Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen, ettei äiti tunnista lapsensa kenkiä!

Vierailija
09.09.2011 |

Syyllistämiskorttia on turha vetää esiin. Ihmettelen vain, koska kyllä mä tunnistan 5-henkisen perheen kaikkien kengät ja niitä on paljon.

Vaikeutti poliisien ja etsijöiden työtä kyllä hirveesti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on vain yksi lapsi ja sekin poika. Uskomatonta, eikö totta.

Juuri tätini ilmoitti, että löysi autostaan poikamme yhden kenkäparin. Jäänyt joskus kesän alussa...enpä ollut huomannutkaan että pari puuttui.

Ja kenkiä on noin 6 paria + talvikengät. + ne mitkä vielä tädillä=)

Vierailija
22/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein keväisin ja syksyisin kenkävarastoa penkoessani oikein hämmästyn, että onkos meidän lapsilla tällaisetkin kengät.

Meidän lapset sentään ovat alle 10-vuotiaita, eli minä käydännössä hoidan heidän kenkäostoksensa. Mutta 15-vuotias saattaa jo ostaa itse kenkiä viikkorahoillaan, otapa sekin huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli teininä tapana lainailla kavereiden vaatteita Ei mun äitini todellakaan tunnistanut kaikkia kavereilta lainaamiani takkeja, kenkiä tms. Ihan hyvä äiti se silti oli.

Mun 15-vuotiaan teinitytön vaatteet ja kengät vaihtuu tiuhaan. Sitten kun vaatteet tulee pesusta, en todellakaan tiedä, onko ne meidän vai naapurin vai tytön kavereitten. Kenkiä ja vaatteita hän myös ostelee kavereiltaan eikä aina muista mulle asiasta mainita.

Vierailija
24/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mä kaikkien kengät kuitenkin tunnistan jos ne näen.

Vierailija
25/25 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ettei löydetyn kengän DNAta tutkittu. Kun kokokin täsmäsi ja kengästä kaiketi näki, ettei se ole vuositolkulla siellä vedessä ja mudassa lillunut.

Et ole CSItä sitten katsonut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi