuten hän on välillä ihana, hän osti mulle sormuksenkin, ja rannekorun, ja sanoin vilpittömästi kiitos, ja kun annoin hänelle vasta lahjaksi korvakorun, hänen korvaan hän ei sanonut kiitosta. Mule usein sanotaan että ansaitsen paremman, jne...

Vierailija
2/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutulle.. valitettavasti.

Ja tuohon voisi lisätä vielä vähän "värikkäämpääkin" tarinaa. Ja itse olen myös "diagnosoinut" mieheni mm. narsistiksi, jolla on lisäksi obsessiivis-kompulsiivinen luonnehäiriö.

Kansankielellä "pikkutarkka itsekeskeinen paska".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisin tunkenut ne servetit sille sanonko minne?

Vierailija
4/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei koskaan edes hymyile minulle, mutta jos joku vieras ihminen tulee vastaan niin jopa olla maireita.

Hän tosin myös loukkaantuu herkästi ihmisiin, hänen ihmissuhteet eivät ole välttämättä kovin kestäviä.

Kaikenlisäksi hän jakaa miellään naisille ohjeita kuinka pärjätä vaikean kumppanin kanssa.

ap

Vierailija
5/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisin tunkenut ne servetit sille sanonko minne?

teksi mieli vetää turpaan, mutta ajattelen etten alennu samalle heikolle tasolle hänen kanssaan.

Seksikin on puuduttavan tylsää, hän ei koskaan puhu sinä aikana mitään.

ap

Vierailija
6/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitten on narsisti.

Vierailija
7/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ulkonäkö ja vaatteet tärkeitä, kokkaa kavereilleen, valittaa vääränvärisistä serveteistä (kukaan normimies ei edes tiedä mikä on servetti). Eli enemmän mä olisin siitä huolissani kuin narsismista.

Vierailija
8/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks se Stubb ole ihan hyvä mies?

ap

Vierailija
9/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "jakaa naisille ohjeita" oli kyllä kaiken huippu :O

Kyllähän tuo hyvin narsistiselta ainakin kuulostaa. Mm. loukkaantuminen sopii tuohon kuin piste iin päälle. Varmaan myös jakaa ihmiset hyviin ja huonoihin, ja huonot ovat hänelle kuin ilmaa, tärkeiden edessä madellaan kaksin kerroin.

Ehkä itsesi kannalta olisi paras ratkaisu hankkiutua eroon moisesta, mutta tiedän itsekin ettei ole helppoa tehdä sellaisia ratkaisuja jos arki rullaa kuitenkin tutulla tavallaan ja on lapsia. Ellei siis koko perhe kärsi älyttömästi ukon itsekeskeisyydestä.

Vierailija
10/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ulkonäkö ja vaatteet tärkeitä, kokkaa kavereilleen, valittaa vääränvärisistä serveteistä (kukaan normimies ei edes tiedä mikä on servetti). Eli enemmän mä olisin siitä huolissani kuin narsismista.

hän on vain niin turhamainen.

ap

Vierailija
11/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan puhdas narsistihan tuossa on kyseessä kun ei ruokaakaan tee kuin harvoin. AV-palstalla jokaisen mies tai etenkin exät ovat tosi pahoja narsisteja. Naisissa on tosi harvoin mitään vikaa, ei oikeastaan koskaan!

Vierailija
12/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei toimi sääntöjen mukaan.

Hän mielistelee ja matelee koulutettujen ja tärkeiden ihmisten edessä.

Mutta esim. omia sukulaisiaankin (siskojaan) kohtaan hän on hyvin vaativainen eikä useinkaan ajattele miltä heistä tuntuu.

Hän ei selvästi halua jakaa elämäänsä minun kanssani vaikka asuukin samassa talossa, kun huolto pelaa. Näin olen asian käsittänyt.

Minun on vaikea lähteä koska en tulisi toimeen taloudellisesti. Asuntokin on hänen.

ap

Vierailija
13/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miehenikin taitaa olla narsisti.

Vierailija
14/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tule tuosta kuin pahenemaan.

Jaksatko sinä tuollaista loppuelämäsi?

Vierailija
15/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tule tuosta kuin pahenemaan. Jaksatko sinä tuollaista loppuelämäsi?

suhteemme ja etsiä sellaisen jota voi näytellä ymäpriinsä ja joka on enemmän hänelle hyödyllinen.

Ei ole koskaan sanonut mitään sellaista mutta niin luulen kuitenkin.

ap

Vierailija
16/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kestäviä, koska hänellä on taito saada sukset ristiin joka tahon kanssa. Ja kukapa viitsii kauaa katsella ihmistä, jonka kanssa on vaikea olla, ja jonka täytyy koko ajan olla itse kaiken keskipistä ja saada erityishuomiota.

Onko teillä lapsia ap? Narsistin lapset kärsivät eniten, ja heistä itsestäänkin kasvaa usein mt-ongelmaisia. Joko narsisteja tai esim. epävakaasta pers.häiriöstä kärsiviä.

Oma miehenikin on välillä tosi narsistinen, mutta kohtelee mielestäni lapsia ihan hyvin ja osaa kyllä kehuakin ja kiittää tarpeen tullen (siis minua). Silti välillä on olo, että raahaan kuin kivirekeä perässäni kun yritän saada hänet huomioimaan toisten tunteet.

10

Vierailija
17/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helkkarissa joka toisen mamman mies on narsisti. Ennen näitä miehiä sanottiin vain vittumaisiksi, nyt kun narsisti-sana on levinnyt julkiseen tietoisuuteen, niin yhden jos toisenkin plösöpersemamman kotoa löytyy narsisti. Mikä on seuraava muotisana?

Vierailija
18/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä, huoh.

MITÄ väliä sillä on onko mies narsisti vai ei!?? Jos käyttäytyy huonosti, on täys paska, niin eikö se jo riitä??!!

Täällä aina haetaan kaikenlaisia diagnooseja...miksi ihmeessä, en ymmärrä

Eikö huono käytös jo itsessään ole merkki siitä, että kannattais lähteä lätkimään...

Enkä pahalla tarkoita, ihmettelen tätä vaan aina...

Vierailija
19/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vaan heitin tuohon jotta saan tänne kommetoijia, narsistit on muodissa se on totta mutta tuntuu vain että hän on aina omasta mielestään oikeassa, eikä suostu koskaan keskustelemaan vaihtoehdoista..

Jos tietäisin minne menisin ja kuinka tulisin toimeen, niin lähtisin kyllä.

ap

Vierailija
20/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi